• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

***انتخاب بهترین سامانه پیامک (اس ام اس پنل)

smsafarin.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 مارس 2014
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
1
سن
37
مردم هنگام خرید کالا سعی میکنند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند و به فروشنده توجه چندانی ندارند زیرا او فقط فروشنده است و در کیفیت و خدمات پس از فروش کالاها نقشی ندارد. اما خرید سرویس با کالا تفاوت های زیادی دارد. انتخاب سرویس دهنده مناسب، از سرویسی که ارائه می کند مهم تر است و توجه نکردن به این نکته باعث می شود اغلب افراد نتوانند در مقابل هزینه ای که می کنند فایده ببرند.

اگر قصد انتخاب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه دارید کافی است در موتور جستجوی گوگل عبارت "سامانه پیام کوتاه" را جستجو کنید. گوگل همه ارائه کنندگان این خدمات را معرفی می کند اما دقت داشته باشید که گوگل اطلاعی از کیفیت خدمات و صحت ادعاهای آن ها ندارد بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه لازم است فاکتورهای متعددی را بررسی کنید. انتخاب مبتنی بر دانایی و اشراف بر تمام جوانب رضایت شما را از سامانه ای که تهیه کرده اید تضمین خواهد کرد.

انتخاب سامانه پیام کوتاه (پنل پیامک) سه مرحله کلی دارد:


مرحلهاول) بررسی سرویس دهنده وشرایط خرید:
1. برای پیشگیری از ضرر و زیان خدمات پیام کوتاه را فقط از شرکت های معتبر بگیرید.
از شرکت سرویس دهنده بخواهید مجوزهای فعالیت خود را ارائه کند. ثبت شرکت صرفاٌ یک اقدام اولیه برای فعالیت جمعی است و هر شرکتی مانند سایر مشاغل بایست مجوز فعالیت در حوزه کاری خود را اخذ کند. تعهد اخذ مجوز فعالیت، هنگام ثبت شرکت توسط اداره بازرگانی گرفته می شود اما متاسفانه تضمینی برای انجام آن وجود ندارد.نشان اعتماد الکترونیکی و مجوز ارشاد جهت سایتهای پیامکی اجباری است.

3. اسامی دیگر مشتریان سرویس دهنده ها را جدی نگیرید و به انتخاب دیگران کاری نداشته باشید مگر اینکه با آن ها تماس گرفته و اطمینان حاصل کنید که ملاک های انتخاب مشابهی دارید و مشتریان قبلی راضی هستند.

4. شرایط واگذاری و قرارداد سرویس دهنده را بخوانید. خرید سرویس بدون عقد قرارداد ریسک بالایی دارد چرا که سرویس دهنده از نظر قانونی هیچ تعهدی به خریدار ندارد و هنگامی که ارائه خدمات را متوقف کند یا تعهدات خود را انجام ندهد از خریدار کاری بر نمی آید. خریدار باید بداند در مقابل هزینه ای که می پردازد چه خدماتی دریافت خواهد کرد و سرویس دهنده نسبت به وی چه تعهداتی دارد.

5. سرویس های رایگانی که بدون قید و شرط به عموم واگذار می شوند زنگ خطر کلاهبرداری را به صدا در می آورند. کلمه رایگان وسوسه انگیز و فریبنده است ولی در نهایت به پشیمانی منجر می شود. ممکن است سرویس رایگان باشد اما ارسال پیامک هرگز رایگان نخواهد بود.
مرحله دوم) بررسی سامانه وویژگیهای آن:
1. سامانه های تحت وب پایدارتر و کاراتر از دیگر سامانه ها هستند. سامانه های تحت ویندوزی که برای ارسال پیامک از بستر اینترنت استفاده می کنند همان مشکلات استفاده از مودم های GSM را به همراه دارند که بزرگترین آن ها محدود شدن به یک کامپیوتر خاص است.

2. در مقایسه دقیق ابزارها و امکاناتی که سامانه های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهند مشخص می شود کدامیک پیشرفته تر هستند و با تکیه بر مقایسه لیست امکانات نمی توان درباره کیفیت آن ها قضاوت کرد.نسخه نمایشی (دمو) سامانه را از سرویس دهنده بخواهید و محیط کاربری، ابزارها و زبان آن را بررسی و با دیگر سامانه ها مقایسه کنید.

3. یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک سامانه نحوه پشتیبانی سرویس دهنده از کاربران است. وجود تیم پشتیبانی مسلط بر سامانه و در دسترس نشان می دهد کاربران برای سرویس دهنده ارزشمند هستند.پشتیبانی از طریق موبایل بر خلاف ظاهر آن چندان مطلوب نیست زیرا اولاً به یک نفر محدود می شود و ثانیاً در هنگام نیاز به پشتیبان ممکن است با موارد زیر برخورد کنید:
* پشتیبان به سامانه دسترسی نداشته باشد و نتواند مشکل را بررسی کند.
* تلفن همراه پشتیبان خاموش یا در دسترس نباشد.

مرحله سوم) بررسی هزینه هاوتعرفه ها:
1. هزینه راه اندازی سامانه پیام کوتاه شامل هزینه سامانه و شماره پیامک است. هزینه سامانه در مقابل امکانات آن را با سایرین مقایسه کنید. هیچ ارزانی بی حکمت نبوده و گرانی دلیل بر خوب بودن نیست.

