• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بات ترید اتوماتیک در بایننس و بیترکس

AloneKing

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
996
خب سلام دوستان . ایام به کام. امیدوارم روزهای پرسودی رو سپری کرده باشید. همانطور که مستحضرید بعد از نزول شدید بیت کوین و ضررهای بسیاری که به خیلی از تریدر ها وارد شد ، تیم ما بر آن شد که برای ترید و همچنین سود در این بازاردگرگون چاره ای پیدا کنه . در این راه پس از آزمون و خطاهای فراوان و تست انواع بات های پولی و رایگان به این نتیجه رسیدیم که از این بات استفاده کنیم تا بتونیم در تریدهای شورت ترم موفق عمل کنیم .
این بات دارای دو نسخه ی پولی و رایگان میباشد که تنها تفاوت نسخه ی پولی و رایگان آن در لیمیت 40 دلاری ایست که در نسخه ی رایگان آن برای هر اردر در نظر گرفته شده اما در نسخه ی پولی آن وجود ندارد . قیمت نسخه ی پرمیوم این بات برابر با 0.1 بیت کوین میباشد . اگر سرمایه ی شما کمتر از 5000دلار میباشد تیم ما پیشنهاد میکند که از نسخه ی رایگان آن استفاده کنید وپول خود را بی مورد برای خرید نسخه ی پرمیوم آن هدر ندهید.
این بات میتونه به طور اتوماتیک سیگنال ها رو ازکانال های تلگرامی دریافت کنه و خریدکنه . همچنین گزارش خریدها و سود و ضررهارو از طریق تلگرام به شما ازائه میده. از دیگر قابلیت های این بات میشه به قابلیت شرکت در پامپ های مختلف اشاره کرد. همچنین میتونید به صورت گروهی برای سیگنالب ها استاپ لاس و میزان حداقل سود را تعیین کنید تا بتونید با این وسیله پول در گردشتون رو بهتر مدیریت و سازماندهی کنید.


ما با کانفیگ بهینه ی این بات مقدمات سوددهی رو برای شما فراهم میکنیم و همچنین در صورت استفاده از کانفیگ ما به شما یک ماه پشتیبانی رایگان نیز هدیه میشود . شما میتونید این بات رو خودتون کانفیگ کنید ولی به هیچ وجه این کار توصیه نمیشه چون ممکنه سرمایتونو به خطر بندازید .
هزینه ی کانفیگ توسط تیم ما : یک میلیون تومان
هزینه برای بچه های پرشین تولز: 900 هزارتومان
 

dss

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2008
نوشته‌ها
260
لایک‌ها
198
لطف می کنید لینک دانلود نسخه رایگان ارسال کنید برام؟
یه نگاه بندازم
 

AloneKing

Registered User
تاریخ عضویت
29 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
996
مفتخریم که عرض کنیم کانال رایگان ما که در جهت اعتمادسازی دوستان به سیگنال های ما ایجاد شده بود ، اکنون 10 روز پس از استارت کارخود، اون هم در این بازار تماما قرمز، 136 درصد سود رو برای دنبال کننده هامون به همراه داشت. از کانال vipمون هم نگم براتون
 
بالا