کلا اساس پنل نمایندگی اینه که یه نماینده بتونه با نام و برند خودش کار کنه .. دقیقا همین چیزی که الان نماینده ها دارن فعالیت میکنن بدون اینکه نامی از شرکت مادر برده بشه
مشتری ها همیشه به دنباله تعرفه پایین، امکانات کامل و پشتیبانی خوب هستند .. به تعداد زیاد کاربر داریم که اکثرا قبلا دوتا پنل از شرکت های دیگه داشتن! اما پنل سوم و دائمی شون رو از ما گرفتن .. مسلما اگه پنلی رو پیدا کنند که امکانات و بانک اطلاعاتیش از پنل ما بیشتر باشه و همچنین تعرفه پیامک و خطوط اختصاصی نسبت به ما کمتر یاشه .. مطمئنا دیگر کاربر ما نیز نخواهند بود!
ضمنا یکی از خدماتی که ما دستمون بازه و به نوعی مزیت محسوب میشه .. همین برداشتن
لیست سیاه مخابرات برای یک سری از کاربرانمان است!
به مثال عملی توجه کنید :
به عنوان مثال یک نماینده با هزینه
350.000 تومان در زمان جشنواره
108.000 تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی ریبرندینگ بشه ، این نماینده با فروش متوسط
10 اکانت در ماه درآمد ماهیانه در حدود
1 میلیون تومان خواهد داشت. . علاوه براین اگر توسط کاربران ایشان روزانه
50000 پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک مثلا
2 تومان سود نماید (یا بیشتر) روزانه
100 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه
3 میلیون تومانخواهد بود .. واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسال به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز میگردد به شکلی که با ارسال 200,000 پیامک در روز نماینده بالغ بر
400 هزار تومان سود خواهد کرد که این عدد در ماه بیش از
12 میلیون تومان برآورد میگردد .. همچنین نمایندگان گرامی میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند، به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط 5 خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط 10 هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر
50 هزار تومان خواهد داشت ( معمولا خطوط 14 رقمی سودی به طور متوسط در حدود 5 هزار تومان و خطوط 8 رقمی بیش از 50 هزار تومان سود دارند)