2. به روزرسانی سامانه پیام کوتاه و پشتیبانی مستمر از کاربران برای سرویس دهنده ها هزینه بر است به همین دلیل سامانه را برای مدت مشخصی واگذار می کنند لذا بررسی کنید با پرداخت هزینه راه اندازی، سامانه برای چه مدتی دراختیار کاربران قرار می گیرد و برای تمدید دوره استفاده باید چه هزینه هایی پرداخت شود. سرویس دهنده ای که سامانه را با یکبار پرداخت به صورت دائمی در اختیار کاربران قرار می دهد قطعاً قصد به روز رسانی آن را ندارد.

3. قیمت و نحوه واگذاری شماره ها را در سرویس دهنده های مختلف مقایسه کنید. واگذاری شماره پیام کوتاه توسط پرواویدرهای همراه اول دائمی است اما به دلیل ماهیت مجازی این شماره ها سندی مبنی بر مالکیت آن ها صادر نمی شود. راه حل این است که از سرویس دهنده بخواهید مالکیت شماره را در قرارداد به شما واگذار کند تا هر زمان خواستید آن را به سرویس دهنده دیگری منتقل کنید.
بهای شماره های مجازی بر اساس پیش شماره آن ها کمی متفاوت است اما دانستن قیمت واگذاری شماره های مجازی کمک خواهد کرد شماره ها را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

4. هزینه ارسال پیام کوتاه یک هزینه جاری است از این رو تعرفه ارسال پیامک در تعداد بالا روی هزینه ها تاثیر زیادی دارد. اغلب سرویس دهنده ها تعرفه ارسال پیام کوتاه را بر اساس میزان پیش خرید کاربر تعیین می کنند به این شکل که با پیش خرید بیشتر، تعرفه ارسال پیامک کاهش خواهد یافت. برای مقایسه تعرفه ابتدا متوسط تعداد پیامکی که در هر ماه ارسال خواهید کرد برآورد کرده و بر اساس آن تعرفه ای که سرویس دهنده ها تعیین کرده اند را مقایسه کنید.

5. حداقل میزان پیش خرید پیامک را بررسی کنید. سرویس دهنده ها به دلخواه مبالغی را به عنوان حداقل شارژ تعیین می کنند که کاربر در هر بار پیش خرید، باید مبلغی بیش از حداقل تعیین شده را پرداخت نماید. طبیعی است که حداقل شارژ هر قدر کمتر باشد بهتر است.
سامانه ارسال پیامک (پنل پیامک آفرین)

وب سایت بیمه کارآفرین
 

m_3pid

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2011
نوشته‌ها
95
لایک‌ها
13
سن
38
محل سکونت
مشهد
parsonlie خوبه
 

hrvman

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2009
نوشته‌ها
582
لایک‌ها
65
محل سکونت
تهران
مورد 1-2 هم که ننوشتی اینه که شما نمیدونی! نماد اعتماد اجباری نیست! واسه جدیدیا اجباریه! ما که دوساله داریم نماد هم نداریم;) درگاه بانک ملت هم داریم!
اعتبار با نماد نمیاد! با خدمات میاد اینجور ترفندها هم برای کلمات شما خیلی کارگشا نیست شما روی مطالب جدید تمرکز کن که توی سایتت بزاری گوگل خودش پیدات مکنه
و از همه مهمتر باقیمت مناسب کار کن تا مشتری بیاد!
یا اینکه این لینکتو درست کن : http://www.bimeafarin.ir/sms/index.php/content-category-3/197-سامانه-ارسال-اس-ام-اس-تبليغاتي-
%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86
اونوقت این چیه دقیقا؟ http://www.smsafarin.ir/index.php/bonus-pages
امیدوارم موفق باشید درنهایت
:D قضیه رو نگرفتی مگه؟ ایشون میخاد کلمات کلیدی واسه سایتشو بالا ببره! اما پارس آناینت کشت منو نمیدونم از قصد بود یا نه:general304:
 

m_3pid

Registered User
تاریخ عضویت
26 آپریل 2011
نوشته‌ها
95
لایک‌ها
13
سن
38
محل سکونت
مشهد
مورد 1-2 هم که ننوشتی اینه که شما نمیدونی! نماد اعتماد اجباری نیست! واسه جدیدیا اجباریه! ما که دوساله داریم نماد هم نداریم;) درگاه بانک ملت هم داریم!
اعتبار با نماد نمیاد! با خدمات میاد اینجور ترفندها هم برای کلمات شما خیلی کارگشا نیست شما روی مطالب جدید تمرکز کن که توی سایتت بزاری گوگل خودش پیدات مکنه
و از همه مهمتر باقیمت مناسب کار کن تا مشتری بیاد!
یا اینکه این لینکتو درست کن : http://www.bimeafarin.ir/sms/index.php/content-category-3/197-سامانه-ارسال-اس-ام-اس-تبليغاتي-
%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86
اونوقت این چیه دقیقا؟ http://www.smsafarin.ir/index.php/bonus-pages
امیدوارم موفق باشید درنهایت

:D قضیه رو نگرفتی مگه؟ ایشون میخاد کلمات کلیدی واسه سایتشو بالا ببره! اما پارس آناینت کشت منو نمیدونم از قصد بود یا نه:general304:
دقیقا از کجا فهمیدی؟ :D
 
بالا