• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

جذب و نگهداری مشتریان در وب‌سایت

doctor.sniff

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
111
۳۰ تا ۷۰ درصد همه مردمی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، می‌خواهند آنچه می‌فروشید را بخرند. اگر فقط بتوانید ۵۰ درصد آن‌ها را به‌طور منظم به خریدار تبدیل کنید، فعالیت آنلاین بسیار سودآوری خواهید داشت. برای کسب سود از وب‌سایت خود باید دو اقدام مهم انجام دهید:
افزایش تعداد بازدیدکنندگان
تبدیل هر تعداد ممکن از آن‌ها به مشتری
برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار، باید وب‌سایت مناسبی داشته باشید و از آن نگهداری کنید. بازدیدکنندگان در وب‌سایت‌های جذاب، آموزشی و ساده، زمان بیشتری را می‌گذرانند. این کار بر موتورهای جستجو اثر می‌گذارد. بازدیدکنندگانی که روی دکمه ”بازگشت به صفحه قبل” را کلیک می‌کنند، از دید موتورهای جستجو تأثیرگذار نیستند. تعبیر موتورهای جستجو از خروج‌های سریع از سایت این است که بازدیدکنندگان آنچه می‌خواستند را پیدا نکرده‌اند. این موضوع تأثیر منفی بر رتبه بندی آن وب‌سایت می‌گذارد.
چند توصیه از بزرگان سئو
تعدادی از بزرگان در حوزه ”بازاریابی آنلاین و بهینه‌سازی” نکات زیر را پیشنهاد می‌کنند.
وب‌سایت خود را برای جستجوها و تبدیل بازدید کننده به خریدار بهینه کنید. برای انجام این کار، می‌توانید از مقالات موجود در سایت دیجی سئو استفاده کنید.
تبدیل بازدید کنندگان به خریدار، علم و هنر را با هم دربر می‌گیرد و تقاطعی است میان خلاقیت، بازاریابی و اصول تجزیه و تحلیل. اگر برند معروفی نیستید، بر روی اعتمادسازی کار کنید که شامل ”۷۰ عامل یا بیشتر” است که بر احساس مردم نسبت به وب‌سایت شما اثر می‌گذارد.

ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/334_جذب-و-نگهداری-مشتریان-در-وب‌سایت
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/جذب و نگهداری مشتریان در وب‌سایت.pdf
 
بالا