• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بازی محبوب Flappy Bird به نقطه پایان خود رسید

amir4500

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 دسامبر 2013
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
6
چندی است که یک بازی جالب و فوق العاده محبوب در بین کاربران اکثر افراد را به خود درگیر کرده است طوری که همه در پی دانلود آن بازی و گذراندن وقت خود در انجام مراحل ساده و جالب آن هستند .



این بازی که Flappy Bird نام دارد داستان یک پرنده ی کوچک است که باید یک سری مراحل ساده را پشت سر بگذارد . به دلیل سادگی انجام این بازی و همچنین جالب بودن آن برای افراد ، کاربران زیادی شیفته ی این بازی شده اند . این بازی محبوب هم در App Store ها قابل استفاده برای دارندگان iOS و هم در Google Play Store برای دارندگان اندروید موجود است . اما به تازگی نویسنده ی این بازی با اعلام خبری همه را شوک زده کرده است . او اعلام کرده که دیگر این بازی ادامه نخواهد یافت .

طبق گفته های وی بر خلاف تصور همه ، دلیل انصراف وی از ادامه دادن به تولید سری های بعدی این بازی مسائل قانونی نیست بلکه به گفته ی خودش وی دیگر توانایی انجام این کار را ندارد .



این شخص که Dong Nguyen نام دارد اصالتا ویتنامی است و روز شنبه ی گذشته این خبر را در اکانت توئیتر خود منتشر کرده است . وی در این پیام از کاربران عذر خواهی کرده و اعلام کرده دیگر قرار نیست به این کار ادامه دهد . البته این بازی نویس ماهر قرار است باز هم به نوشتن بازی های مختلف ادامه دهد . بد نیست بدانید این بازی تا به حال ۵۰ میلیون بار دانلود شده است و تخمین زده می شود از راه تبلیغات چیزی حدود ۵۰٫۰۰۰ دلار برای هر روز درآمد داشته است . به هر حال این بازی که در ماه مه ۲۰۱۳ منتشر شد و در ماه دسامبر گذشته به اوج محبوبیت خود رسید ، توسط نویسنده خودش حذف شد .



شاید دلیل این کار وی همین خبر بدی باشد که دیروز در مورد یکی از کاربران این گیم منتشر شد:
خبر این بود که مادربزرگ یک نوجوان ۱۷ ساله به نام «کایل حنکینز»، وقتی به خانه رفت، ناگهان متوجه شده که نوه‌اش مرده است، در آی‌فون یادداشتی پیدا شد که در آن این نوجوان نوشته بود، ساعت‌های زیادی مشغول بازی بوده است تا یک رکورد جدید کسب کند، اما پیامکی که دوست‌دخترش برایش فرستاده است باعث شده است که حواسش پرت شود و موفق نشود و ظاهرا به دنبال آن، خودکشی کرده است!


اما تازه‌ ترین خبر این است که Nguyen به دلایلی که رسما اعلام نکرده است، همین دیروز اعلام کرده است که ظرف ۲۲ ساعت، گیم را از اپ استور بیرون خواهد کشید! او این مطلب را در توییتر خود اعلام کرده است و گفته است این امر ربطی به مسائل قانونی ندارد!

 
بالا