surfer86
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 31 مارس 2015
- نوشتهها
- 7
- لایکها
- 2
- سن
- 37
MailChimpایمیل مارکتینگ (بازاریابی پست الکترونیک) به ارسال یک پیام تجاری به گروهی از مردم با استفاده از ایمیل گفته می شود. به طور کلی هر ایمیلی که برای یک مشتری بالقوه یا ثابت ارسال می شود می تواند ایمیل مارکتینگ در نظر گرفته شود. ایمیل مارکتینگ معمولا شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات، درخواست فرصت کسب و کار، یا درخواست فروش یا کمک های مالی است و هدف از آن افزایش وفاداری و اعتماد مشتریان یا آگاه کردن آنها از یک کالای تجاری خاص است. یکی از شرکت های ارایه کننده خدمات ایمیل مارکتینگ MailChimp است که در سال 2001 راه اندازی شد و یک شامپانزه را به عنوان لوگوی خود برگزیده است. تعداد کاربران سایت MailChimp به 7 میلیون نفر می رسد که هر ماه در مجموع 10 میلیارد ایمیل را از طریق این سرویس ارسال می کنند.MailChimp کار خود را به شکل یک سرویس پولی آغاز کرد و 8 سال بعد گزینه فریمیوم را به خدمات خود اضافه کرد. MailChimp به شما کمک می کند در یک زمان خاص تعداد زیادی ایمیل را از طریق پنل ارسال کنید یا بر اساس ویژگی ها و انتخابات خاص مشتریان خود برایشان ایمیل های خودکار بفرستید. ابزارهایی که توسط MailChimp ارایه می شوند به شما کمک می کنند اطلاعات بیشتری درباره مشتریان ایمیل مارکتینگ خود پیدا کرده و محتوای مناسبی را در زمان مناسب با ایمیل برایشان ارسال کنید.MailChimp امکان دسترسی به حسابتان را از طریق تلفن همراه نیز فراهم می کند و می توانید از این طریق گزارشات دریافتی تان را بررسی کنید و یادداشت های مربوط به یک کاربر خاص را اضافه کنید.
سایت MailChimp ابزار مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. برای مثال دارای قالب های از پیش طراحی شده است که پس از انتخاب یکی از آنها می توانید محتوای مورد نظرتان را به آن اضافه کنید، رنگ ها را تغییر دهید و فعالیت خود را آغاز کنید.
بخش ارسال این سایت نیز دارای خدمات مختلفی است. شما می توانید در قسمت ارسال خودکار ایمیل از خدماتی مانند:
- خوشامدگویی به مشتریان جدید (مشتریان جدید ممکن است برای آغاز استفاده از خدمات یا محصولاتتان به کمک نیاز داشته باشند. می توانید ایمیلی با محتوای ثابت و مشخص آماده کنید و به وسیله این ایمیل همه محصولات و خدمات خود را به مشتریان جدید معرفی کنید)؛
- ارایه اطلاعات درباره فعالیت های وب سایتتان (می توانید مشتریان خود را به بخش خاصی از وب سایتتان هدایت کنید یا با رایه اطلاعات مربوط به آنچه متقاضیان در سایتتان مشاهده کرده اند، بازدیدکنندگان از سایت را به مشتریان واقعی تبدیل کنید)؛
- ارایه اطلاعات خرید (اطلاعات مربوط به محصولات پیشنهادی تان را بر اساس خرید قبلی مشتریانتان به آنها ارایه کنید. علاوه بر آن می توانید اطلاعات مربوط به تجربه خریدهای قبلی مشتریانتان را جمع آوری کنید)؛
- ارسال ایمیل درباره مراسم و اتفاقات خاص (مجموعه ای از ایمیل ها را قبل از مراسم مورد نظر و مراسم های بعدی ارسال کنید. زمان و مکان مراسم را به کاربرانتان اطلاع دهید و پرسشنامه ای برای نظرخواهی از کسانی که در مراسم شرکت داشته اند، بفرستید)
بهره مند شوید.
