• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

خریدار فنر برقی ماشین از همونایی که باعث میشه ماشین بپره حد اقل کمکم کنید

وضعیت
موضوع بسته شده است.

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
سلام دوستان توی یه سری از موزیکا و فیلم ها و بازی ها
ماشین های امریکایی ای هستند که عقب و جلوش رو میشه برد بالا و پایین
یه نفر بهم گفت که اینا جک برقی وصل میکنن که اینطوری میشه حالا میخواهم بدونم هزینش چقدر میشه خرید و نصبش
یا اینکه اصلا میشه روی هر ماشینی نصب کرد یانه؟
اگر هم پیدا میشه از کجا؟ خیلی ممنون
 

bijan darbari

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2012
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
258
سلام

فکر نکنم جک برقی باشه.
معمولا از جک هیدرولیک استفاده میکنن.
من تو ایران همچین چیزی ندیدم.
 

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
سلام

فکر نکنم جک برقی باشه.
معمولا از جک هیدرولیک استفاده میکنن.
من تو ایران همچین چیزی ندیدم.

یعنی اصلا پیدا نمیشه؟
نمیشه گرفت؟
روی چه ماشینایی میشه گذاشت؟
حد اقل ماشین رو لطف میکنید؟
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,007
لایک‌ها
2,350
برقی نیست عزیز
کمک فنر گازی هست که مخصوصه این کاره , سرش جا داره و با شلنگ وصل میشه به یه کمپرسور هوا تو صندوق عقب . شما دکمه رو که میزنی گاز پر میشه و کمک دراز میشه سریع و ماشین میپره بالا و بر عکسش...اونا خیلی گرونن , بهترین جایگزینش اینه که از منجیل بادی کامیون های کمپرسی استفاده کنید که اونم یه ذره علم و تجربه لازم داره
 

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
برقی نیست عزیز
کمک فنر گازی هست که مخصوصه این کاره , سرش جا داره و با شلنگ وصل میشه به یه کمپرسور هوا تو صندوق عقب . شما دکمه رو که میزنی گاز پر میشه و کمک دراز میشه سریع و ماشین میپره بالا و بر عکسش...اونا خیلی گرونن , بهترین جایگزینش اینه که از منجیل بادی کامیون های کمپرسی استفاده کنید که اونم یه ذره علم و تجربه لازم داره

هزینه ی هر دوش رو میتونید حدودی بگید لطفا
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,007
لایک‌ها
2,350
قیمت انلاینش یه چیزه قیمتی که میاد توی تیران یه چیز دیگه.. یه زمانی جفتی یک میلیون تومن بود , الان بیشتر شده احتمالا, ماشین چی هست اصلا ?
 

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
قیمت انلاینش یه چیزه قیمتی که میاد توی تیران یه چیز دیگه.. یه زمانی جفتی یک میلیون تومن بود , الان بیشتر شده احتمالا, ماشین چی هست اصلا ?
میخواهم بدونم روی چه ماشینایی میشه نصب کرد که حد اقل باشه و قیمتش هم مناسب باشه مثل بنزی چیزی یا ماشین های مدل پایین بنزe230
یا ماشین هایی مثل پژو سمند و اینا هم میشه یا پیکان
 

Katatonia

Registered User
تاریخ عضویت
2 آپریل 2012
نوشته‌ها
427
لایک‌ها
171
سوال خوبی پرسیدی
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,007
لایک‌ها
2,350
اصولا باید بشه رو ماشینی نصبش کرد که شاسی قوی داشته باشه , پراید و امثال رنو در وحله اول خط میخورن.. بهترین چیز وانت هست براش. سمند و پژو ها هم نمیشه چون جلو بندیشون توان اون ضربات رو ندارن
 

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
اصولا باید بشه رو ماشینی نصبش کرد که شاسی قوی داشته باشه , پراید و امثال رنو در وحله اول خط میخورن.. بهترین چیز وانت هست براش. سمند و پژو ها هم نمیشه چون جلو بندیشون توان اون ضربات رو ندارن

مرسی داداش این بنز های قدیمی چی؟
میخواهم یه ماشینی بهم معرفی کنید که نه زیاد گرون باشه و بشه روش نصب کرد خیلی ممنونم از شما واقعا بابت راهنمایی هاتون
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,007
لایک‌ها
2,350
ماشینای امریکایی بهترین گزینه هستند ... اگه وانت بلیزر گیر بیاری که دیگه محشره
 

