HamidRezaA
Registered User
- تاریخ عضویت
- 3 آپریل 2005
- نوشتهها
- 745
- لایکها
- 115
سلام ،
من مدتی پیش یه خرید از بامیلو داشتم. من در شهرستان هستم.
تو سفارشم یه قلم جنس که خرید اصلی من بود کاملا خراب بود. با بامیلو تماس گرفتم و گفتند از طریق پست مرجوعش کنید.
بعد ازیه عالمه گذاشتن وقت و مرجوع کردن کالا ، شرکت فقط هزینه پست را پرداخت کردند و هزینه بسته بندی که 6 تومن شده بود رو ندادند.
گفتند که ماهزینه بسته بندی رو به شرطی میدیم که به صورت تایپی در رسید پستی وارد کنید به شرکت پست مراجعه کردم شرکت پست گفت ما چنین چیزی نداریم و فقط می تونیم به صورت دستی وارد کنیم.
به صورت دستی وارد کردند و مهر و امضا کردند و من به شرکت بامیلو از طریق ایمیل ارسال کردم ولی شرکت گفت این دستیه و ما قبول نمی کنیم بهشون گفتم شرکت پست چنین کاری رو اصلا در هیچ جای ایران نمی کنه. قبول نکردند.
گفتم از طریق تیپاکس مرجوش کنم هزینه بسته بندی نمیخواد گفت نمیشه فقط از طریق پست .
بالاخره این 6 تومن رو بعد از این همه اعصاب خردی از جیب دادم.
البته از نماد اعتماد الکترونیکی هم دارم پیگیری می کنم و امیدوارم حقشون رو بذارم کف دستشون.
اگر دوستانی این مشکل رو تجربه کرده اند. لطفا برای برخورد با چنین شرکتهای کلاهبرداری به نماد اعتماد شکایت کنند.
در پایان میخواستم بهتون اطلاع بدم که روش بازگشت کالا در بامیلو چطور هست و بازگشت رایگان کالای مرجوعی بر خلاف خیلی از شرکتهای اینترنتی دروغی بیش نیست.
من مدتی پیش یه خرید از بامیلو داشتم. من در شهرستان هستم.
تو سفارشم یه قلم جنس که خرید اصلی من بود کاملا خراب بود. با بامیلو تماس گرفتم و گفتند از طریق پست مرجوعش کنید.
بعد ازیه عالمه گذاشتن وقت و مرجوع کردن کالا ، شرکت فقط هزینه پست را پرداخت کردند و هزینه بسته بندی که 6 تومن شده بود رو ندادند.
گفتند که ماهزینه بسته بندی رو به شرطی میدیم که به صورت تایپی در رسید پستی وارد کنید به شرکت پست مراجعه کردم شرکت پست گفت ما چنین چیزی نداریم و فقط می تونیم به صورت دستی وارد کنیم.
به صورت دستی وارد کردند و مهر و امضا کردند و من به شرکت بامیلو از طریق ایمیل ارسال کردم ولی شرکت گفت این دستیه و ما قبول نمی کنیم بهشون گفتم شرکت پست چنین کاری رو اصلا در هیچ جای ایران نمی کنه. قبول نکردند.
گفتم از طریق تیپاکس مرجوش کنم هزینه بسته بندی نمیخواد گفت نمیشه فقط از طریق پست .
بالاخره این 6 تومن رو بعد از این همه اعصاب خردی از جیب دادم.
البته از نماد اعتماد الکترونیکی هم دارم پیگیری می کنم و امیدوارم حقشون رو بذارم کف دستشون.
اگر دوستانی این مشکل رو تجربه کرده اند. لطفا برای برخورد با چنین شرکتهای کلاهبرداری به نماد اعتماد شکایت کنند.
در پایان میخواستم بهتون اطلاع بدم که روش بازگشت کالا در بامیلو چطور هست و بازگشت رایگان کالای مرجوعی بر خلاف خیلی از شرکتهای اینترنتی دروغی بیش نیست.
Last edited: