برگزیده های پرشین تولز

بزرگترین سایت فروش مستند سری اچ دی 1080

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
بزرگترین سایت فروش مستند برای اولین بار با قیمتهای بینظیر که معتبرترین سایتها هم از داشتن چنین ارشیو غنی محروم هستن


www.pcmax.ir
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
مستند همگام با دایناسور ها |Walking With Dinosaurs

دايناسورها، يكي ازانواع خزندگان ماقبل تاريخ بودند،دايناسورها، حدود 165 ميليون سال بر زمين حكمفرمايي كردند، اما 65 ميليون سال قبل، به طور مرموزي منقرض شدند. ديرينه شناسان، با مطالعه بقاياي فسيلي آنها، درباره دنياي ماقبل تاريخ به يافته هاي حيرت انگيزي رسيده اند.این مجموعه دریچه ای جدید درباره حیات و ساختار زندگی دایناسورها به روی شما می گشاید.






دایناسورها را می توان به دو گروه اصلی و بزرگ تقسیم کرد:

دايناسورهاي گياهخوار( herbivores Dinosaur )
دايناسورهاي گياه خوار از جمله بزرگترين حيوانات بودند که تا کنون بر روي زمين زندگي کرده اند و براي حفاظت از خود در مقابل حيوانات شکاري به جثه بزرگ خود و بدن مسلح خود متکي بودند. آنها بيشتر اوقات روز را به چريدن بر رويگياهان مي‌گذراندند. براکيوزاروس عظيم‌الجثه 25 متر طول و 76 تن وزن داشت . گردن بلندش او رادر رسيدن به رستني‌هايي که براي ديگر دايناسورها خیلی بلند بودند ياري مي‌کرد.






دايناسورهاي گوشتخوار( carnivores Dinosaur )
اين دايناسورها بر روي دو پاي عقبي خود حرکت مي‌کردند. برخي نظير تري نازا روس بدني سنگين و پاهاي قدرتمندي داشتند. آنها ازچنگالها و دندانهاي تيز براي کشتن دايناسورهاي گياه خوار استفاده مي‌کردند. بعضي دايناسورها نظير دينوني چوس کوچکتر ، سبکتر و سريعتر بودند. آنها دايناسورهاي گياهخوار ،پستانداران وحشرات را مي‌خوردند. اين شکارچيان چابک براي غلبه بر شکارخود به صورت گروهي شکار مي‌کردند . دينوني چوس داراي پنجه‌ها و چنگالهاي بهم پيچيده‌اي بود که طي شکار براي دريدن 9طعمه به سمت جلو به حرکت در مي‌آمد.








برترین مستند در زمینه دایناسورها و دوران ژوراسیک که تا کنون تولید شده ،این مجموعه در مدت چندین سال توسط Andrew Wilks و همراهانش ساخته شده است، گوینده این مجموعه Kenneth Branagh و آهنگ ساز آن Ben Bartlett می باشد.در زمان تماشاي اين مجموعه بارها و بارها سكانس هاي باورنكردني را از خواهيد ديد که شما را در جای خود میخکوب می کنند، گویی که شما در دوران دایناسورها به سر می برید!
مجموعه مستند حاضر ، یک مجموعه کامل راجع به حیات و ساختار زندگی دایناسورها می باشد که با شبیه سازی زندگی این موجودات دوران کهن به بهترین شکل ما را به زمان آنها خواهد برد ؛ این مجموعه از قسمتهای مختلفی تشکیل یافته است:


خون تازه(New Blood)

دریای بی رحم(Cruel Sea)

غولهای آسمان(Giant Of The Skies)

روح جنگلهای یخی(Spirits Of The Ice Forest)

مرگ یک سلسله(Death Of The Dynasty)

مراحل ساخت و پشت صحنه

و مجموعه مستندی تحت عنوان ویژه برنامه دایناسورها























حال به معرفی برخی از دایناسورهای موجود در این مجموعه مستند می پردازیم:



ALLOSAURUS (AL-oh-SAW-us):



یکی از گوشتخواران دوره ژوراسیک بود ، که روی دو پای عضلانی که داشت می دوید ، و از گیاهخواران بزرگ و یا گیاهان گوشتخوار کوچکتر تغذیه می کرد. دستان کوتاه و در عین حال فوق العاده قوی داشت که در هر دست چنگالهایی با بیش از 25 سانتی متر طول موجود بود که گرفتن طعمه را برای او بسیار راحت می کرد، همچنین این دایناسور آرواره بسیار قدرتمندی داشت که بیش از 70 دندان تیز 8 سانتی متری و مفصل متحرک و کشسان فک و شکل جمجمه به او کمک می کرد تا فضای دهانی بسیار زیادی برای گرفتن طعمه داشته باشد.








