• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

جی تی ای در تهران توسط RockStar !

doostanehsoft

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژوئن 2011
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
2
سه نفر از این مناطق هستند و آشنا به diehards های ویدئویی، كه به عنوان تنظیمات در سری بزرگ سرقت خودرو ( GTA )، که بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است. با این حال ، معمولا به خبری در مورد ... ارتباط دارد ( بدليل صحبت سياسي حذف شد! ). نوید خونساری كه مدیر پروژهاي BF3 و GTA هست قبلا توی تهران پایتخت ایران بوده، به زودي وارد دنياي گيمرها مي شود! مدیر Grand Theft Auto در راك استار مي خواهد ثابت كند به عنوان يك كارگر ساده براي راك استار آمار و ارقام زيادي ثبت كند! و شعار اين بازي اين است: آدم هاي خوب وجود ندارند! ريشه نام اين بازي مربوط به سال 1979 است؛ زماني كه گروگانگيري در آمريكا شروع شد. سفارت در تهران آغاز شد، انقلاب اسلامي ايران در اوج بود! در آن سال سرنگونی دیکتاتور ، محمد رضا شاه پهلوی ، شورش پوپولیستی و نصب و راه اندازی بعدی از یک دولت بنیادگرای ... است ( بدليل صحبت سياسي حذف شد! ). هدف از این بازی به ترکیب برخی از گودال ماسهبازی مي باشد؛ خوانساری ايده اي براي اين كار بلند پرواز دارد: علاوه بر ایجاد یک دسته ي شناور بر روي آب از یاد و تعریف بازی های ژانر، او نیز در ایران در طول انقلاب اسلامی بزرگ شد.
خوانساري: " من می خواهم مردم را به درک باور نکردنی از ابهام اخلاقی این داستان، که این کشور با بسیاری از ایده ها و باورهای مختلف بود وادارم! او در مصاحبه ای اختصاصی با سی ان ان گفت: " زماني كه ... ( بدليل صحبت سياسي حذف شد! )
مدت کوتاهی پس از سقوط شاه ، خوانساری با خوانواده اش به كانادا فرار كرد. او بعد از مدتي به نيويورك نقل مكان كرد و استعدادهايش را در استوديوي گيم، "راك استار" به اجرا گزاشت.
خوانساري: من مدیر سینمایی GTA 3 Vice City، سان آندریاس و همچنین دو بازی مکس پین، "Red Dead Revolver" و "Bully" هستم.
آنچه که از طریق راک استار پیشی نگرفتند بین سال های 2001 و 2005، به اندازه کافی خوش شانس بودم. کار اصلی من، آوردن سينما به بازي هاي ويدئويي بود.

توجه كنيد دوستان كه اين مطلب يك اخبار هست و من تنها ترجمش كردم. قسمت هاي سياسي هم داشت كه من حذفشون كردم!

قسمت هاي ...، يعني سياسي بودن و حذف گرديد!

منبع
 

Herumor

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2012
نوشته‌ها
251
لایک‌ها
36
محل سکونت
تهران
کی می تونه این متن رو راحت بخونه و متوجه مطلب بشه :wacko:
 

trian

Registered User
تاریخ عضویت
27 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,086
لایک‌ها
2,885
منم میخواممممممم
 
بالا