doctor.sniff
Registered User
- تاریخ عضویت
- 20 سپتامبر 2013
- نوشتهها
- 233
- لایکها
- 111
MailChimp،یاری از ایمیلهای بازاریابی به زبانه "Promotions" واگذار میشوند. اگرچه کاربران جیمیل قادر به تغییر زبانههای صندوق خود هستند، ولیکن قالب جدید جیمیل بسیاری از بازاریابها و ارائهدهندگان راهکارهای ایمیل را دلواپس کرده که این قالب به بازاریابی ایمیل آسیب خواهد رساند. Matthew Grove از MailChimp یکی از اولین متخصصانی بود که اطلاعاتی را برای این پرسش که "آیا قالب جدید تاثیری بر عملکرد بازاریابی ایمیل داشته؟"، ارائه داد.
Grove دریافت که نرخ باز کردن از طرف کاربران جیمیل در 3 هفته متوالی بعد از معرفی زبانههای جیمیل جدید کاهش یافته است. قبل از معرفی، به عقیده Grove، برای 15 هفته متوالی، متوسط نرخ باز کردن جیمیل در روزهای هفته حدود 15% در نوسان بوده است. اما زمانیکه زبانههای جیمیل برای اولین بار معرفی شد، این مقدار به ۱۲٪ کاهش پیدا کرد.
Grove در وبلاگ MailChimp نوشته: "من با نگاهی به یک سال و نیمی از دادههای با ارزش، میتوانم بگویم که نوع حرکت (نرخ باز کردن پایین) طبیعی نیست. من هنوز مایل به اعلام شرایط اضطراری نیستم. از همه اینها گذشته، من حتی نمیدانم در سمت جیمیل هنوز چه میزان پذیرش وجود دارد. اما، میخواهم بگویم این شاخصی زودرس است، و ما قطعا آنرا تحت نظر داریم."
1 درصد اختلاف
حداقل 2 روش وجود دارد که ممکن است بازاریابها به افت یک درصدی نرخ باز کردن ایمیل بازاریابی در میان کاربران حیمیل نگاه بیاندازند.
نخست آنکه، 1 درصد- راستش کمتر از 1درصد- خیلی زیاد به نظر نمیرسد. زمانیکه کاربران جیمیل به آسانی میتوانند از زبانهای به دیگر زبانهها حرکت کنند، تاثیری زیادی نمیتواند بر پیامهایی که از مارکها و فروشگاههای مورد علاقه میآید، بگذارد.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/228_ایمیل-مارکتینگ-و-سربرگهای-جدید-جیمیل
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/ایمیل مارکتینگ و سربرگهای جدید جیمیل.pdf
Grove دریافت که نرخ باز کردن از طرف کاربران جیمیل در 3 هفته متوالی بعد از معرفی زبانههای جیمیل جدید کاهش یافته است. قبل از معرفی، به عقیده Grove، برای 15 هفته متوالی، متوسط نرخ باز کردن جیمیل در روزهای هفته حدود 15% در نوسان بوده است. اما زمانیکه زبانههای جیمیل برای اولین بار معرفی شد، این مقدار به ۱۲٪ کاهش پیدا کرد.
Grove در وبلاگ MailChimp نوشته: "من با نگاهی به یک سال و نیمی از دادههای با ارزش، میتوانم بگویم که نوع حرکت (نرخ باز کردن پایین) طبیعی نیست. من هنوز مایل به اعلام شرایط اضطراری نیستم. از همه اینها گذشته، من حتی نمیدانم در سمت جیمیل هنوز چه میزان پذیرش وجود دارد. اما، میخواهم بگویم این شاخصی زودرس است، و ما قطعا آنرا تحت نظر داریم."
1 درصد اختلاف
حداقل 2 روش وجود دارد که ممکن است بازاریابها به افت یک درصدی نرخ باز کردن ایمیل بازاریابی در میان کاربران حیمیل نگاه بیاندازند.
نخست آنکه، 1 درصد- راستش کمتر از 1درصد- خیلی زیاد به نظر نمیرسد. زمانیکه کاربران جیمیل به آسانی میتوانند از زبانهای به دیگر زبانهها حرکت کنند، تاثیری زیادی نمیتواند بر پیامهایی که از مارکها و فروشگاههای مورد علاقه میآید، بگذارد.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/228_ایمیل-مارکتینگ-و-سربرگهای-جدید-جیمیل
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/ایمیل مارکتینگ و سربرگهای جدید جیمیل.pdf