• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تغییرات سئو : تغییراتی در سئو که نتایج سود آوری را برای شما خواهد داشت

abbas_habibi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2013
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
21
محل سکونت
تهران
مقدمه تغییرات سئو :
تغییرات سئو در حالی که امروزه خریداران اینترنتی زیادی وجود دارند ولی باید همیشه اطمینان داشت که آنها شما را احساس می کنند و می توانند محصولات و یا خدمات شما را به آسانی پیدا نمایند.

چرا سئو اینقدر مهم است؟
تغییرات سئو :بیشتر مردم برای پیدا کردن یک محصول و یا خدمات مورد نیاز خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند. و زمانی که نتایج جستجو نمایش داده می شود آن هایی که در بالاترین جایگاه نسبت به بقیه قرار می گیرد احتمال کلیک روی آن ها بیشتر است بنابراین بسیار معتبرتر هستند.

پس هرکس درهر کسب وکاری باید تلاش نماید بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده و بیشترین فروش را در فضایی که حداکثر پتانسیل را جهت خریدهای اینترنتی دارد به دست آورد. موفقیت در سئو به عوامل بسیاری شامل لینک ها ، محتوا ، صفحات بهینه سازی شده و… بستگی دارد که شما برای افزایش ترافیک خود به آن ها نیاز دارید و اگر آن ها به صورت کامل اجرا شوند شما را در رتبه های بالای نتایج موتور های جستجو قرار خواهند داد.

در گذشته وبسایت ها و فروشگاه ها برای افزایش رتبه خود بر روی کلمات کلیدی ، بک لینک ها و رتبه صفحه اول استفاده می کردند درحالی که امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی تغییرات زیادی در موتورهای جستجو به وجود آمده است.امروزه باید آگاه و هوشمند باشید که چیزی را به مشتریان ارائه دهید که دنبال آن هستند.

این کار آن ها را نگه داشته و باعث می شود که دوباره به وبسایت شما سر بزنند.درنتیجه این باعث می شود که شما در سئو موفق شوید. در اینجا تعدادی از تغییرات سئو را می بینید که می توانید آن ها را اجرا نمایید تا شاهد نتایج سودآوری باشید.



۱-ترافیک خود را اصولی افزایش دهید :




تغییرات سئو

به همان اندازه که ترافیک سئو موثر است جذب ترافیک غیر مرتبط در بیشتر مواقع به کسب و کار شما هیچ کمکی نخواهد کرد.خوب است بدانید همه افرادی که از وبسایت شما دیدن می کنند به فعالیت شما علاقمند نیستند بنابراین از هل دادن هرچه بیشتر ترافیک به وبسایت خود و بالابردن رقم بازدید دست بکشید و بهتر است به جای آن بر روی بازار متمرکز شوید که این باعث می شود افرادی را که واقعا به فعالیت شما علاقمند هستند را در کنار خود داشته باشید.

ترافیک های سئو شده بزرگ همیشه مفید نیستند.زیرا همه بازدید کنندگان تبدیل به خریداران شما نخواهند شد.بر روی مشتریان ایده آل تمرکز کنید و کلمات کلیدی و بهینه سازی محتوای خود را باتوجه به نیازهای آنان تنظیم نمایید و زمانی صرف شناختن مشتریان ایده آل و چیزهایی را که آنان ترجیع می دهند را صرف کنید .

برای مثال: اگر آن ها خریدارانی هستند که با احتیاط هزینه می کنند از کلماتی کلیدی استفاده نمایید که آن ها را مستقیما به وبسایت شما هدایت نماید.مثلا: کلمه”مقرون به صرفه”.



۲-بر روی نرخ کلیک ها کار کنید :


تغییرات سئو

رتبه بالا قطعا میزان ترافیک وبسایت شما را افزایش خواهد داد ولی در کنار آن باید به نرخ کلیک (مقدار کلیک هایی که بر روی لینک های شما خواهد شد) توجه داشته باشید. قطعا بالا بودن نرخ کلیک شما را برای مدت طولانی در موقعیت خوبی قرار می دهد.همه آن هایی که در موقعیت های بالای موتورهای جستجو قرار دارند کلیک دریافت نخواهند کرد اگر نرخ کلیک های شما خوب نیست با استفاده از ابزارهای مدیریت وبسایت(Webmaster Tools)وضعیت را بررسی کنید و کلمات کلیدی را که باعث افزایش نرخ کلیک شما می شوند پیدا نمایید این باعث می شود که اطلاعات بسیاری را در مورد نرخ کلیک خود داشته باشید.


۳-سرعت وبسایت خود را بهبود ببخشید :


تغییرات سئو

سرعت بارگذاری صفحات وبسایت شما نه فقط برای بازدیدکنندگان بلکه برای قرار دادن رتبه وبسایتتان در موقعیت های عالی موثر است.برای مثال گوگل سایت هایی را با سرعت بارگذاری پایین را در موقعیت های بالا قرار نخواهد داد زیرا آن ها تمایل ندارند که کاربران تجربه ناخوشایندی از دنیای وب داشته باشند.

