• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اصول تبلیغات

doctor.sniff

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
111
بازاریابی و تبلیغات نمی‌توانند جایگزین یکدیگر شوند. بازاریابی شامل فعالیت‌هایی است که محصول یا خدمت شما را به بازار می‌آورد. تبلیغات فضایی است که در رسانه‌ها برای تملک آن پول می‌دهید. وقتی آگهی چاپی، آگهی رادیویی، آگهی تلویزیونی و یا آگهی در وبسایتی تهیه می‌کنید، پیام را کنترل می‌کنید. ارتباطات رسانه‌ای واژه‌ای گسترده است که اغلب فعالیت‌های روابط عمومی را نیز در بر می‌گیرد. ممکن است برای روابط عمومی هزینه‌ای نپردازید، اما پیام آن را نیز کنترل نمی‌کنید. با وجود این، چاپ داستانی در مطبوعات از تبلیغات پولی معتبرتر است.
نشریات، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و هچنین وب‌سایت‌ها برای تأمین محتوا به خروجی مطبوعات و پیام‌های اطلاع‌رسانی متکی هستند. یک پیام اطلاع‌رسانی که آن را از طریق ایمیل ارسال می‌کنید شامل موارد زیر است.
نامه‌ای کوتاه که محصول را معرفی می‌کند.
توضیحاتی درباره محصول یا ویژگی یا فعالیت اخیر آنکه ارزش خبری دارد.
جزئیات سوابق، از جمله چندین عکس با کیفیت.
اطلاعات کامل تماس با شما
برای چاپ آگهی در مطبوعات، موضوع اصلی را در سه یا چهار واژه در عنوان بگنجانید، نکته مهم پیام خود را در بند کوتاه اول بگنجانید و سپس عناصر مرتبط دیگر را به آن اضافه کنید. تقریباً هیچ‌کس همه متن آگهی‌های درج شده در مطبوعات را نمی‌خواند. بنابراین، اطلاعات لازم را در ابتدای آگهی درج کنید.
خلق آگهی
خلق آگهی مؤثر مهارتی است که اغلب صاحبان کسب‌وکارهای کوچک از کمبود آن رنج می‌برند. شناخت دام‌هایی که باید از آن‌ها اجتناب کنید به شما کمک می‌کند تا بودجه خود را مؤثرتر خرج کنید. برای مشخص کردن هدف اصلی تبلیغات، باید بدانید که می‌خواهید اطلاع‌رسانی کنید، فروش ایجاد کنید یا جایگاه خود را شفاف کنید. مخاطبان هدف خود را به وضوح مشخص کنید. حوزه جغرافیایی محل سکونت آن‌ها و همچنین اولیت‌هایشان برای محصولات و خدمات را مشخص کنید. ببینید بیشتر از چه رسانه‌ای استفاده می‌کنند و مکان‌هایی تبلیغاتی خریداری کنید که با موقعیت مکانی و علایق آن‌ها سازگار است. شاید مایل باشید با افراد حرفه‌ای در زمینه تبلیغات قرارداد ببندید تا آگهی شما را نوشته و طراحی کنند یا رسانه لازم را برایتان خریداری کنند.
حضور در وب ضروری است. وب‌سایت برند شما باید از نظر دیداری جذاب، قابل دسترسی، آموزنده، متقاعد‌کننده، جدید، تعاملی و بهتر از وب‌سایت رقبا باشد.
فرض کنید برند خود را در وب‌سایت‌های دیگر و بازارهای آنلاین نمایش می‌دهید. روش بهینه سازی موتورهای جستجو را مطالعه کنید تا روش دستکاری وب‌سایت خود و کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی آنلاین را یاد‌بگیرید. از طریق سایت‌های شبکه‌سازی در رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشید.
تصویر، درون و برون

ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/335_اصول-تبلیغات
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/اصول تبلیغات.pdf
 
بالا