برگزیده های پرشین تولز

جزیره جیمز باند به زیبایی بهشت در تایلند

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38
جزیره جیمز باند بهشتی در خلیج فانگ نا
جزیره جیمز باند یکی از جزایر زیبا و درخشان خلیج فانگ نا است. خلیج فانگ نا با مساحت ۴۰۰ کیلومتر مربع دارای ۱۰۰ جزیره زیبا و دیدنی است که می‌توانید تصاویر بسیاری از این جزایر را در کتاب گینس ببینید. ازمیان تمام جزایر این منطقه جزیره جیمز باند دارای ویژیگی های منحصر بفردی است که زیبایی خاصی دارد. از ویژگی های متمایز این جزیره، تعداد بسیار زیاد صخره های سنگ آهکی است که به صورت عمودی از آب سبز زمردین بیرون زده اند و ارتفاع برخی از آنها بسیار زیاد است.


نمایی جذاب از جزیره جیمز باند


صخره های آهکی جزیره جیمز باند

یکی از دلایل مشهور شدن این جزیره به علت فیلمبرداری از فیلم “مردی با تفنگ طلایی The Man with the Golden Gun ” نوشته “یان فلمینگ”در سال ۱۹۷۴ درذ جزیره جیمز باند می باشد که مورد توجه بیشتر توریستان و گردشگران تور پوکت واقع شده است.


تصویری زیبا از جزیره جیمز باند

جزیره جیمز باند زیر نظر حفاظت پارک ملی است و هیچ قایقی از هیچ نوعی، به خاطر موقعیت متزلزل آن (در قسمت بالایی بسیار پهن است و در قسمت پایین، باریک) اجازه ی نزدیک شدن زیاد به جزیره را ندارد و بنابراین بهترین راه دیدن این جزیره از طریق قایق های کوچک و یا ساحل کوچک Koh Ping Ghan است.


تصویر جذاب از جزیره جیمز باند

یکی از زیباییهای بی نظیر این جزیره ساحل Koh Ping Ghan است. این ساحل دارای یک صخره ی بسیار بلند است که تعداد زیادی غار کوچک در دل خود دارد. دیدن این غارهای استلاکتیت شگفت انگیز بسیار هیجان انگیز است. گردشگران با قایق می توانند در این ساحل از درون غارها بگذرند و از بودن در این ساحل نهایت لذت راببرند.


نمایی از غارهای استلاکتیت شگفت انگیز جزیره جیمز باند


قایق سواری در جزیره جیمز باند

این جزیره با چشم اندازهای بی نظیرش برای گردشگران جذابیت خاصی دارد و یک مکان ایده ال برای کشتی رانی و قایق رانی است و اکثر تورهایی که به مقصد جزیره ی جیمز باند هستند در کنارشان، بازدید از جزایر معروف دیگر را با توقفی در Koh Panyee برای صرف ناهار با غذای دریایی دارند که شما گردشگران تور تایلند می توانید روزهای به یادماندنی را در این جزیره سپری کنید.


چشم اندارزی زیبا از جزیره جیمز باند پوکت

این منطقه در کل سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، اما ماه‌های آپریل تا می، گرم‌ترین ماه‌های سال محسوب می‌شوند. کل روز می‌توانید از انوار طلایی و گرم خورشید لذت ببرید. سپتامبر و اکتبر نیز ماه‌های بارانی بخش جنوبی تایلند هستند که در این ماه‌ها خطر طوفان‌های استوایی مخرب وجود دارد.


تصویری زیبا از منظره های زیبای جزیره جیمز باند

۲ راه برای رسیدن به جزیره جیمز باند وجود دارد.راه اول که کمی هم گرانتر است ، استفاده از قایق های سرعتی میباشد.راه دوم هم یک رانندگی ۱٫۵ تا ۲ ساعته است که خود را به خلیج فانگ برسانید و از انجا با یک قایق سواری کوچک به این جزیره برسید.


تصویر زیبایی از جزیره جیمز باند پوکت
منبع: https://thailandtor.com
 
بالا