panasonic.ir
Registered User
از اصولی که بر این مبنا باید در بازاریابی خود استفاده کنید، گذاشتن یک پیوند در نامههای خود برای حذف اشتراک آنهاست. کسانی که نامهی اول شما را دریافت میکنند، شاید دیگر نخواهند از شما نامهی دیگری داشته باشند. پس بهتر است با کلیک بروی لغو عضویت، درخواست کنند از شما نامهای دریافت نکنند. در غیر این صورت، اگر نامه ها به صورت توده ای و اجباری ارسال شوند، مطمئن باشید که فروشی نخواهید داشت و برای بلند مدت کسب و کار خود را بد نام میکنید.
شما در نامه هایی که ارسال میکنید، باید به عوامل زیادی توجه کنید تا توجه کاربران را به خود معطوف کنید. مراحل کار از علاقه مند شدن برای کلیک بروی ایمیل شما شروع میشود. آنها اول باید با دیدن عنوان و فرستندهی نامه، علاقه مند به موضوع نامهی شما شوند. پس از آن، باید با استفاده از فنون مختلف اقدام به جلب نظر آنها در متن یا گرافیک نامه کنید. این کار باعث میشود که در نهایت آنها کاری را که شما میخواهید را انجام دهند.
۱- تیتر شما مفهوم نبوده و یا روی هدفی نادرست پافشاری میکند:برای همه ما روشن است که تیتر اولین موردی است که سبب باز شدن ایمیل شما، توسط مخاطب میگردد. توجه داشته باشید که باید در حین نوشتن تیتر دقیقا هدف نهایی خود را در ذهنتان تجسم کنید.
حتما لازم نیست که ایمیل ارسال شده، کسبوکار شما را به یک معامله نزدیک کند و یا سبب ایجاد یک قرارداد بزرگ شود؛ بلکه گاهی لازم است فقط از مخاطبان یک پاسخ مختصر دریافت کنید. همین پاسخ ساده میتواند شما را به هدف نهاییتان نزدیک کند.
برای نمونه به چند تیتر زیر توجه کنید که ثابت شده موثر واقع میشوند:
– (نام)، یک سوال کوچک ازت دارم
– ایدههایی برای (موضوعی که برای مخاطب شما از اهمیت بسیاری برخوردار است)
– سوالی در مورد (هدفی که مخاطبانتان دارند)
۲- ایمیل خود را در زمانی نامناسب ارسال میکنید: اکثر ایمیلهای کسبوکارها در ساعات کاری و در روزهای غیر تعطیل ارسال میگردند؛ ولی نمودار زیر که بر اساس تحقیقات Side Kick منتشر شده، نشان میدهد که در سال ۲۰۱۴ بیشترین تعداد ایمیل در آخر هفتهها باز شده و در روزهای اول هفته کمتر ایمیلها، نسبت به آخر هفته کلیک خوردهاند. شاید این آمار برای کشور ما صحیح نباشد؛ اما کسبوکارها میتوانند یک تعادلی در این میان ایجاد کنند. در نهایت برای شروع ما به شما آموزشهایی را پیشنهاد میکنیم که سبب افزایش اطلاعات شما در زمینه بازاریابی میشود. بهتر است اول کار، با تمام فنون آشنا شوید و یادگیری را از همین جا شروع کنید. این سایت به شما محصولات خوبی را برای بازاریابی ایمیلی به شما توصیه میکند که سعی شده است کالاها از اعتبار و کیفیت خوبی برای شما برخوردار باشد. برخی از کالاها آموزشی هستند که شدیداً توصیه میشود قبل از شروع کار ایمیل مارکتینگ از آنها استفاده کنید. برخی دیگر ابزارهای ارسال ایمیل گروهی اند، که روی هم رفته باعث افزایش فروش و موفقیت شما در امر بازاریابی میشوند.همواره درنظر داشته باشید که راههای بسیاری برای نگه داشتن مخاطب در بازاریابی ایمیلی وجود دارد که کاملا در مسیر احترام به آنها قرار دارد. اگر شما هم راهکار مناسبی دارید، خوشحال میشویم تا در بخش نظرات همین پست آن را به اشتراک بگذارید.
