• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

تقلب در فروش توسط بامیلو

punisher_2008

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2011
نوشته‌ها
2,825
لایک‌ها
602
با سلام و عرض ادب

چندروز پیش یک روغن موتور ماشین هیوندا اکستیر 40*10 ساخت کره با قوطی مشکی و برچسب بنفش از سایت بامیلو خریداری کردم.
دقت کنید این محصول شامل دو نوع است:
1:ساخت کره
2:ساخت ایران تحت لیسانس کره
من به طور کلی خیلی وقته که از مدل اولی استفاده میکنم ولی این اواخر چون قیمت ارز بالا رفته بود یکم کمیاب شده بود و در شهرستان ما گیر نمی آمد برای همین با سرچ در بامیلو دیدم موجود داره، اتفاقا ضمن اینکه عکس محصول برای نمونه ی کره ای بود ولی بازم مشخصات رو چک کردم دیدم نوشته شده ساخت کره ، مدل 4 لیتری آن ولی نوشته بود ساخت ایران تحت لیسانس.

خلاصه خرید رو انجام دادم ، با کمال تعجب بعد از ارسال کالا تصویر محصول و مشخصات محصول ویرایش شد . و امروز هم بسته که رسید بله نمونه ایرانی رو فرستادند!

بنده بنا به عادت همیشه بعد از خرید عکس میگیرم که شماره سفارش و.. رو داشته باشم،. البته لابد فراموش کردن رنگ محصول رو تغییر بدن چون قوطی که ساخت کره هست مشکی با برچسب بنفش هست ولی قوطی که ساخت ایران هست خاکستری با برچسب قرمز هست.


من مسئله رو به بامیلو گزارش دادم، اول گفتند بعد از خرید امکان ویرایش محصول وجود نداره به عبارتی یعنی من دوروغ میگم، من عکس هارو ایمیل کردم بهشون. گفتند اگر میخواین عودت بدید. یعنی چی الان؟ مشتری یه کالایی رو میخره، بعد از خرید مشخصات و تصویر محصول رو عوض میکنند و میگن حالا اگر نمیخوای برگشت بده!

من به طور اتفاقا متوجه شدم این بلا رو سر یکی دیگه هم اوردن،کاربری همین محصول رو البته 4 لیتری رو خریده و بعد از ارسال عکس و مشخصات محصول رو عوض و نمونه ی ایرانی رو براش فرستادن. عیناً همین کاری که با بنده کردن و مشخصه کلا کارشون همینه.

این لینکشه، نظرات رو ببیند ، قبل از من این بلا رو سر این کاربر اوردن:
https://www.bamilo.com/hyundai-xteer-روغن-موتور-4-لیتری-10w40-g500-2159464.html


به هیچ عنوان از این وب سایت متقلب خرید نکنید.
 

فایل های ضمیمه

  • photo_2018-09-30.jpg
    photo_2018-09-30.jpg
    157.1 KB · نمایش ها: 13
  • photo_2018-10-02.jpg
    photo_2018-10-02.jpg
    107.9 KB · نمایش ها: 12
  • photo_2018-10-06_14-58-56.jpg
    photo_2018-10-06_14-58-56.jpg
    90.4 KB · نمایش ها: 14
  • photo_2018-10-06_14-58-59.jpg
    photo_2018-10-06_14-58-59.jpg
    100.7 KB · نمایش ها: 13

HamidRezaA

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2005
نوشته‌ها
745
لایک‌ها
115
سلام ،
من مدتی پیش یه خرید از بامیلو داشتم.
تو سفارشم یه قلم جنس که خرید اصلی من بود کاملا خراب بود. با بامیلو تماس گرفتم و گفتند از طریق پست مرجوعش کنید.
بعد ازیه عالمه گذاشتن وقت و مرجوع کردن کالا ، شرکت فقط هزینه پست را پرداخت کردند و هزینه بسته بندی که 6 تومن شده بود رو ندادند. گفتند که ماهزینه بسته بندی رو به شرطی میدیم که به صورت تایپی در رسید پستی وارد کنید به شرکت پست مراجعه کردم شرکت پست گفت ما چنین چیزی نداریم و فقط می تونیم به صورت دستی وارد کنیم.
به صورت دستی وارد کردند و مهر و امضا کردند و من به شرکت بامیلو از طریق ایمیل ارسال کردم ولی شرکت گفت این دستیه و ما قبول نمی کنیم بهشون گفتم شرکت پست چنین کاری رو اصلا در هیچ جای ایران نمی کنه. قبول نکردند.
بالاخره این 6 تومن رو بعد از این همه اعصاب خردی از جیب دادم.
البته از نماد اعتماد الکترونیکی هم دارم پیگیری می کنم و امیدوارم حقشون رو بذارم کف دستشون.
اگر دوستانی این مشکل رو تجربه کرده اند. لطفا برای برخورد با چنین شرکتهای کلاهبرداری به نماد اعتماد شکایت کنند.

