برگزیده های پرشین تولز

باکس صندوقی حمل پیتزا

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آمدن اپلیکیشن های خرید آنلاین غذا، میزان سفارشات غذا به بیرون از آشپزخانه، فست فود و رستوران‎ها افزایش یافته است. یکی از مهمترین مسائل و دغدغه‎ی صاحبان کسب و کار فوق تحویل غذای گرم به مشتریان است. با توجه به اینکه برای ارسال غذا از پیک موتوری استفاده میشود باید باکس حمل پیتزا به گونه‎ای باشد که بتواند چند پیتزا را در خود جا دهد و غذا را گرم به دست مشتری برساند.
اهمیت این موضوع بیشتر برای غذاهای فست فودی به چشم می‎آید. چراکه اگر باکس حمل پیتزا غذا را گرم نگه ندارد طعم، عطر و کیفیت غذا تا حدودی پایین می‎آید. به عنوان نمونه غذاهایی مانند پاستا پنه با سس آلفردو اگر سرد شود کاملا از دهن می‎افتد.
حمل و نصب آسان باکس حمل پیتزا بر روی موتور سیکلت


زمانیکه میخواهید باکس حمل پیتزا خریداری نمایید باید دقت کنید که باکس حمل پیتزا به آسانی بر روی موتور سیکلت نصب شود و حمل آن آسان باشد.
مقاوم در برابر هرگونه ضربه

یکی دیگر از ویژگی‎هایی که باید باکس حمل پیتزا دارا باشد مقاومت آن در مقابل هرگونه ضربه است. باکس حمل پیتزا باید به گونه‎ای باشد که در اثر ضربه شکسته نشود.
-حمل-پیتزا3.jpg


نگهدارنده بسیار عالی گرما به مدت طولانی

باکس حمل پیتزا باید بتواند غذا را به مدت طولانی گرم نگه دارد. با توجه به میزان ترافیک در شهر های بزرگ همانند تهران، گرم نگه داشتن غذا تا زمان تحویل به مشتری یک اصل اساسی است.

تعداد حمل پیتزا توسط باکس حمل پیتزا


باکس حمل پیتزا باید گنجایش حمل چندین پیتزا را باهم داشته باشد. تا بتواند در هر دور به چندین مشتری سفارش‎ها را تحویل دهد. در این مواقع معمولا سفارشاتی که در یک محدوده هستند توسط یک پیک موتوری انجام میشود.این محصول توانایی حمل 8 پیتزا را به طور همزمان دارد.
-حمل-پیتزا.jpg

طراحی زیبا باکس حمل پیتزا

این محصول علاوه بر حمل و نصب آسان بر روی موتور سیکلت، دارای طراحی شیک و زیبا نیز میباشد.

سبک بودن باکس حمل پیتزا


یکی دیگر از عوامل مهم که باید به هنگام خرید به آن دقت کنید سبک بودن باکس حمل پیتزا میباشد. در صورتیکه باکس حمل پیتزا سنگین باشد حمل آن به وسیله موتور سیکلت سخت خواهد بود و حفظ تعادل موتور سیکلت دشوار خواهد شد.لازم به ذکر است که از این باکس حمل پیتزا علاوه بر مصارف صنعتی در مصارف خانگی هم میتوان استفاده کرد. این باکس برای مسافرت‎ نیز مناسب میباشد و غذا در آن به خوبی گرم میماند و کیفیت خود را از دست نمیدهد.باکس حمل پیتزا سبب میشود تا از ورود و خروج دما به داخل باکس جلوگیری شود که همین امر سبب میشود تا غذا تا مدت طولانی گرم بماند.پس شما میتوانید با خیال راحت غذای خود را به مشتریان تحویل دهید و نگران سرد شدن غذا نشوید.از این محصول میتوان برای کافی شاپ‎ها، شیرینی پزی‎ها، رستوران‎ها، آشپزخانه‎ها، فست فودها و مصارف خانگی استفاده کرد.این محصول برای افرادی که مدام در حال سفر هستند و بیشتر وعده های غذایی را در جاده به سر میبرند بسیار مناسب است. این محصول غذا را به خوبی گرم و تازه نگه میدارد. با داشتن این محصول دیگر نیاز نیست غذا را مجددا گرم کنید.
-حمل-پیتزا2.jpg


لازم به ذکر است که تهران تجهیز سالهاست که وارد کننده‎ی تجهیزات فست فود، رستوران، کافی شاپ و … میباشد. در این سالها توانسته تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. تهران تجهیز با دادن مشاوره و راهنمایی کردن به مشتریان سبب شده تا مشتریان محصولی مناسب با کسب و کار خود را خریداری نمایند.
در صورتیکه در حال راه اندازی کسب و کار خود هستید حتما در مورد محصولاتی که میخواهید خریداری کنید تحقیق کنید و محصولی را خریداری نمایید که مناسب با کسب و کارتان باشد. در این موارد اگر نیاز به مشاوره و خرید محصول داشتید میتوانید به کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.

صندوق حمل پیتزا دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:



  • دارای ظرفیت تا 8 جعبه پیتزا همراه با کیف تحویل عایق
  • Toploader دارای دکمه ضربه محکم و ناگهانی
  • مقاوم در برابر هرگونه ضربه
  • نگهدارنده بسیار عالی گرما به مدت طولانی
  • حمل و نصب آسان بر روی موتور سیکلت
  • طراحی بسیار جذاب
 

ali 101

Registered User
تاریخ عضویت
30 آگوست 2020
نوشته‌ها
122
لایک‌ها
77
اخ اخ این گرم نگه داشتنش خیلی مهمه
 
بالا