۳-استفاده از نام فرستندهای که عمومی به نظر میآید:
در تحقیقاتی که توسط چندین آژانس تبلیغاتی صورت گرفته، مشخص شده است که استفاده از نام فرستند خاص میتواند حدود ۳ درصد نرخ کلیک خوردی (Click – Through Rate) را افزایش دهد.
برای نمونه:
نام فرستنده عمومی: شرکت X
نام فرستنده خاص: نام و نام خانوادگی فردی از شرکت
شما در نامه هایی که ارسال میکنید، باید به عوامل زیادی توجه کنید تا توجه کاربران را به خود معطوف کنید. مراحل کار از علاقه مند شدن برای کلیک بروی ایمیل شما شروع میشود. آنها اول باید با دیدن عنوان و فرستندهی نامه، علاقه مند به موضوع نامهی شما شوند. پس از آن، باید با استفاده از فنون مختلف اقدام به جلب نظر آنها در متن یا گرافیک نامه کنید. این کار باعث میشود که در نهایت آنها کاری را که شما میخواهید را انجام دهند.
۱- تیتر شما مفهوم نبوده و یا روی هدفی نادرست پافشاری میکند:برای همه ما روشن است که تیتر اولین موردی است که سبب باز شدن ایمیل شما، توسط مخاطب میگردد. توجه داشته باشید که باید در حین نوشتن تیتر دقیقا هدف نهایی خود را در ذهنتان تجسم کنید.
حتما لازم نیست که ایمیل ارسال شده، کسبوکار شما را به یک معامله نزدیک کند و یا سبب ایجاد یک قرارداد بزرگ شود؛ بلکه گاهی لازم است فقط از مخاطبان یک پاسخ مختصر دریافت کنید. همین پاسخ ساده میتواند شما را به هدف نهاییتان نزدیک کند.
برای نمونه به چند تیتر زیر توجه کنید که ثابت شده موثر واقع میشوند:
– (نام)، یک سوال کوچک ازت دارم
– ایدههایی برای (موضوعی که برای مخاطب شما از اهمیت بسیاری برخوردار است)
– سوالی در مورد (هدفی که مخاطبانتان دارند)
۲- ایمیل خود را در زمانی نامناسب ارسال میکنید: اکثر ایمیلهای کسبوکارها در ساعات کاری و در روزهای غیر تعطیل ارسال میگردند؛ ولی نمودار زیر که بر اساس تحقیقات Side Kick منتشر شده، نشان میدهد که در سال ۲۰۱۴ بیشترین تعداد ایمیل در آخر هفتهها باز شده و در روزهای اول هفته کمتر ایمیلها، نسبت به آخر هفته کلیک خوردهاند. شاید این آمار برای کشور ما صحیح نباشد؛ اما کسبوکارها میتوانند یک تعادلی در این میان ایجاد کنند. در نهایت برای شروع ما به شما آموزشهایی را پیشنهاد میکنیم که سبب افزایش اطلاعات شما در زمینه بازاریابی میشود. بهتر است اول کار، با تمام فنون آشنا شوید و یادگیری را از همین جا شروع کنید. این سایت به شما محصولات خوبی را برای بازاریابی ایمیلی به شما توصیه میکند که سعی شده است کالاها از اعتبار و کیفیت خوبی برای شما برخوردار باشد. برخی از کالاها آموزشی هستند که شدیداً توصیه میشود قبل از شروع کار ایمیل مارکتینگ از آنها استفاده کنید. برخی دیگر ابزارهای ارسال ایمیل گروهی اند، که روی هم رفته باعث افزایش فروش و موفقیت شما در امر بازاریابی میشوند.همواره درنظر داشته باشید که راههای بسیاری برای نگه داشتن مخاطب در بازاریابی ایمیلی وجود دارد که کاملا در مسیر احترام به آنها قرار دارد. اگر شما هم راهکار مناسبی دارید، خوشحال میشویم تا در بخش نظرات همین پست آن را به اشتراک بگذارید.
۳-استفاده از نام فرستندهای که عمومی به نظر میآید:
در تحقیقاتی که توسط چندین آژانس تبلیغاتی صورت گرفته، مشخص شده است که استفاده از نام فرستند خاص میتواند حدود ۳ درصد نرخ کلیک خوردی (Click – Through Rate) را افزایش دهد.
برای نمونه:
نام فرستنده عمومی: شرکت X
نام فرستنده خاص: نام و نام خانوادگی فردی از شرکت