بخش ارسال ایمیل دارای سرویس دیگری نیز است که ایمیل مورد نظر شما را بر اساس وقت محلی مشتری تان ارسال می کند. یعنی اگر مشتری هایتان در مناطق زمانی مختلفی در سراسر جهان زندگی می کنند و شما نمی توانید ایمیل مورد نظرتان را زمانی که همه بیدار هستند بفرستید، می توانید با استفاده از سرویس Time Warp ایمیل خود را طوری تنظیم کنید که به طور همزمان در مناطق زمانی مختلفی ارسال شوند. به این ترتیب مشتریان شما هرگز ایمیلتان را در نیمه شب دریافت نخواهند کرد و شما مجبور نخواهید شد یک ایمیل را چند بار ارسال کنید.
برای استفاده از خدمات MailChimp باید با مراجعه به سایت mailchimp.com به عضویت آن در آیید و با پرداخت هزینه های مربوطه (که بین 10 تا 25 دلار در نوسان است) از طریق کارت های اعتباری از خدمات این سایت لذت ببرید. می توانید با خرید ویزا کارت و مسترکارت به راحتی این کار را انجام داده و اولین قدم را به سوی یک ایمیل مارکتینگ هدفمند و کارآمد بردارید.
سایت MailChimp ابزار مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. برای مثال دارای قالب های از پیش طراحی شده است که پس از انتخاب یکی از آنها می توانید محتوای مورد نظرتان را به آن اضافه کنید، رنگ ها را تغییر دهید و فعالیت خود را آغاز کنید.
بخش ارسال این سایت نیز دارای خدمات مختلفی است. شما می توانید در قسمت ارسال خودکار ایمیل از خدماتی مانند:
- خوشامدگویی به مشتریان جدید (مشتریان جدید ممکن است برای آغاز استفاده از خدمات یا محصولاتتان به کمک نیاز داشته باشند. می توانید ایمیلی با محتوای ثابت و مشخص آماده کنید و به وسیله این ایمیل همه محصولات و خدمات خود را به مشتریان جدید معرفی کنید)؛
- ارایه اطلاعات درباره فعالیت های وب سایتتان (می توانید مشتریان خود را به بخش خاصی از وب سایتتان هدایت کنید یا با رایه اطلاعات مربوط به آنچه متقاضیان در سایتتان مشاهده کرده اند، بازدیدکنندگان از سایت را به مشتریان واقعی تبدیل کنید)؛
- ارایه اطلاعات خرید (اطلاعات مربوط به محصولات پیشنهادی تان را بر اساس خرید قبلی مشتریانتان به آنها ارایه کنید. علاوه بر آن می توانید اطلاعات مربوط به تجربه خریدهای قبلی مشتریانتان را جمع آوری کنید)؛
- ارسال ایمیل درباره مراسم و اتفاقات خاص (مجموعه ای از ایمیل ها را قبل از مراسم مورد نظر و مراسم های بعدی ارسال کنید. زمان و مکان مراسم را به کاربرانتان اطلاع دهید و پرسشنامه ای برای نظرخواهی از کسانی که در مراسم شرکت داشته اند، بفرستید)
بهره مند شوید.
بخش ارسال ایمیل دارای سرویس دیگری نیز است که ایمیل مورد نظر شما را بر اساس وقت محلی مشتری تان ارسال می کند. یعنی اگر مشتری هایتان در مناطق زمانی مختلفی در سراسر جهان زندگی می کنند و شما نمی توانید ایمیل مورد نظرتان را زمانی که همه بیدار هستند بفرستید، می توانید با استفاده از سرویس Time Warp ایمیل خود را طوری تنظیم کنید که به طور همزمان در مناطق زمانی مختلفی ارسال شوند. به این ترتیب مشتریان شما هرگز ایمیلتان را در نیمه شب دریافت نخواهند کرد و شما مجبور نخواهید شد یک ایمیل را چند بار ارسال کنید.
برای استفاده از خدمات MailChimp باید با مراجعه به سایت mailchimp.com به عضویت آن در آیید و با پرداخت هزینه های مربوطه (که بین 10 تا 25 دلار در نوسان است) از طریق کارت های اعتباری از خدمات این سایت لذت ببرید. می توانید با خرید ویزا کارت و مسترکارت به راحتی این کار را انجام داده و اولین قدم را به سوی یک ایمیل مارکتینگ هدفمند و کارآمد بردارید.