masoudfatemi
Registered User
در مقاله گذشته مواردی که مربوط به بازاریابی سنتی و همچنین بازاریابی های نوین نیز می شد، مورد بررسی قرار گرفت و راه حل های پیشنهادی به این مقاله موکول گردید.
[h=2]حال راه حل اول در بازاریابی و برندسازی :[/h] روی آوردن به مطالعات رفتار مصرف کننده و اهتمام تمام و کمال نسبت به این موضوع و همچنین قبول اینکه رسانه ها چه به شکل سنتی و چه به شکل مدرن که منظور شبکه های مجازی همچون فیس بوک، تویتر و شبکه های پخش فیلم مانند یوتیوب و یا شکل ایرانی آن یعنی آپارات می باشد، تنها می توانند فضایی ایجاد کنند و آن را اشاعه دهند. که خریداران بتوانند از تجربیات سایر مصرف کنندگان و خریداران مطلع گردند. به عنوان مثال برای خرید محصولاتی با درگیری بالا مانند یک یخچال فریزر و یا تلوزیون که در آن زمان زیادی صرف خرید می شود، اولین مرحله تصمیم گیری چه می باشد.
آیا در ابتدا از اقوام و دوستان و در تهایت استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده نمی شود. اگر بخواهیم واقعیت را درک کنیم این یک اصل در برند سازی سنتی نیز می باشد. این اصل همان محبوبیت است پس اینجا این موضوع به درستی درک می شود که بازاریابی سنتی هنوز حرف هایی برای گفتن دارد. و بازاریابی مدرن هر فعالیتی را انجام می دهد، نشأت گرفته از همان برند سازی و بازاریابی سنتی است. تنها مسیرها و جریان ها شفاف تر شده اند و شناسایی آن راحت تر شده است.
راه حل اجرائی در این خصوص این است که شرکت ها باید بتوانند بستری برای تبادل تجربیات خرید محصول و یا خدمت خود را فراهم نمایند و بهترین راه برای این موضوع شبکه های اجتماعی هستند که مانند ویروس می توانند شبکه مشتریان ما را تکثیر کنند.
توصیه نامه های الکترونیکی در شبکه های اجتماعی تأثیر بسزایی در این خصوص خواهند داشت. فراموش نکنید که کنترل این شبکه ها نیز از موارد اساسی دارای اهمیت هستند.
[h=2]راه حل دوم در بازاریابی و برند سازی:[/h] افراد تأثیر گذار و پر نفوذ در هر صنعت و بازار را شناسایی و از خاصیت خبرگی که آن ها ایجاد می کننده استفاده نمایید.
توصیه مشاوران پارک بازاریابی ایران به شما این است که اگر مشتریان تأثیر گذاری دارید، به آن ها اهمیت دهید و از آن ها بخواهید تا در مکان های مختلف مانند وبلاگ ها مقالات و نظرات خود را در مورد محصول یا خدمت شما انتشار نمایند. و هچنین اگر مشتری وجود ندارد، خود شما به صورت مجازی آن مشتری را ایجاد نمایید. و آن گاه این افراد موجب رشد شما خواهند شد.
منبع: دکتر برند | بازاریابی سنتی کجاست؟
آیا در ابتدا از اقوام و دوستان و در تهایت استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده نمی شود. اگر بخواهیم واقعیت را درک کنیم این یک اصل در برند سازی سنتی نیز می باشد. این اصل همان محبوبیت است پس اینجا این موضوع به درستی درک می شود که بازاریابی سنتی هنوز حرف هایی برای گفتن دارد. و بازاریابی مدرن هر فعالیتی را انجام می دهد، نشأت گرفته از همان برند سازی و بازاریابی سنتی است. تنها مسیرها و جریان ها شفاف تر شده اند و شناسایی آن راحت تر شده است.
راه حل اجرائی در این خصوص این است که شرکت ها باید بتوانند بستری برای تبادل تجربیات خرید محصول و یا خدمت خود را فراهم نمایند و بهترین راه برای این موضوع شبکه های اجتماعی هستند که مانند ویروس می توانند شبکه مشتریان ما را تکثیر کنند.
توصیه نامه های الکترونیکی در شبکه های اجتماعی تأثیر بسزایی در این خصوص خواهند داشت. فراموش نکنید که کنترل این شبکه ها نیز از موارد اساسی دارای اهمیت هستند.
[h=2]راه حل دوم در بازاریابی و برند سازی:[/h] افراد تأثیر گذار و پر نفوذ در هر صنعت و بازار را شناسایی و از خاصیت خبرگی که آن ها ایجاد می کننده استفاده نمایید.
توصیه مشاوران پارک بازاریابی ایران به شما این است که اگر مشتریان تأثیر گذاری دارید، به آن ها اهمیت دهید و از آن ها بخواهید تا در مکان های مختلف مانند وبلاگ ها مقالات و نظرات خود را در مورد محصول یا خدمت شما انتشار نمایند. و هچنین اگر مشتری وجود ندارد، خود شما به صورت مجازی آن مشتری را ایجاد نمایید. و آن گاه این افراد موجب رشد شما خواهند شد.
منبع: دکتر برند | بازاریابی سنتی کجاست؟