doctor.sniff
Registered User
- تاریخ عضویت
- 20 سپتامبر 2013
- نوشتهها
- 233
- لایکها
- 111
۵ میلیارد نفر (۷۳ درصد از جمعیت دنیا) برای اتصال به اینترنت، ارسال پیام، دسترسی به حسابهای بانکی، خریدهای روزانه، مشاهده وضعیت آبوهوا، کنترل وضعیت ترافیک، دیدن کلیپهای تصویری و غیره از تلفن همراه استفاده میکنند. در ۷۵ کشور، از جمله روسیه، اسپانیا، اروگوئه، ایسلند و نیوزلند، نفوذ موبایل از تعداد جمعیت نیز فراتر رفته است. در سال ۲۰۱۰، ۴۵ میلیون عضو شبکه موبایل دائماً به اینترنت داشتند. تکنولوژی موبایل رفتهرفته در جایگاه بسیار بالاتر و پیشرفتهتری از اینترنت در اواسط دهه ۱۹۹۰ قرار میگیرد. در آن زمان، زیرساختهای وب هنوز در حال توسعه بودند. امروز، موبایلها به گونهای ساخته شدهاند که زیرساخت مستحکم و بالغ وب بهرهبرداری کنند. بسیاری از توسعهدهندگان و رهبران صنعت موبایل، سوابق دیجیتالی و تجربیاتی در زمینه مدلهای علمی کسبوکار در اینترنت، از جمله تکنولوژی موبایل (مدل تعاملی دیجیتال) دارند.
در حالی که تکنولوژی موبایل ویژگیهای مشترک بسیاری با کامپیوتر شخصی دارد، از فواید منحصر به فردی نیز برخوردار است.
موبایل وسیلهای شخصی است: مردم اغلب بهطور اشتراکی از تلویزیون و کامپیوتر استفاده میکنند، اما به ندرت تلفن همراهشان را باشخص دیگری به اشتراک میگذارند.
امکان ارتباط با چند روش وجود دارد: گوشیهای موبایل امکان ارتباط با صدا یا متن را ممکن میسازند. علاوه بر آن، میتوانید ویدئوها و تصاویری ایجاد، ارسال یا دریافت کنید و همچنین بخوانید، صدا ضبط کنید یا اسکن کنید.
زمان، مکان و عرضه و تقاضا: بازاریابان میتوانند مکان دقیق مشتریان را شناسایی کرده و پیامهای تبلیغاتی خود را بر اساس آن برنامهریزی کنند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/345_اکنون-زمان-موبایلی-شدن-است
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/اکنون زمان موبایلی شدن است.pdf
در حالی که تکنولوژی موبایل ویژگیهای مشترک بسیاری با کامپیوتر شخصی دارد، از فواید منحصر به فردی نیز برخوردار است.
موبایل وسیلهای شخصی است: مردم اغلب بهطور اشتراکی از تلویزیون و کامپیوتر استفاده میکنند، اما به ندرت تلفن همراهشان را باشخص دیگری به اشتراک میگذارند.
امکان ارتباط با چند روش وجود دارد: گوشیهای موبایل امکان ارتباط با صدا یا متن را ممکن میسازند. علاوه بر آن، میتوانید ویدئوها و تصاویری ایجاد، ارسال یا دریافت کنید و همچنین بخوانید، صدا ضبط کنید یا اسکن کنید.
زمان، مکان و عرضه و تقاضا: بازاریابان میتوانند مکان دقیق مشتریان را شناسایی کرده و پیامهای تبلیغاتی خود را بر اساس آن برنامهریزی کنند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/345_اکنون-زمان-موبایلی-شدن-است
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/اکنون زمان موبایلی شدن است.pdf