برگزیده های پرشین تولز

اصل جنس فروشگاه اینترنتی انواع شیرآلات ایرانی

مریم رهنما

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آپریل 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
1

1. شیرآلات راسان​

شیرآلات راسان محصولی از شرکت ماهسان پویا در لیست پرفروش ترین برندها و شیرآلات درجه یک ایرانی است که با بهره گیری از نیورهای متخصص و دستگاه های پیشرفته و مدرن آلمانی توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. این شرکت که امروزه به عنوان اکونومی ترین شیرآلات ایرانی است، فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده و تا به امروز تولیدکننده بهترین محصولات از جمله شیرآلات آشپزخانه، توالت و حمام، انواع شیرآلات کلاسیک، فانتزی، اهرمی و الکترونیکی است که دارای 2 سال ضمانت برای قطعات مصرفی و شیرهای اهرمی و 5 سال گارانتی بدنه هستند.

2. شیرآلات قهرمان​

شیرآلات قهرمان یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی است که دارای بزرگترین کارخانه تولید شیرآلات در خاورمیانه است. این شرکت توانسته به مدت طولانی در صدر معروف ترین شرکت ها قرار بگیرد و محصولات خود را به بیش از 30 کشور صادر کند. محصولات قهرمان شامل شیرآلات حمام و توالت، آشپزخانه، کلاسیک، بیمارستانی، الکترونیکی و همچنین انواع فلاش تانک است که دارای 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش هستند. استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده در کنار بهره گیری از دستگاه های روز دنیا از دلایل موفقیت این برند ایرانی است، به گونه ای که امروزه در حال رقابت با بهترین شرکت های بین المللی است و از پرفروش ترین شیرالات ایرانی محسوب می شود.

3. شیرآلات کی دبلیو سی​

شیرآلات kwc نمایندگی مجاز شرکت KWC سوئیس در ایران است که قدمتی طولانی دارد. این شرکت مجهز به تکنولوژی ریخته گری، ماشین کاری، پرداخت، آبکاری و قالب گیری است و به طور اختصاصی در زمینه تولید شیرآلات ساختمان و توکار مدرن فعالیت دارد. تنوع بالای محصولات در طرح، رنگ، کارکرد و کیفیت باعث شده که این برند مورد توجه افراد لوکس پسند باشد. از ویژگی های کی دبلیو سی می توان به کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد، شیرآلات کم مصرف همراه با استاندارد ملی اشاره کرد. شیرآلات آشپرخانه، شیرآلات حمام و دستشویی، شیرآلات توکار، شیرآلات هوشمند و الکترونیکی و شیرآلات رنگی از مهمترین محصولات kwc است که دارای 5 سال گارانتی برای شیرآلات اهرمی، 2 سال برای شیرآلات برقی و چشمی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

4- شیرآلات شودر​

شیرآلات شودر یکی از لوکس ترین و البته گران ترین شیرآلات ساختمانی است که فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است. شودر یکی از باکیفیت ترین و زیباترین برندهایی است که توانسته به یکی از قطب های شیرآلات بهداشتی و ساختمانی تبدیل شود. این برند با سیستم تضمین کیفیت ISO 9001، استانداردهای بین المللی، دستگاه های مدرن و پیشرفته، طراحی آلمانی و نیروی کار ایرانی محصولاتی در راستای رضایت مشتریان ارائه می دهد. کلیه محصولات قبل از ورود به بازار کار از طریق کنترل کیفیت و آزمایش های متعدد تست می شوند و پس از اطمینان از سلامت فیزیکی راهی بازار می شوند. به همین دلیل کلیه محصولات شودر دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

5- شیرآلات کلار​

شیرآلات کلار در عین حال یکی از جدیدترین نمونه های بازار و پنجمین برند در رتبه بندی شیرآلات ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است. با اینحال توانسته در مدت بسیار کمی سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. شمش بودن بدنه شیرآلات (شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان)، تنوع و نوآوری در طرح و رنگ از ویژگی های بارز محصولات کلار محسوب می شود. کلار اولین تولیدکننده شیرآلات توکار در بازار است که کیفیت بالا، طراحی مدرن، تنوع رنگی سفید، کروم و طلایی توانسته نظر خیلی از خریداران را به خود جلب کند.

فروشگاه اینترنتی اصل جنس https://asljens.com/
 
بالا