alireza_ssp
Registered User
- تاریخ عضویت
- 21 نوامبر 2011
- نوشتهها
- 2,728
- لایکها
- 504
سلام دوستان
حدود 13 روز پیش سفارش طراحی ایمیل+ لوگو برای یکی از مشتریان را در یکی از سایتهای معروف(میل اسکین) ثبت کردم. البته بار اول نبود که باایشون کار میکردم و قبلا از همکاری با ایشون خیلی راضی بودم. اینبار که سفارش رو دادم گفتن که قیمت قبلی که 50 تومن بوده به 150 تومن افزایش پیدا کرده، برام کمی عجیب بود این افزایش ولی چون کارشون رو قبول داشتم اوکی کردم بابت لوگو هم 75 هزار تومن و 25 تومن هم تخفیف همکاری دادن که شد مبلغ 200 تومن و چون من گفتم که عجله دارم. طبق گفته خودشون که عینا در سایتشون هم هست 15 تومن بابت سرعت درعمل واریز کردم که مجموعا مبلغ 215 تومن براشون واریز گزدید. ایشون گفتن که چون سفارش زیاد دارن به جای 24 ساعت 48 ساعته تحویل میدن. من هم منتظر موندم و خبری نشد. بعد از کلی پیام در تلگرام ایشون گفتن که شما باید میدونستین که در ترکیه یکشنبه ها تعطیله و من منظورم 48 ساعت کاری بوده و سفارش شما رو تا اخر شب ارسال میکنم
و از اون تاریخ تا الان کلا دیگه هیچ پاسخی ندادن. هر چی هم پیام میدادم بعد از مدتی در تلگرام خوانده میشد ولی باز هم بی پاسخ.بعد از گلایه شدید مشتری از من و کنسل کردن سفارش و همینطور اخذ ضرر و زیان. من پیام دادم سفارش رو کنسل کنید و وجه و ضرر و زیان رو عودت بدین که بعد از یکی دو روز پاسخ به صورت ایمیل اینگونه بود
با سلام و عرض ادب و احترام ؛
احتراماً به اطلاع می رساند ، با توجه به قطع شدن سرویس پارس پال مبلغ پرداختی مشتریان به دست ما نرسیده است و همچنان در حساب پارس پال می باشد طبق پیگیری های انجام شده پارس پال دیگر نمی تواند واریزی ها را به حساب ما در ترکیه واریز کند بنابراین متاسفانه تا اطلاع ثانویه نمی توانیم به دوستانمان در ایران خدمات ارائه دهیم ، بابت انجام نشدن سفارش شما عذر خواهی میکنیم و لطفاً جهت عودت وجه شماره کارت خود را اعلام فرمایید تا هزینه ی پرداختی شما عودت داده شود.
من پیام دادم که اینها دلیل پاسخ ندادن به پیام نمیشه
پاسخ دادن:
ا سلام و عرض ادب و احترام ؛
جناب صالح عزیز ؛ ما تمام سعیمان را کردیم تا بتوانیم هزینه پرداختی را وصول کنیم و سفارش مشتریان را انجام دهیم اما پارس پال دیگر نمی تواند کلیه وجوه را به حساب ما واریز کند بنابراین تصمیم به عودت وجه پرداختی همه ی مشتریانمان در ایران شدیم. وجه پرداختی شما با اینکه هنوز به حساب ما واریز نشده است به حساب شما عودت داده شد ؛
اینطور تصور کردم که ایشون گمان میکنن که یه چیزی هم ما بدهکاریم بابت اینکه این همه مدت سر کار موندیم. البته همه این موارد در کمال ادب و احترام بود و فقط خدمت دوستان گفتم شاید روزی به درد کسی بخورد. البته به خود ایشون هم پیام دادم که من درتاپیکی شرح ماوقع رو اعلام میکنم که ایشون پاسخ ندادن.
حدود 13 روز پیش سفارش طراحی ایمیل+ لوگو برای یکی از مشتریان را در یکی از سایتهای معروف(میل اسکین) ثبت کردم. البته بار اول نبود که باایشون کار میکردم و قبلا از همکاری با ایشون خیلی راضی بودم. اینبار که سفارش رو دادم گفتن که قیمت قبلی که 50 تومن بوده به 150 تومن افزایش پیدا کرده، برام کمی عجیب بود این افزایش ولی چون کارشون رو قبول داشتم اوکی کردم بابت لوگو هم 75 هزار تومن و 25 تومن هم تخفیف همکاری دادن که شد مبلغ 200 تومن و چون من گفتم که عجله دارم. طبق گفته خودشون که عینا در سایتشون هم هست 15 تومن بابت سرعت درعمل واریز کردم که مجموعا مبلغ 215 تومن براشون واریز گزدید. ایشون گفتن که چون سفارش زیاد دارن به جای 24 ساعت 48 ساعته تحویل میدن. من هم منتظر موندم و خبری نشد. بعد از کلی پیام در تلگرام ایشون گفتن که شما باید میدونستین که در ترکیه یکشنبه ها تعطیله و من منظورم 48 ساعت کاری بوده و سفارش شما رو تا اخر شب ارسال میکنم
و از اون تاریخ تا الان کلا دیگه هیچ پاسخی ندادن. هر چی هم پیام میدادم بعد از مدتی در تلگرام خوانده میشد ولی باز هم بی پاسخ.بعد از گلایه شدید مشتری از من و کنسل کردن سفارش و همینطور اخذ ضرر و زیان. من پیام دادم سفارش رو کنسل کنید و وجه و ضرر و زیان رو عودت بدین که بعد از یکی دو روز پاسخ به صورت ایمیل اینگونه بود
با سلام و عرض ادب و احترام ؛
احتراماً به اطلاع می رساند ، با توجه به قطع شدن سرویس پارس پال مبلغ پرداختی مشتریان به دست ما نرسیده است و همچنان در حساب پارس پال می باشد طبق پیگیری های انجام شده پارس پال دیگر نمی تواند واریزی ها را به حساب ما در ترکیه واریز کند بنابراین متاسفانه تا اطلاع ثانویه نمی توانیم به دوستانمان در ایران خدمات ارائه دهیم ، بابت انجام نشدن سفارش شما عذر خواهی میکنیم و لطفاً جهت عودت وجه شماره کارت خود را اعلام فرمایید تا هزینه ی پرداختی شما عودت داده شود.
من پیام دادم که اینها دلیل پاسخ ندادن به پیام نمیشه
پاسخ دادن:
ا سلام و عرض ادب و احترام ؛
جناب صالح عزیز ؛ ما تمام سعیمان را کردیم تا بتوانیم هزینه پرداختی را وصول کنیم و سفارش مشتریان را انجام دهیم اما پارس پال دیگر نمی تواند کلیه وجوه را به حساب ما واریز کند بنابراین تصمیم به عودت وجه پرداختی همه ی مشتریانمان در ایران شدیم. وجه پرداختی شما با اینکه هنوز به حساب ما واریز نشده است به حساب شما عودت داده شد ؛
اینطور تصور کردم که ایشون گمان میکنن که یه چیزی هم ما بدهکاریم بابت اینکه این همه مدت سر کار موندیم. البته همه این موارد در کمال ادب و احترام بود و فقط خدمت دوستان گفتم شاید روزی به درد کسی بخورد. البته به خود ایشون هم پیام دادم که من درتاپیکی شرح ماوقع رو اعلام میکنم که ایشون پاسخ ندادن.