• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اهمیت به روزرسانی مداوم آنتی ویروس ها

markazesh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2015
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
15



به روز رسانی مداوم آنتی ویروس از اهمیت زیادی برخوردار است چون کامپیوتر ها همواره توسط ویروس های جدید تهدید می شوند و خطرات بی شماری برای آن ها وجود دارد. این تهدیدات می توانند تمام اطلاعات موجود را از بین ببرند. بابه روز رسانی مداوم آنتی ویروس ، به آخرین فایل های مورد نیاز برای مقابله با ویروس های جدید و محافظت از کامپیوتر دست می یابیم.

به روز رسانی مداوم لیست ویروس ها
Signature files آخرین لیست ویروس های شناخته شده و رفتار آن ها را شامل می شود. ویروس های جدید روزانه شناسایی می شوند و شرکت های آنتی ویروس به طور منظم این لیست را به روز می کنند ( گاهی اوقات روزانه یا به دفعات بیشتر ). بهترین کار برای حفاظت در برابر ویروس ها، به روز رسانی مداوم آنتی ویروس به صورت خودکار است.

موتور اسکن
موتور اسکن جایی است که لیست ویروس ها بارگذاری می شود و مسئول بررسی و انجام فعالیت هایی چون پاک کردن، قرنطینه کردن و حذف ویروس های شناخته شده در کامپیوتر شماست. به روز رسانی های موتور اسکن به صورت متناوب انجام می شود اما مثل آپدیت لیست ویروس ها منظم نیست. وقتی که یک موتور اسکن آپدیت می شود، موجب حل مشکلات سیستم یا اسکن سریع تر می شود.

امنیت سیستم عامل
برخی ازآنتی ویروس هامی توانند هر گونه آسیب پذیری کامپیوتر شما را بررسی کنند. از آن جایی که رخنه های امنیتی در سیستم عامل، نقطه ورود ویروس ها برای هک کردن کامپیوتر است این قابلیت توسط طراحان آنتی ویروس ها به آن اضافه شده است. آپدیت ویندوز به صورت خودکار آسیب پذیری ها را بررسی و به روز رسانی ها را نصب می کند.

به روز رسانی مداوم آنتی ویروس
مرکزش به شما پیشنهاد می دهد با به روز رسانی مداوم آنتی ویروس تان، امنیت خود را افزایش دهید. علاوه بر آن از انبوه شدن حجم آپدیت جلوگیری می کنید. در بسیاری از مواقع کاربران به روز رسانی مداوم آنتی ویروس را جدی نمی گیرند و با حجم زیادی از فایل های جدید انباشته شده مواجه می شوند و دیگر حوصله و زمانی برای آپدیت ندارند.

همیشه به روز رسانی آنتی ویروس خود را در اولویت قرار دهید، به خصوص در زمان اتصال به اینترنت. در صورتی که شما آنتی ویروسی داشته باشید که از به روز رسانی آن زمان زیادی می گذرد عملا آن آنتی ویروس فایده ای ندارد.
 
بالا