برگزیده های پرشین تولز

تدریس خصوصی زبان انگلیسی؛ چرا و چگونه؟

miladcfczad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
28
کلاس چند نفره یا کلاس خصوصی؟!

اگر بر سر دوراهی انتخاب میان این دو نوع کلاس مانده اید، باید بگوییم که انتخابی نسبتا آسان را پیش روی خود خواهید داشت اما باید به درستی فکر کنید و تصمیم بگیرید! تفاوت هایی میان این دو نوع کلاس وجود دارد و شما باید با توجه به این تفاوت ها و همچنین در نظر گرفتن شرایط و نیازهای خودتان، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کیفیت یادگیری درتدریس خصوصی زبان

زمانی که شما یک کلاس و یا معلم خصوصی برای خودتان بگیرید، آن شخص می تواند با تمرکز کامل بر روی شما، به آموزش زبان بپردازد. این امر منجر به این می شود که تمام حواس استاد بر نقاط ضعف و قدرت شما باشد و به این ترتیب قطعا روند یادگیری بهتر و حتی سریع تری برای شما رقم خواهد خورد. از طرفی دیگر زمان بیشتری برای توضیح مفاهیم زبانی و همچنین تمرین آموخته های شما وجود خواهد داشت و باز هم این مورد باعث بالا رفتن کیفیت و سرعت یادگیری شما خواد شد.
اگر بخواهیم به یک ایراد و یا نقطه ضعف کلاس های خصوصی زبان اشاره کنیم، می توانیم عدم حضور هم کلاسی را در نظر بگیریم که گاهی اوقات دیکشنری ما هستند! شاید این مورد به نظر شما یک نقطه قوت باشد اما باید بدانید که حضور یک یا چند زبان آموز دیگر در کنار شما، شرایط محیطی نسبتا بهتری را ایجاد می کند و منجر به تعامل بیشتر میان شما خواهد شد. تعاملاتی که در کلاس ها شکل می گیرند می توانند باعث مرور آموخته های زبان آموز شوند و همچنین از طرفی دیگر با مطرح کردن پرسش های مختلف توسط زبان آموزان دیگر،این ابهام و ها و سوالات برای دیگر افراد نیز مشخص می شود و مسلما بر کیفیت یادگیری آن ها موثر خواهد بود.

هزینه تدریس خصوصی زبان

یکی از مواردی که برای یاد گرفتن زبان و حضور در کلاس ها همیشه برای بسیاری از افراد مهم است، بحث هزینه و شهریه ی کلاس ها می باشد. تدریس خصوصی زبان نسبت به حضور در کلاس های چند نفره در آموزشگاه ها، هزینه ی بیشتری خواهد داشت که شاید یک نکته ی منفی به حساب بیاید، اما از طرفی دیگر به دلیل آن که کیفیت یادگیری در هنگام تدریس خصوصی زبان بیشتر است، در دراز مدت می تواند به سود شما هم باشد! علت این حرف ما این است که شما با داشتن یک کلاس خصوصی، سریع تر و بهتر یاد خواهید گرفت و به این ترتیب یادگیری زبان را در مدت زمان کوتاه تری انجام خواهید داد و به نوعی هم در زمان و هم احتمالا در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

صرفه جویی در زمان و انرژی!

از جمله مواردی که شاید کمتر مورد توجه قرار بگیرد، بحٍث زمان و انرژی زبان آموز است که در مسیر رفت و آمد به کلاس ها مصرف می شود! این زمان و انرژی می تواند صرف موارد دیگری شود تا آن فرد بتواند به سایر امورات خود رسیدگی کند. همچنین حتی اگر برای انجام دیگر کارهای شخص مورد استفاده قرار نگیرد، زمانی که زبان آموز با ذهن و جسمی خسته سر کلاس حاضر شود، قدرت و کیفیت یادگیری او پایین خواهد آمد و در صورتی که در خانه ی خود مانده باشد، قطعا می تواند با آمادگی و انرژی بیشتری در کلاس حضور یابد. علاوه بر این موارد، دوری از ترافیک و آلودگی در سطح شهر نیز از دیگر مزایای کلاس و تدریس خصوصی زبان می باشد.

منبع: وبسایت تیچستان
 
بالا