manatarin
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 27 مارس 2016
- نوشتهها
- 10
- لایکها
- 0
- سن
- 35
این روز ها اکثر مردم گوشی های هوشمند دارند و زمان زیادی در طول روز از آن استفاده می کنند. گوشی های هوشمند و اپلیکیشن فروشگاهی آن کارها را راحت کرده است، شما هم می توانید یک اپلیکیشن فروشگاهی داشته باشید و روی گوشی های اندروید و iOS مشتری ها حضور داشته باشید. اپلیکیشن فروشگاهی به فروش شما کمک می کند و اگر از آن درست استفاده کنید می تواند تبدیل به یکی از کانال های بازاریابی و فروش شما شود.
زمانی که شما برای فروشگاه خود اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می کنید، به راحتی می توانید همانطور که دوست دارید مشتریانتان را با اهداف خود پیش ببرید.
برای مثال، زمانی که ساخت اپلیکیشن فروشگاهی تان به پایان رسید و آن را به مشتریان خود ارائه کردید، باید به دنبال این باشید که بهترین عملکرد و بهترین استراتژی های فروش داشته باشید.
ماهیت اپلیکیشن فروشگاهی به طور خود کار چنین است که کاربران را برای خرید چند قلم جنس، و یا حتی خرید های بعدی ترغیب می کند. علت آن این است که تمامی محصولات پیش روی مشتری است، و این ابزار، همچون فروشگاه واقعی، برای خریدار محدودیت زا نیست. چه بسا وقتی وارد یک فروشگاه می شویم، دوست داریم به تمام بخش های فروشگاه سر بزنیم. نمونه ی کاملا واقعی ان، فروشگاهی است که در نزدیکی محل زندگی ما وجود دارد. این فروشگاه یک کتاب فروشی بزرگ است که حدود 3000 کتاب در آن برای فروش قرار گرفته است. کتاب ها برای فردی کتاب خوان مثل من بسیار هیجان انگیز اند اما متاسفانه امکان دیدن از تمام کتاب ها وجود ندارد. در چنین موقعی اگر چنین فروشگاهی اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایلی فروشگاه خود نماید بیش از هر چیزی می تواند به فروش هایش کمک کند.
بنابراین اینکه مشتری می تواند تمام محصولات یک فروشگاه را به طور یکجا و به طور کامل در هر زمان از شبانه روز مشاهده کند، یکی از مزایای بزرگ طراحی نرم افزار فروشگاهی موبایلی به شمار می آید.
در چنین شرایطی مشتری محصولات را به طور کامل میبینید و از میان آن ها تمام چیزهایی را که نیاز دارد شناسایی می کند و چه بسیار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.
کمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتری برای وارسی تمام محصولات به طور آفلاین، کمبود مکان برای نمایش تمام محصولات، عدم زمان کافی برای رسیدگی فروشنده برای توضیح پیرامون تمام محصولات برای مشتری ها، رسیدگی همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهی به مشتریان و ... همه از جمله اموری است که مانع فروش بیشتر در فروشگاه های سنتی است در صورتی که یک فروشگاه با طراحی و تولیداپلیکیشن فروشگاهی موبایلی به راحتی می تواند این محدودیت و موانع را رفع کند و مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کند.
اپلیکیشن فروشگاهی
هنگامی که شما تصمیم به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می گیرید در اصل یک مقر فروشگاهی موبایلی طراحی میکنید. پس از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و ارائه آن به مشتریان نوبت استفاده از استراتژی های برای عملکرد فروشتان از طریق اپلیکیشن بهتر شود.
ماهیت اپلیکیشن فروشگاهی به این گونه است که مشتریان را برای خرید اجناس ، و یا مراجعه های بعدی تشویق و ترغیب می کند. زیرا در اپلیکیشن های فروشگاهی تمام محصولات پیش روی مشتری می باشد و مانند فروشگاه واقعی محدودیت دید ندارد و همچنین مشتری بدون هیچ برخوردی با فروشنده و با راحتی کامل می تواند به دیدن اجناس و همچنین مقایسه آنها و در نهایت خرید آن ها بپردازد. یکی از مهمترین مزیت های اپلیکیشن های فروشگاهی این است که محصولات به طور کامل بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روز در دسترس مشتری می باشد. در چنین شرایطی مشتری محصولات را به طور کامل میبینید و از میان آن ها تمام چیزهایی را که نیاز دارد شناسایی می کند و چه بسیار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.
به همین دلایل اگر یک فروشگاه واقعی اقدام به تهیه یک اپلیکیشن فروشگاهی کند می تواند بیش از آنچه که در تصور دارد به فروش خود کمک کند.
کمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتری برای وارسی تمام محصولات ، کمبود مکان برای نمایش تمام محصولات، عدم زمان کافی برای رسیدگی فروشنده برای توضیح پیرامون تمام محصولات برای مشتری ها، رسیدگی همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهی به مشتریان و … همه از جمله اموری است که مانع فروش بیشتر در فروشگاه های سنتی است در صورتی که یک فروشگاه با طراحی و تولید اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی به راحتی می تواند این محدودیت و موانع را رفع کند و مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کند.
ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی برای اندروید و iOS
زمانی که شما برای فروشگاه خود اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می کنید، به راحتی می توانید همانطور که دوست دارید مشتریانتان را با اهداف خود پیش ببرید.
برای مثال، زمانی که ساخت اپلیکیشن فروشگاهی تان به پایان رسید و آن را به مشتریان خود ارائه کردید، باید به دنبال این باشید که بهترین عملکرد و بهترین استراتژی های فروش داشته باشید.
ماهیت اپلیکیشن فروشگاهی به طور خود کار چنین است که کاربران را برای خرید چند قلم جنس، و یا حتی خرید های بعدی ترغیب می کند. علت آن این است که تمامی محصولات پیش روی مشتری است، و این ابزار، همچون فروشگاه واقعی، برای خریدار محدودیت زا نیست. چه بسا وقتی وارد یک فروشگاه می شویم، دوست داریم به تمام بخش های فروشگاه سر بزنیم. نمونه ی کاملا واقعی ان، فروشگاهی است که در نزدیکی محل زندگی ما وجود دارد. این فروشگاه یک کتاب فروشی بزرگ است که حدود 3000 کتاب در آن برای فروش قرار گرفته است. کتاب ها برای فردی کتاب خوان مثل من بسیار هیجان انگیز اند اما متاسفانه امکان دیدن از تمام کتاب ها وجود ندارد. در چنین موقعی اگر چنین فروشگاهی اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایلی فروشگاه خود نماید بیش از هر چیزی می تواند به فروش هایش کمک کند.
بنابراین اینکه مشتری می تواند تمام محصولات یک فروشگاه را به طور یکجا و به طور کامل در هر زمان از شبانه روز مشاهده کند، یکی از مزایای بزرگ طراحی نرم افزار فروشگاهی موبایلی به شمار می آید.
در چنین شرایطی مشتری محصولات را به طور کامل میبینید و از میان آن ها تمام چیزهایی را که نیاز دارد شناسایی می کند و چه بسیار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.
کمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتری برای وارسی تمام محصولات به طور آفلاین، کمبود مکان برای نمایش تمام محصولات، عدم زمان کافی برای رسیدگی فروشنده برای توضیح پیرامون تمام محصولات برای مشتری ها، رسیدگی همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهی به مشتریان و ... همه از جمله اموری است که مانع فروش بیشتر در فروشگاه های سنتی است در صورتی که یک فروشگاه با طراحی و تولیداپلیکیشن فروشگاهی موبایلی به راحتی می تواند این محدودیت و موانع را رفع کند و مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کند.
اپلیکیشن فروشگاهی
هنگامی که شما تصمیم به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می گیرید در اصل یک مقر فروشگاهی موبایلی طراحی میکنید. پس از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و ارائه آن به مشتریان نوبت استفاده از استراتژی های برای عملکرد فروشتان از طریق اپلیکیشن بهتر شود.
ماهیت اپلیکیشن فروشگاهی به این گونه است که مشتریان را برای خرید اجناس ، و یا مراجعه های بعدی تشویق و ترغیب می کند. زیرا در اپلیکیشن های فروشگاهی تمام محصولات پیش روی مشتری می باشد و مانند فروشگاه واقعی محدودیت دید ندارد و همچنین مشتری بدون هیچ برخوردی با فروشنده و با راحتی کامل می تواند به دیدن اجناس و همچنین مقایسه آنها و در نهایت خرید آن ها بپردازد. یکی از مهمترین مزیت های اپلیکیشن های فروشگاهی این است که محصولات به طور کامل بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روز در دسترس مشتری می باشد. در چنین شرایطی مشتری محصولات را به طور کامل میبینید و از میان آن ها تمام چیزهایی را که نیاز دارد شناسایی می کند و چه بسیار همان موقع آن ها را سفارش خواهد داد.
به همین دلایل اگر یک فروشگاه واقعی اقدام به تهیه یک اپلیکیشن فروشگاهی کند می تواند بیش از آنچه که در تصور دارد به فروش خود کمک کند.
کمبود وقت، عدم اعتماد فروشنده ها به مشتری برای وارسی تمام محصولات ، کمبود مکان برای نمایش تمام محصولات، عدم زمان کافی برای رسیدگی فروشنده برای توضیح پیرامون تمام محصولات برای مشتری ها، رسیدگی همزمان به امور فروشگاه و پاسخ دهی به مشتریان و … همه از جمله اموری است که مانع فروش بیشتر در فروشگاه های سنتی است در صورتی که یک فروشگاه با طراحی و تولید اپلیکیشن فروشگاهی موبایلی به راحتی می تواند این محدودیت و موانع را رفع کند و مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کند.
ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی برای اندروید و iOS
- امکان ایجاد و مدیریت محصولات با پنل مدیریت ساده و فارسی
- قابلیت تعریف دسته بندی ها مختلف برای محصولات متنوع
- امکان جستجو و فیلتر کردن محصولات بر اساس پارامتر های مختلف
- امکان تشکیل سبد خرید و پرداخت آنلاین با درگاه های واسطه و مستقیم بانکی
- امکان لایک و کامنت برای محصولات توسط کاربران
- امکان ارسال نوتیفیکشن به کابران به صورت تکی و گروهی
- مدیریت پروسه سفارش با تخمین هزینه پست و ارسال پیامک به مشتری
- ایجاد گالری عکس محصولات و توضیحات و امکان مدیریت و تغییر آن با پنل
- قابلیت فعالسازی بخش اخبار و دانستنی ها
- سیستم گزارش گیری حرفه ای در پنل برای نمایش آمار کاربران، محصولات، سفارش ها و …
- و به طور خلاصه هر آنچه که شما برای رشد فروش تان در یک اپلیکیشن فروشگاهی نیاز داشته باشید !