ANKYLOSAURUS(AN-KIH-loh-SAW-us):


آخرین و بزرگترین دایناسور زره پوش بود که به وسیله زره که شامل پوست استخوانی ضخیم و شاخکهای زیادی بود خود را از حیوانات گوشتخوار حفظ می کرد.او جمجمه بسیار ضخیمی داشت همراه یک جفت شاخ تیز که در پشت سرش قرار داشتند ، این جانور از حس بویایی بسیار قوی برخوردار بود و از دمش به مانند شمشیر در دفاع از خود استفاده می کرد.







BRACHIOSAURUS (BRACK-ee-ohSAW-us):



بزرگترین و سنگین ترین و در میان دایناسورها کمهوشترین در تمام تاریخ بود! نکته جالب در مورد این دایناسور این است که نمی توانست به مدت طولانی گردن خود را بالا نگه دارد شاید به این خاطر که قلب او نمی توانست به نقاط دور خون رسانی کند .گیاهخوار بود و قدرت بویایی بسیار قوی داشت . برای دفاع از خود دیگران را له می کرد!زمان زیادی را در آب می گذراند ولی نمی توانست مسافت زیادی را در آب طی نماید









LILIENSTERNUS (LIL-ee-en-STUR-nus):



یک شکارچی فعال بود ، چابک و سریع مثل یک گوزن ، روی دو پای خود می دوید .دم درازش او را در حفظ تعادل یاری می کرد یکی از زبده ترین گوشتخواران زمان خود بود .دندانهای تیزی داشت ، همچنین جمجمه ، تاج و پوزه این نوع از دایناسورها آنها را برای ترساندن انواع دیگر و یا جذب جفت از بقیه متمایز می کرد.









ORNITHOCHEIRUS (OR-nith-oh-KEER-us):



یکی از بزرگترین مخلوقات پرنده در تمام اعصار بود سر بزرگ و سنگینی داشت که متناسب با بدن و جثه درازش بود . آرواره اش دندانهای تیز و بلندی داشت که او را در گرفتن حیوانات لغزنده کمک می کرد.







PLATEOSAURUS(PLAT-ee-o-SAW-us):



اولین و معروفترین موجودات غول پیکر گیاهخوار بود که احتمالا به صورت گروهی سفر می کردند ، او می توانست روی چهار پا حرکت کند و یا اینکه روی دو پا بایستد!ساختار بدنی او شرایط مناسبی را برای زندگی در مراتع و جاهای بلند به وجود آورده بود او پنجه بزرگ و انگشتان کوچکی داشت که برای دفاع در برابر دشمن از آنها استفاده می کرد.







STEGOSAURUS(STEG-oh-SAW-us):




او در حدود 9 متر طول و بیش از 4 متر ارتفاع داشت ، گیاهخوار بود و به وسیله سپری که در پشت داشت به سادگی قابل شناسایی است . او دشمنان را با استفاده از دم بلندش دور می کرد .نکته جالب در مورد این دایناسور این است که با داشتن وزنی بیش از 3000 کیلوگرم تنها 80 گرم مغز داشت!!! ولی با این وجود در ردیابی حیوانات بسیار توانمند بود.








TYRANNOSAURUS REX (Tie-RAN-oh-SAW-us-rex):



این دایناسور به سوسمار مستبد معروف است که در اکثر فیلم ها و انیمیشن ها دارای نقش منفی نیز می باشد!یکی از بزرگترین گوشتخواران بود که وزنی در حدود 6000 کیلوگرم داشت دم دراز و جمجمه سنگینش شرایط متعادلی را برای او به وجود آورده بود با گاز گرفتن قوی دشمنان را از پای در می آورد ، دندانهای بسیار تیزی داشت و دو دست کوچک به همراه دو انگشت و پاهای بسیار قوی ؛ نکته جالب در مورد او این است که به گفته فیل مانینگ (Phil Manning) دیرین شناس معروف:" با در نظر گرفتن حداقل حجم عضلات لازم برای حرکت در پای تی. رکس ،نشان می دهد که این جانور گوشخوار در حالی که خیلی سریع نبوده اما بدون شک در دویدن مشکلی نداشته و برای مثال میتوانسته به سادگی از دیوید بکام (David Beckham) جلو بیافتد!!!"