به همین دلیل این موتور جستجو ابزار مهمی را منتشر نموده تا مالکان کسب و کار با استفاده از آن سرعت صفحات وبسایت خود را بهتر نمایند.با استفاده از این ابزار می توانید سرعت وبسایت خود را بررسی نموده و همچنین نسبت به بهبود آن اقدام نمایید.با بالا بردن سرعت بارگذاری صفحات خود شانسشان را در بالا بردن رتبه آن ها در موتورهای جستجو افزایش خواهید داد.



۴-گوشی های موبایل را فراموش نکنید!



تغییرات سئو

بیشتر مردم از طریق گوشی های موبایل به وب دسترسی دارند با این وجود لازم است که شما به فکر راهی باشید که گوشی های موبایل که امروزه مورد استفاده مردم هستند به آسانی به وبسایت شما دسترسی داشته باشند در حالی که باید توجه بسیاری به این کاربران داشته باشیم باید آن هایی را هم که هنوز از لب تاب و کامپیوترهای خانگی برای دسترسی به وب استفاده می کنند را در نظر داشته باشیم.

شما باید آنها را با هم تطبیق داده و با در نظر گرفتن همه کاربران وبسایت خود را به شیوه ای طراحی نمایید که با هر سیستم عاملی قابل دسترسی باشد چه کامپیوتر خانگی باشد چه موبایل.قطعا نتایج سئو شما بهتر خواهد شد اگر شما وبسایت خود را به شیوه ای پاسخ گو برای گوشی های موبایل طراحی کنید.


۵-محتواهای خود را مدیریت کنید:



تغییرات سئو

محتواها نتایج رتبه موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار خواهند داد.اگر شما به اندازه کافی محتوا درون وبسایت خود ندارید رتبه ای که ترجیع می دهید را کسب نخواهید کرد حتی اگر بهترین محصولات وخدمات را داشته باشید بسیاری از وبسایت هایی که دارای بالاترین رتبه در نتایج جستجو هستند آن هایی هستند که بیشترین کلمات را در صفحات خود دارند.

با این حال باید برخی از محتواها را به وبسایتتان اضافه کنید تا در صفحات اول جستجو قرار گیرید.از اضافه نمودن محتواهای متعدد و بی ربط خودداری نمایید و محتواها را مفهومی در چارچوب سایت قرار دهید و در بازه های زمانی خاص از سال محتویات خود را بازبینی و به روز نمایید تا مطالبی جدید و به روز را ارائه دهید.



نتیجه گیری تغییرات سئو :
برای تجربه کردن نتایجی سودآور باید خلاق باشید.به دست آوردن رتبه های بالا در موتورهای جستجو کار آسانی نیست به خصوص که رقابتی شدید از طرف سایر متقاضیان وجود دارد. مواردی را که ذکر کردیم تنها تعداد کمی از استرتژی هایی هستند که می توانید انجام دهیم تا نتایج سئو خود را بهتر کنید. شما می توانید با این همه استرتژی که وجود دارد برای بالا بردن رتبه خود تلاش کنید تا از نتایج سودآور آن هیجان زده شوید.

تهیه کننده : پیوند عزیزی
منبع : پی سی وی مگ
 

akbar70j

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
تبریز
با تشکر از شما مقاله خوبی بود
لطفا سئوی سایت من رو بررسی کنید قالب بتن
 

abbas_habibi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 مارس 2013
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
21
محل سکونت
تهران
با تشکر از شما مقاله خوبی بود
لطفا سئوی سایت من رو بررسی کنید قالب بتن
خواهش میکنم

سایت شما چون یک سایت شرکتی هست بک لینک هاتون خوبه (بیشتر باشه که خیلی عالی تر میشه ) رتبه تون هم به نسبت بد نیست اما باید بیشتر روی سئو کار کنید و رتبه ی خودتون رو نزدیک کنید به رقبا

یکسری نکاتی رو خدمتتون عرض میکنم در ارتباط با سایت خودتتون :
1-از شبکه های اجتماعی داخل سایتتون استفاده کنید ، تا کاربران بتونن مطالب شما رو به اشتراک بگذارند و امتیاز بگیرید .
2- در انتهای آدرس مقالاتتون باید یک Category وجود داشته باشه مثلا : p30way.com/category/seo این به ساختار آدرس شما کمک می کنه و واضح تر هستش تا اینکه مستقیم بعد از آدرس سایت به مقاله بره
3- به سایتتون بلاگ اضافه کنید .
4-از Url فارسی تا جایی که امکان داره استفاده نکنید .
5-بیشتر عکس هاتون تگ alt ندارند بررسی کنید .
6-عکس هایی که برای کاربر نمایش داده نمیشه رو حذف کنید چون اسپم خواهند شد .
7-ساختار مقاله نویسی رو باید خیلی کار کنید چون محتواتون نیاز به رسیدگی بیشتر داره .
و سایر موارد دیگه ....

اگر خواستید روی سئو سایتتون کار بکنید در خدمت هستم .
 
بالا