• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
تفریحات گردشگری تایلند

تایلند یکی از مهمترین و زیباترین مناطق شرقی آسیا است که هر ساله هزاران گردشگر دارد. بسیاری از مردم تور تایلند را به دلیل آب و هوای خوبی که دارد و همچنین شهرهای توریستی و زیبایی هچون جزیره پوکت، بانکوک و پاتایا انتخاب میکنند تا لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند. صنعت گردشگری در تایلند یکی از منابع درآمد مردم است به همین سبب جاذبه های گردشگری تایلند کم نبوده و در بسیاری از شهر ها معابد دین بودا از جمله عجیب ترین جاذبه های گردشگری تایلند هستند. اما در کنار جاذبه های گردشگری و طبیعت بی نظییر تایلند، تفریحات هیجان انگیزی نیز برای گردشگران وجود دارد که در این مقاله به معرفی آنها می پردازیم.

1%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF.jpg




در پاتایای تایلند شما میتوانید تفریحات آبی و غیر آبی را تجربه کنید و لحظات هیجان انگیزی را خلق کنید. پارک آبی رامایانا در جنوب پاتایا، بزرگترین پارک آبی تایلند است که به تازگی افتتاح شده است. شما میتوانید مدرن‌ ترین وسایل بازی با آخرین استانداردهای جهانی را در این پارک آبی پیدا کنید و از استخر نوسان، تیوپ سواری در رودخانه تنیل، موج سواری، سرسره سواری در گرداب، قایق سواری خانوادگی و تیوپ‌ سواری داخل لوله لذت برده و لحظات هیجان انگیزی را در تور پاتایا تجربه کنید.

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D8%A2%D8%A8%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%A7.jpg




بازی در پارک آبی کارتون نت ورک آمازون ، بازی با دلفین ها در دنیای دریایی اوسیس از دیگر تفریحات جذاب آبی در پاتایا هستند که باعث میشوند به شما کلی خوش بگذرد. علاوه بر تفریحات آبی در پاتایا، شما میتوانید در تور گیبون پاتایا در میان جنگل های سر سبز و زیبای استوایی لذت پرواز را تجربه کنید و غرق در هیجان شوید. بانجی جامپینگ ، شوی آلکازار، چتر بازی، غواصی و مزرعه فیل ها از دیگر تفریحات جذاب گردشگری پاتایا هستند.

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%DA%AF%DB%8C%D8%A8%D9%88%D9%86.jpg




در دیگر شهر توریستی و پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک نیز میتوانید تفریحات هیجان آوری را تجربه کنید. پارک سیام بانکوک یکی از مجموعه های تفریحی بانکوک است که میتوانید با استفاده از لوازم هیجان انگیز داخل این پارک آبی، یک روز سرگرم کننده و مهیج را پشت سر بگذارید. اسکیت روی یخ نیز دیگر تفریح جذاب گردشگری بانکوک است که حتی در روزهای گرم هم میتوانید به آن سربزنید و هوایی خنک را تجربه کنید. ماشین سواری ، دیگر فعالیت هیجان انگیز این شهر است که همه ی افراد اعم از جوانان و سالمندان میتوانند از آن استفاده کنند. یکی از بزرگترین پیست های ماشین سواری ایسی کارت بانکوک است که با مراجعه به خیابان رویال سیتی میتوانید از آن استفاده کنید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود خلق کنید. دریم ورلد ، شام در کشتی ، پارک لومپنی، موج سواری، دوچرخه سواری، و بولینگ از جمله دیگری تفریحات جذاب گردشگری تور بانکوک هستند که میتوانید از آن ها لذت ببرید.

%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%88%D8%B1%D9%84%D8%AF1.jpg




دیگر شهر توریستی تایلند شهر پوکت است که با توجه به سواحل بی نظیر خود و امکانات تفریحی هیجان انگیزی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار میگیرد. پارک آبی پوکت یکی از مجموعه های تفریحی در پوکت است که با داشتن وسایل بازی با کیفیت و امکانات متنوع، روزی هیجان انگیز و وصف ناپذیر را برای شما رقم میزند. در کنار تفریحات آبی در پوکت شما میتوانید فیل سواری را در میان درختان و جنگل های زیبا و دیدنی پوکت نیز تجربه کنید. سواری بر روی بزرگترین حیوان خشکی به قدری هیجان انگیز است که روزی تکرار نشدنی را برای شما در تور پوکت به ارمغان می آورد.

%D9%81%DB%8C%D9%84%20%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg




قایق سواری یا رفتینگ در دل رودخانه های نزدیک جنگل پوکت یکی دیگر از فعالیت های جذاب گردشگری در این منطقه است که شما را حسابی به وجد می آورد. غواصی، پرواز هانومان، موج سواری و بولینگ از دیگر فعالیت های هیجان انگیز پوکت هستند که تجارب هیجان انگیزی را برای شما رقم میزنند. در این مقاله به معرفی تفریحات گردشگری تایلند پرداختیم تا اگر تایلند را انتخاب کردید از تفریحات آن لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت تور تایلند و اطلاع از تور ارزان تایلند و سایر تور ها به لیست تور های ما مراجعه نمایید.
 
بالا