TOROSAURUS(TOR-o-SAW_us):



با شاخ های وحشتناک و قدرتمند و بدن عضلانی شبیه به یک کرگدن دایناسور نما بود.با گردنی بزرگ و پر چین و چروک دارای یکی از بزرگترین جمجمه های موجودات زمینی تا به امروز است.









UTAHRAPTOR(YOO-tah-RAP-tore):



نام او به معنای دزد چابک است ، او میتوانسته با سرعت 38 کیلومتر بر ساعت حرکت کند، در حالی که تی.رکس در مواقع لزوم با سرعتی برابر 29 کیلومتر بر ساعت حرکت میکرده است.دستان قوی و چشمان بزرگی داشت .او در سال 1991 در منطقه UTAH در جنوب آمریکا و از روی فسیل اسکلتش کشف شد.به فرم انگشتان پا و شکل دم او در عکس زیر توجه کنید تا به راز سرعت منحصر به فردش پی ببرید.

























این محصول استثنائی را با بهترین کیفیت ،فرمت Avi و با زیر نویس انگلیسی به دوستداران دوران ژوراسیک وزندگی دایناسورها تقدیم کند.
 

SHADOW1991

Registered User
تاریخ عضویت
15 دسامبر 2008
نوشته‌ها
804
لایک‌ها
212
محل سکونت
اصفهان
محصولات چجوری به فروش میرسه ؟
نقدی یا مامور پست ؟

اگه نقدی هست DVD چند ؟

تشکر
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
g-2.gif
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
محصولات چجوری به فروش میرسه ؟
نقدی یا مامور پست ؟

اگه نقدی هست DVD چند ؟

تشکر



فروش کلا نقدی هست ....
ابتکار جدیدی که روی دی وی دی های بلوری کردم به این صورت هست که بدون افت کیفیت و کاهش حجم یه دی وی دی بلوری 40 گیگ رو روی 7 تا دی وی دی به صورت زیپ گذاشتم که شما باید اون روی کامپیوتر بریزن تا بتونینن فایل اصلی بلوری با کیفیت 1080 رو ببینید کیفیت تمامی محصولات سری اچ دی قتبل قیاس با محصولات و دی وی دی های دیگه ای که دوستان یا فروشگاهها میفروشن نیست ....


تمامی دی وی دی های که از سایت بنده www.pcmax.ir اعضا خریداری میکنن شانل گارانتی تعویض رایگان میباشد ...


نمیخوام اسم فروشگاهها رو ببرم که از من خرید میکنن و 2 برابر این میفروشن رو ببرم ....

اگه دوستان تمایل خرید داشتن به سایت مراجعه کنن

خرید بالای 30.000 ت شامل 2 دی وی دی اشانتین میباشد ...

هر دی وی دی 1000 ت
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
بخش انیمشن سایت م راه اندازی شد برای دیدن محصولات میتنونین به سایت سری بزنین بخش انیمشن ....
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
سایت بروز شد
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
فروش مستندهای BBC,IMAX,DISCVERY,... با کیفیت اچ دی hd
HDScape Exotic Saltwater Aquarium Blu-ray 1080i H 264 DD5.1
قیمت: 6000 ت
مستندی فوق العاده زیبا از آکواریوم بزرگ آب شور و ماهی هایی که فقط زیبایی آنها را فقط در رویا می توان تصور کرد. درباره این مستند حقیقتا" هرچه بگوییم کم است. باید دید تا باور کرد.
این مستند با کیفیت رویایی Bluray اورجینال در 6 عدد DVD می باشد.



HDScape StarGaze HD Universal Beauty Blu-ray 1080p H 264 TrueHD 5.1
قیمت: 4000
کاملترین و زیباترین مستند درباره جهان سیارات ، ستارگان و جهان هستی . در این مستند سحابی ها ، کهکشان ها به خصوص کهکشان راه شیری ، ثریا یا همان هفت دختر اطلس که طبق روایات و افسانه های یونانی تبدیل به هفت ستاره شدند با نام علمی Pleiades ، پرساوش یا پسر زاوش (افسانه یونان) و در نجوم راس الغول با نام علمی Perseus ، مرکز کهکشان راه شیری ، حجاب و پرده سحابی Veil Nebula ، منظومه جبار Orion Nebula ،Tarantula Nebula ، سحابی مارپیچ Helix Nebula ، چرخ گردون Cart Wheel ، و موضوعات مختلف دیگر را با کیفیت Bluray اورجینال مشاهده خواهید نمودند ، حقیقتا" با مشاهده این مستند زیبا و بسیار با کیفیت خود در عمق فضا و جهان سیارات و ستارگان حس خواهید کرد.
این مستند در 4 DVD و با کیفیت Bluray اورجینال می باشد.


