شاید یافتن چنین داستانهایی چندان باور پذیر نباشند، اما کمپانی ایر بی اند بی در بخشی از وبسایت خود به مشتریانش این امکان را میدهد تا بتوانند ضمن ایجاد طرح مورد پسندشان از علامت تجاری این برند اقدام به بازگو نمودن تجربه خود از میهمان شدن و یا میزبان بودن با کمک سرویس Airbnb نمایند. بدین گونه افراد ضمن کسب اطلاعات بیشتر راجع به مکانهایی که میتوانند بازدید نمایند قادر به درک بهتر شرایط میزبانی و یا میهمانی در سایر اماکن خواهند شد که به نوبه خود روش بسیار مناسبی برای دریافت نظرات مثبت نسبت به برند میباشد. در حال حاظر این بخش از وبسایت حدود یکصد و سی هزار کاربر فعال دارد که حدود یکصد و پنجاه هزار طرح از علامت تجاری این کمپانی را برای خود خلق کردهاند و با کمک آن به افزایش آگاهی نسبت به این برند کمک شایانی نمودهاند.
این کمپین با استفاده از تکنیکهای پویانمایی و ویديو مارکتینگ توانسته است تا داستانی کوتاه و تاثیر گذار را روایت نماید و در حاشیه آن ضمن کمک به آگاهی دیگران نسبت به برند خود کشور آلمان و شهر برلین را علیرقم انگلیسی زبان نبودن آن بعنوان یک مقصد مناسب برای سفر به دیگران پیشنهاد نماید. میزان اثرگذاری این کمپین ویديو مارکتینگ به حدی بوده است که چند تن از افراد سرشناس نیز نسبت به آنها در شبکههای اجتماعی واکنش نشان دادهاند که همین موضوع به قدرت این کمپین کمک بسیاری نمود.