• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

جزییاتی در مورد ابزار گوگل کیورد-بخش دوم

amirfateh1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 جولای 2010
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
4
بهبود شرایط:

اینکار به طور طبیعی از تعادل تشخیص و پوشش به دست می آید. ما در نهایت ۲۰ گروه بندی را انتخاب کردیم . این بدین معناست که گروه بندی کلمات کلیدی توسط حجم و ظرفیت کمی آسانتر است . شما می توانید همیشه گروه ها را به صورت محدوده های مختلف در اکسل دسته بندی کنید . اما همیشه محدوده ای که به دست می آورید تایید شده نیست و ممکن است کمی متفاوت باشد. به طور مثال تصور کنید که محدوده ی موجود با مد لگاریتمی یکسان با بزرگ تر شدن گستردگی آنها نیز افزایش پیدا می کند. شما ممکن است فکر کنید که کلمات کلیدی موجود ۱۰ درصد فرار هستند بنابراین اگر یک کلمه کلیدی ۱۰۰ بار در ماه مورد جستجو قرار بگیرد، ممکن است انتظار داشته باشید جستجوی آن یک ماه ۹۰ و ماه دیگر ۱۱۰ باشد. بنابراین شما می توانید محدوده ای از ۰ تا ۱۰، ۱۰۰ تا ۲۰۰ و ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ ایجاد کنید. این دقیقا همان کاری است که گوگل انجام داده است. اینکار ساده اما هوشمندانه انجام می شود. اما سوال اینجاست که چنین کارهایی واقعا صحیح هست؟ در حقیقت پاسخ به این سوال منفی است. به نظر می رسد در این شرایط داده های مربوط به کلمات کلیدی متناسب نیست. اگرچه از الگوهای موجود پیروی می کند اما همیشه اینگونه نیست. به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل شما نشان می دد که محدوده ظرفیت و حجم کلمات کلیدی بعد از ۱۰۱ تا ۲۰۰ ، ۲۰۱ تا ۵۰۰ بوده است( افزایش سه برابری در گستردگی) . این شرایط به احتمال زیاد به خاطر الگوی جستجوی غیر تصادفی است که به کلمات کلیدی خاصی مرتبط می شود. همیشه کلمات کلیدی وجود دارد که افراد به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه به دنبال آن می گردند. مثلا فرض کنید کلمه کلیدی مد نظر شما این است: اولین دوشنبه ماه کدام است؟
ادامه:
http://discoverwebidea.com/blog/?p=349
 
بالا