BBC Earth The Power of the Planet
قیمت: 5000 ت
مستندی فوق العاده با کیفیت HD و در 5 DVD می باشد.



HDScape The Great SouthWest Blu-ray 1080i H 264 Dolby TrueHD 5.1
قیمت: 4000
این مستند با کیفیت Bluray اورجینال و در 4 DVD می باشد.



Discovery HD Insectia HD 1080i
قیمت: 7000 ت
کاملترین و با کیفیت ترین مجموعه مستند درباره حشرات و خزندگان . در این مجموعه زندگی ، تولید مثل و زیستگاه شگفت انگیز انواع پروانه ها ، عقربها ، کرمها ، عنکبونها ، رتیل ها و خطر ناک ترین و سمی ترین حشرات از آفریقا تا آمازون و آمریکای جنوبی و جنگلهای استرالیا به کیفیت HD و همراه با حرفه ای ترین و بهترین گروه حشره شناس دنیا به تصویر کشیده شده است.
این مجموعه مستند با کیفیت فوق العاده HD 1080i و در 6 DVD می باشد.


The Aquarium 2007 Bluray
قیمت: 1000
آکواریوم جورجیا ،بزرگترین و شگفت انگیز ترین آکواریوم جهان در Pemberton Place ، این آکواریوم بقدری بزرگ و حیرت انگیز است که هر نوع موجود دریایی و در هر اندازه ای در آن موجود است و سالانه ده ها میلیون نفر از این مکان زیبا دیدن می کنند.
این مستند با کیفیت Bluray و در 1 DVD می باشد. قیمت این مستند در سایت های shopping خارجی بالای $ 55 هست.
نمونه :
http://www.yesasia.com/us/the-aquari...0-en/info.html



Discovery HD Sunrise Earth
قیمت: 2000
مستندی فوق العاده زیبا و دیدنی درباره صحنه های زیبا و رویایی طلوع خورشید در کوهستان ها ، جنگل ها ،جزایر ،مراتع ،و سرزمین های قاره آمریکا . طبیعت ،چرخه حیات و موجودات زنده قبل و بعد از طلوع خورشید و تاثیر خورشید بر زندگی در کره زمین صحنه های بدیع و زیبایی را خلق کرده که همه را در این مستند خواهید دید.
این مستند در 7 قسمت با کیفیت HD و در 2 DVD می باشد.




BBC The Blue Planet
قیمت: 2000
مستند "سیاره آبی" با شرح و توضیح دیوید اتنبرو معروفترین راوی مجموعه های مستند در جهان که صدای گیرا و جذابش هر بیننده ای را جذب تماشای آن مستند می کند. به جرات می توان گفت این مستند از بهترین ،جامع ترین و با کیفیت ترین مجموعه های مستند درباره دریا ،اقیانوس و هر موجود زنده ای که در این پهنه بزرگ آبی زندگی می کند می باشد.
این مستند در 10 قسمت که شامل قسمت ویژه و مصاحبه با عوامل تولید می باشد و در 2 DVD می باشد.


Sharkwater 2006
قیمت: 800
مستندی فوق العاده زیبا درباره کوسه ها ،هر آنچه که درباره کوسه ها می خواهید بدانید در این مستند خواهید یافت، این مستند به بررسی زندگی کوسه ها ،شکار ،تولید مثل و خصوصیات منحصر بفرد این موجودات که لقب سلطان اقیانوس را نیز دارند، می پردازد . در این مستند صحنه های واقعی از حمله کوسه ها و نیز شکار غیر قانونی صیادان یا به عبارتی قاتلان واقعی اقیانوس ها که نسل این موجودات را با خطر جدی مواجه کرده اند به طوری که طبق استناد سازنده این مستند در طول ساخت این فیلم بیش از 15000 کوسه به دست این صیادان کشته شده اند که واقعا تاسف و ناراحتی هر انسانی را بر می انگیزد. در این مستند غواص جوان و جسوری را نیز مشاهده می کنید که با قبول ریسکی مرگ بار بدون هیچ گونه لوازم و سلاح محافظتی به اعماق اقیانوس رفته تا از نزدیکترین فاصله ممکن از کوسه های سفید که خطرناکترین کوسه جهان هستند فیلم بگیرد.
این مستند تاکنون موفق به دریافت بیش از 20 جایزه بین المللی شده است.
این مستند با کیفیت Bluray و در 1 DVD می باشد.



