• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اين هم از شهرهاي assassins creed 3

PS3.ONE

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,296
لایک‌ها
354
سن
41
محل سکونت
طهران
cliff610.jpg



امروز تصاویر هنري از بازی رایانه ای assassins creed 3 از طرف پایگاه اینترنتی نشریه معتبر gameinformer به انتشار رسيد كه اين تصاوير هنري بيشتر در ارتباط با شهرهاي بازي است و در ادامه خبر قادر خواهيد اين تصاوير هنري را مشاهده كنيد و همراه با مشاهده كردن آن از اطلاعاتي ديگر در ارتباط با آن ها با خبر شويد.

تصاوير هنري از شهر با شكوه بوستون.


بوستون يكي از عظيم ترين شهر هاي صنعتي آمريكاي شمالي. شهري كه به تصرف نيروهاي استعمارگر بريتانيايي در آمده بود. اين شهر در نيمه دوم قرن 18 ميلادي به شهري بسيار مهم تبديل شد و وقايع تلخ بسياري در آن به اتفاق افتاد. از اتفاقات مهمي كه در اين شهر صنعتي در اين دوره تاريخ به اتفاق افتاد مي توان حزب متحد چای بوستون، قتل عام بوستون، جنگ Bunker Hill و محاصره بوستون و ... نام برد.در تصوير ديگر نيز مي توان ديد كه در گذشته بوستون جمعيت زيادي را در خود داشته است و داراي ساختمان ها و خانه هاي زيبايي آجري بوده و كشتي هاي بزرگ براي پهلو گرفتن به اين شهر مي آمدند.


نيويورك در نيمه دوم قرن 18 ميلادي بزرگترين و مهم ترين شهر در قاره آمريكاي شمالي بود. و اين بار در يكي از شهرهاي مهم بازي رايانه اي assassins creed 3 است. اين شهر در تاريخ حوادث بسيار تلخي به خود ديده است. اگر به تصوير هنري مربوط به اين شهر كمي دقت كنيد در شهر دود بزرگي مشاهده مي شود كه اين نشان گر آتش سوزي بزرگ شهر نيويورك است كه در اين آتش سوزي بسياري از ساكنان اين شهر كشته و بي خانمان شدند و حتي 75% اين شهر به دود و خاكستر تبديل شد. شايد اين اتش سوزي براي جلوگيري از ورود استعمارگران بريتانيلي صورت گرفته است . هنوز تا به امروز دليل اين اتش سوزي عظيم مشخص نيست شايد در اين بازي با كانر دليل اين آتش سوزي بزرگ را بفهميم.

طبق اطلاعات جديدي كه از بازي رايانه اي assassins creed 3 به انتشار رسيد اين بازي رايانه اي در تاريخ 31 اكتبر سال جاري ميلادي برابر با 9 آبان ماه 1391 به طور همزمان براي پلتفرم رايانه هاي شخصي و كنسول هاي پلي استيشن 3 و ايكس باكس و 360 و حتي Wii U به انتشار خواهد رسيد.



ac3-280x80.jpg






ناشر:UBISOFT
سازنده:UBISOFT
سبك:اكشن سوم شخص ادوانچر
پلتفرم:,Wii U,XBOX 360 , PC,PS3
تاريخ انتشار:8 آبان1391
به نقل از خبرگزاري گيم اينفورمر
 

gorg

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
313
لایک‌ها
37
محل سکونت
وسط اتیش
مث اینکه ما سه نفر طرفدار شدید این بازی هستیم ایول به خودمون
 
بالا