در پایان میخواستم بهتون اطلاع بدم که روش بازگشت کالا در بامیلو چطور هست و بازگشت رایگان کالای مرجوعی بر خلاف خیلی از شرکتهای اینترنتی دروغی بیش نیست.
 

punisher_2008

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2011
نوشته‌ها
2,825
لایک‌ها
602
سلام ،
من مدتی پیش یه خرید از بامیلو داشتم.
تو سفارشم یه قلم جنس که خرید اصلی من بود کاملا خراب بود. با بامیلو تماس گرفتم و گفتند از طریق پست مرجوعش کنید.
بعد ازیه عالمه گذاشتن وقت و مرجوع کردن کالا ، شرکت فقط هزینه پست را پرداخت کردند و هزینه بسته بندی که 6 تومن شده بود رو ندادند. گفتند که ماهزینه بسته بندی رو به شرطی میدیم که به صورت تایپی در رسید پستی وارد کنید به شرکت پست مراجعه کردم شرکت پست گفت ما چنین چیزی نداریم و فقط می تونیم به صورت دستی وارد کنیم.
به صورت دستی وارد کردند و مهر و امضا کردند و من به شرکت بامیلو از طریق ایمیل ارسال کردم ولی شرکت گفت این دستیه و ما قبول نمی کنیم بهشون گفتم شرکت پست چنین کاری رو اصلا در هیچ جای ایران نمی کنه. قبول نکردند.
بالاخره این 6 تومن رو بعد از این همه اعصاب خردی از جیب دادم.
البته از نماد اعتماد الکترونیکی هم دارم پیگیری می کنم و امیدوارم حقشون رو بذارم کف دستشون.
اگر دوستانی این مشکل رو تجربه کرده اند. لطفا برای برخورد با چنین شرکتهای کلاهبرداری به نماد اعتماد شکایت کنند.

در پایان میخواستم بهتون اطلاع بدم که روش بازگشت کالا در بامیلو چطور هست و بازگشت رایگان کالای مرجوعی بر خلاف خیلی از شرکتهای اینترنتی دروغی بیش نیست.

سلام
بله منم میدونستم برگشت کالا هم یک داستان جدید میشه برای همین علارغم اینکه پافشاری میکردند عودت بدید اینکارو نکردم .
در خصوص نماد اعتماد،نماد اعتماد هویت کسب و کار رو احراز میکند و نهایتا برای مشکلات به صورت پادرمیانی میاد عمل میکنه در نهایت برای حل مشکل باید قانونی اقدام کنید از طریق قانونی به دلیل احراز هویت توسط اینماد دسترسی قانونی راحتر میشه برای قانون، پس اینماد مرجع محاکمه کسب و کار نیست بر خلاف تصور همه...
 

Moriss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 جولای 2005
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
2
تجربه من کاملا متفاوته
چند وقت پیش سه قلم جنس خریدم (رم میکرو - منوپاد و فلش) بعد از اینکه به دستم رسید جعبه منوپاد خراب بود و خودش هم مشکل داشت. عکس گرفتم و ایمیل زدم. روز بعد باهام تماس گرفتن و گفتن میخوای مرجوع کنی یا یکی دیگه برات بفرستیم. منم چون از مدلش خودشم نیومد گفتم کلا میخوام پسش بدم. اونا هم گفتن بفرست. منم به صورت پس کرایه پست کردم. چند روز بعد هم پولم رو به حسابم ریختن.

جای تعجب داره
 

toofan245

Registered User
تاریخ عضویت
23 جولای 2012
نوشته‌ها
278
لایک‌ها
58
به نظر من شکایت از فروشگاه هایی مثل بامیلو دیجی کالا به هیچ جایی نمیرسه
کسی که پول داره می تونه هرکاری بکنه
 
بالا