Discovery Channel Fearless Planet
قیمت: 5000 ت
"سیاره بی باک" مستندی فوق العاده و عظیم درباره خطرناکترین و البته طبیعی ترین مکان های کره زمین ،قطبها و مناطق سردسیری و یخبندان (آلاسکا) ،جنگلهای ناشناخته ،انبوه و خوفناک (هاوایی)،صحرا های بی آب و علف و وسیع( ساهارا)، اقیانوس بیکران و ناشناخته ،دره ها و پرتگا ههای بسیار ترسناک ، کوههای بلند و ارتفاعات ،آتشفشان ها و سرانجام 1 قسمت ویژه که خلقت کره زمین از 4.5 میلیارد سال قبل تاکنون را بطور کاملا زیبا و مستند به تصویر کشیده. هیجان ،ترس ،اضطراب ،قدرت محض و بی همتای زمین و....همواره در این مستند همراه بیننده خواهد بود.
این مستند با کیفیت Bluray و در 6 DVD می باشد.



HDScape Sampler Blu-ray 1080i H 264 Dolby TrueHD 5.1
قیمت: 1600 ت
گلچینی از بهترین صحنه های 8 مستند زیبا و فوق العاده Bluray اورجینال .
این مجموعه در 2 DVD با کیفیت Bluray اورجینال می باشد.


PBS - The War
قیمت: 7000
تنها مجموعه مستند جنگ جهانی دوم با کیفیت Full HD در دنیا.
این مستند به کارگردانی کن برنز (که از مشهور ترین و بزرگترین کارگردانان مستند ساز دنیاست) از بهترین مجموعه های مستند در زمینه جنگ جهانی دوم و حوادث پیرامون آن قبل و بعد از جنگ می باشد. صحنه هایی بسیار نایاب از جنگ جهانی دوم که در هیچ مجموعه دیگری نخواهید یافت. کیفیت HD این مجموعه امتیاز و ارزشی دو چندان به این مجموعه افزوده و آن را از تمام مجموعه های مشابه متمایز می کند.
این مستند با کیفیت HD و در 7 DVD می
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
محصولات جدید HD و BLURAY با کیفیت اورجینال و اصل :
نظر به تماسهای مکرر و پر از لطف دوستان و مشتریان عزیز و طبق وعده ای که داده بودیم سری جدید و فوق العاده مستند و فیلم با کیفیت اورجینال و بدون کوچکترین تغییری نسبت به کیفیت اورجینال به صورت تکی و پکیج و برای اولین بار در ایران در سایت پی سی مکس ارائه خواهد گردید.
البته با توجه به حجم بالا و تنوع محصولات به مرور در سایت اضافه خواهند شد.
 

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40

tohid63

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
25 آگوست 2005
نوشته‌ها
2,147
لایک‌ها
211
سن
40
Discovery Channel 1000 Places to See Before Die
قیمت: 13000
مجموعه ای فوق العاده و دیدنی از زیباترین و دیدنی ترین شهر ها و مکان های دنیا . زوج جوان و میلیونر که در تصمیمی شگفت انگیز خانه و محل زندگی خود را ترک کرده و به همراه تجهیزات کامل و گروه فیلمبرداری تصمیم دارند تا پایان عمرشان به 1000 مکان دیدنی در سراسر دنیا سفر کنند. در این مجموعه زیباترین شهرها ،مکان ها ،جنگلها ،سواحل حتی مردمان آن مناطق و آداب و رسوم آنان به صورت کاملا زنده و مستند به تصویر کشیده شده. در این مجموعه سفر به 13 کشور و منطقه دیدنی جهان استرالیا ،برزیل ،کامبوجیا ،کانادا ،فرانسه ،آلاسکا ،پرو ،آفریقای جنوبی ،ایتالیا ،نپال ،هاوایی ،هندوستان و مکزیک به همراه تمام صحنه ها و خاطرات حین سفر و تمامی مکانها و جاهای دیدنی این مناطق با کیفیت فوق العاده HD می باشد.
این مجموعه با کیفیت فوق العاده HD و در 12 DVD می باشد.
این مجموعه برای اولین بار در ایران ارائه شده.
باید ببینید تا باور کنید.
 
بالا