برگزیده های پرشین تولز

اقامت کانادا ازطریق تولد فرزند، هزینه تولد فرزند در کانادا

salumep

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 جولای 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
سن
32
محل سکونت
تهران
اقامت کانادا از طریق تولد فرزند در کانادا یکی از راه های مهاجرت به کانادا می باشد. متقاضیان اقامت کانادا از طریق تولد کودک هر کدام بنا به دلایلی در پی بررسی این روش هستند . عدم کسب امتیاز از طریق برنامه مهاجرتی توسط فاکتورهای سن ، تحصیلات و مدرک زبان یکی از دلایل بررسی را های جایگزین برنامه های مهاجرتی می باشد . برخی از افراد نیز تمایلی به مهاجرت نداشته و صرفا” بدنبال اخذ پاسپورت کانادایی برای فرزند خود هستند تا در صورت نیاز فرزندشان بتواند در آینده به این کشور مهاجرت ، تحصیل و کار نماید .با توجه به هزینه های پزشکی در کانادا ، قبل از هر اقدامی متقاضیان می بایست هزینه های تولد فرزند در کانادا را نیز مورد بررسی قرار دهند .

اقامت ازطریق تولد فرزند در کانادا
مطابق قانون مصوب که سال 1997 پایه گذاری شده ، هر فردی که از تاریخ 15 فوریه درون خاک کشور کانادا متولد شود میتواند از پاسپورت کانادایی برخوردار باشد . با توجه به قانون شهروندی دولت کانادا هر نوزادی که در خاک این کشور متولد شود ، شهروند کانادا محسوب می گردد و از همان ابتدا می تواند از تمام مزایا شهروندی کانادا بهره مند گردد . این قانون بدون در نظر گرفتن تابعیت والدین و ماهیت اقامتی آنها اعمال می گردد . بعنوان مثال افرادی که با ویزای توریستی به کانادا سفر می نمایند در صورتی که بچه آنها در کانادا به دنیا بیاید از همان بدو توبد سیتیزن کانادا خواهد بود .

قانون تولد فرزند در کانادا نه تنها شامل خاک کانادا بلکه شامل اراضی دریایی و هوایی کانادا نیز می باشد. با توجه به این موضوع ، کودکان مهاجران، پناهندگان و شهروندان کانادا که در حریم دریایی و یا هوایی کانادا متولد شده اند طبق قوانین این کشور به عنوان شهروندان کانادا محسوب می شوند.

والدینی که جهت اقامت ازطریق تولد فرزند در کانادا اقدام می نمایند ، روند اخذ ویزاهای دیگر نظیر تحصیلی و غیره را نیز برای خود تسهیل می نمایند .همچنین در اکثر موارد امکان تمدید ویزای مولتیپل برای آنها آسان خواهد شد .کودکان و بچه های متولد کانادا زمانی که به سن ۱۸ سالگی برسند ، می تواند از طریق اسپانسر شیپ فامیلی برای والدین خود در خواست اقامت نمایند .

هزینه زایمان و تولد فرزند در کانادا برای افراد خارجی بستگی به شهر و ایالت حداقل 25.000 دلار کانادا می باشد . افرادی که با ویزای توریستی جهت تولد فرزند در کانادا اقدام می نمایند امکان استفاده از بیمه را در این خصوص نخواهند داشت .

امتیازات تولد فرزند در کانادا
  • دریافت پاسپورت کانادا در بدو تولد کودک ( فرزندان در بدو تولد سیتیزن کانادا می شوند )
  • امکان کار و تحصیل و رفت و آمد فرزند به اکثر کشور های دیگر بدون نیاز به ویزا ( حتی ایالت متحده آمریکا )
  • کودک متولد شده در کانادا برای حفظ پاسپورت کانادا ، نیازی به اقامت و زندگی در کانادا ندارد
  • تحصیل رایگان فرزند در مدارس کانادا
  • استفادهاز خدمات پزشکی کانادا بصورت رایگان
  • مهیا شدن همراهی والدین همزمان تحصیل فرزند در مدارس کانادا
  • مهیا شدن امکان درخواست اقامت دائم کانادا برای والدین از طرف فرزند بعد از سن 18 سالگی
 

zabankadeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
4
کانادا نه تنها بهترین کشور بلکه آسانترین کشور برای گرفتن ویزای دائمی است. دولت کانادا برنامه ای بلندپروازانه برای پذیرفتن بیش از یک میلیون نفر به عنوان اقامت دائم تا سال ۲۰۲۱ دارد. همه این مهاجران از طریق برنامه ها و جریان های مختلف مهاجرتی کانادا ، یعنی Express Entry ، PNP و غیره انجام ئذیر خواهند بود.

برای عملی کردن این طرح عظیم و تحقق این هدف مهاجرتی ، دولت اقدامات مختلفی از جمله تغییرات اساسی در قوانین مهاجرت و الزامات فرآیندش انجام داده است تا بهترین و آسانترین راه مهاجرت به کانادا را به متقاضیان مهاجرت به کانادا ارائه دهد.
 

yasminnsr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2017
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
35
از آنجایی که کانادا بدون شک یکی از بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است، هر فردی دلش می خواهد فرزند خود را در این کشور به دنیا آورد تا فرزندشان تابعیت آنجا را به دست آورده و آینده ای تضمین شده را برای او به ارمغان آورد. برای تحقق این رویا می توانیم اقداماتی انجام بدیم که فرزند ما در کانادا به دنیا بیاد پیکاپ ویزا کانادا هم میتونید بدون هزینه انجام بدید.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,735
لایک‌ها
13,996
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
بالا