درود
شما اگر اصولش رو می دونید با همون می تونید استارت کار رو بزنید خود کلمه کلیدی هم بسیار مهمه که چقدر رقابت در اون شدت داره طبیعه وقتی رقابت بالا باشه نیاز به انلیز های فنی تدوین یک نقشه مناسب برای مطلب دهی موثر و اشتیاق سازی به جهت تشویق بک گیری درست توسط دیگران و نما سازی و پیاده سازی تکنیک های خلاقانه و الگریتم پسند دارید که این ها رو جایی اموزش نمیدن نیاز به یادگیری مداوم بودن در دنیایی بهینه سازی و هوش مصنوعی اگاهی از جدیدترین تحولات و تجربه داره که مسلما هزینه و وقت بسیار نیز می طلبه بخصوص در بهینه سازی محلی حتما شما باید انلیز های گوناگون و خط سازی اشنا باشید که همونطور که گفتم نیاز به دانش و تجربه فراوان داره و بطور خلاصه کلا شما باید کار وزندگیتون رو ول کنید و خط زندگیتون در بهینه سازی و هوش مصنوعی و به طبع اون شاخه های فرعیش مثل مارکتینگ و.. دوباره نویسی بشه! هرچند گوگل هرگز بهینه سازی رو رسما به عنوان یک مقوله مجزا از وب مستری تعریف نکرده و همه این ها رو به یک چشم می بینه و هیچ کجا بطور رسمی گوگل اموزش سرفصل ها رو ارائه نمیکنه بنابراین اموزش اون امری کاملا شخصی هستش که باید با استایل خودتون تعریف بشه مبانی رو که گفتید می دونید پس بقیه موارد رو خودتون باید قدم به قدم یاد بگیرید و تجربه کنید
من نمی دونم دقیقا تعریف 2 میلیون برای یک کلمه کلیدی جزو بهینه سازی هست یاخیر یا چیز دیگری هستش اما اگر منظور افزایش شانس کسب رتبه بهتر برای یک کلمه کلیدی با توسل به بهینه سازی است بله اگر کلمه رقابت متوسط رو به پایین براش متصور باشه امکانش هست این قیمت هرچند در همه جای دنیا قیمت گذاری سلیقه ای هست و به پارامترهای خود شخص یا تیم یا شرکت بهینه ساز بر می گرده و نمی شه معیاری براش قرار داد
برخی کلمات کلیدی هستنند که اصولا متاسفانه فعلا جایی در بهینه سازی ندارند چرا که موقعیت بشدت متزلزل و نامعلومی دارند! استناد به این کلمات اصولا بی معنی هستش چرا که حجم حذف رقبا توسط عوامل دیگه به غیر از الگریتم بسیار بالا هست کافی است شما یه بلاگ ساده بزنی چندین پست در اون قرار بدی و بطور مداوم مطلب دهی کنی و منتظر بشینی تا اون عوامل غیر الگریتمی رقبا رو حذف کنند در اینجا الگریتم نا چارن به بقیه باقیماند ها رجوع می کنه و خود بخود بدون هیچ رقابتی شما میای بالا به علت بلوک مداوم عملا بهینه سازی مفهومی نداره و بشدت تکنیک های چیتینگ الگریتم در این کلمات بالا هستش هرچند امار پنالتی نیز در این کلمات اگر بدرستی بهینه سازی نشده باشه بالا هست اگر از عوامل غیر الگریتمی در بره! از پنالتی دیگه نمی تونه در بره! پس این کلمات رو هرگز معیار بهینه سازی بهتره قرار ندیم
اما در بقیه کلیدی ها بهینه سازی امر چند وجهی و ریسک پذیر هست که هرگز امکان موفقیت حتی 50 بعلاوه یک نیز نمی شه براش متصور بود اگر کسی می تونه بطور قانونی و حقوقی تضمین موفقیت صد در صد بده که در یک کلمه کلیدی می تونه بالا بیاره بدون پنالتی و رتبه مقیم طولانی مدت و تضمین خسارات در صورت عدم موفقیت در اینصورت می شه در موردش بحث کرد