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
ماشینای امریکایی بهترین گزینه هستند ... اگه وانت بلیزر گیر بیاری که دیگه محشره

اون ماشین های قدیمی اسمشون چیه ؟
اونایی که چجوری بگم
اقا شما بازی gta رو دیدید
یا تازگی ها افشین یه اهنگ خونده که توی اهنگش اون ماشین ها رو نشون میدن خیلی جالبن
اونا قیمتشون چنده
 

cadusir

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2004
نوشته‌ها
1,087
لایک‌ها
89
محل سکونت
رشت
سال نو مبارک
دوست عزیز اینا رو میخوای چیکار من الان یک راهی بهت یاد میدم بتونی مفتی ماشینتو بالا پایین بپرونی، کاملا هم عملیه و ما خودمون جوون که بودیم پونزده بیست سال پیش این کارا رو میکردیم. (مشخصا تو جردن! :cool: )
اما دوتا شرط داره
1.ماشین دنده دستی
2.دیفرانسیل عقب
به این صورت که ماشینو میزاری دنده یک، یک دست رو فرمون یک دست رو ترمز دستی. یک پا رو گاز یک پا رو کلاچ.
گاز باید تا نصفه همیشه فشار داده شده باشه و وقتی میخوای شروع کنی گازو تا ته فشار میدی در همین زمان کلاچو کمی ول میکنی و ترمز دستی رو میکشی بالا.
دگمه ترمز دستی رو همیشه باید با شست گرفته باشی و تا ته رفته باشه یعنی دسته باید برای بالا پایین رفتن آزاد باشه.
ظاهرا شاید مسخره به نظر برسه اما اگر خوب و هماهنگ عمل کنی عقب ماشین حسابی بالا پایین میره.
این کارو باید تکرار کنی.
بترتیبر اینا هم زمانن
اول شد پس:
گاز تا ته، کلاچ نصفه ول، ترمز دستی بالا
دوم:
گاز نصفه، کلاچ تا ته، ترمز دستی پایین
البته میشه همیشه ترمز دستی رو بالا نگه داشت باز این کارو کرد، اما چرا میگم ترمز دستی بالا پایین؟
چون این کارو که خوب یاد گرفتی و خبره شدی اونوقت میتونی ماشینو تو حرکت باهاش این کارو بکنی اما با سرعت خیلی خیلی پایین.
همون دنده یک با سرعت حدود بیست تا و کمتر.
پس جریان دست رو فرمون چیه؟
خوب، اگر واقعا خبره شده باشی و هماهنگی کامل داشته باشی میتونی در زمان حرکت فرمون هم بدی.
به این صورت که تو حرکت فرمونو میدی یک طرف بعد ترمز دستی و گاز بعد کلاچو میگیری ماشین آروم راه میره دوباره فرمونو میدی یطرف دیگه و باز ترمز دستی و گاز.
یعنی اگر خوب انجام بدی شاهکار میشه.
متوجه ای کلکش اینه که گاز فقط موقعی میخوره که ترمز دستی بالاست.
درست مثل الاکلنگ میشه و عمرا همه کف میکنن.
اون پمپا چیه؟ دگمه رو میزنی ماشین میره بالا پایین، نه هنری نه کاری.
هرکی چند میلیون پول بده اون کارو میتونه بکنه اما این هنره و اگر یاد بگیری ملت هم کف میکنن هم باید خودشونو بکشن تا بفهمن چیه بعد باز خودشونو بکشن تا یاد بگیرن.
موفق باشید
پ.ن. ما جوونیامون زیاد جو گیر شدیم سوالی چیزی داشتید در خدمتیم
 

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
سال نو مبارک
دوست عزیز اینا رو میخوای چیکار من الان یک راهی بهت یاد میدم بتونی مفتی ماشینتو بالا پایین بپرونی، کاملا هم عملیه و ما خودمون جوون که بودیم پونزده بیست سال پیش این کارا رو میکردیم. (مشخصا تو جردن! :cool: )
اما دوتا شرط داره
1.ماشین دنده دستی
2.دیفرانسیل عقب
به این صورت که ماشینو میزاری دنده یک، یک دست رو فرمون یک دست رو ترمز دستی. یک پا رو گاز یک پا رو کلاچ.
گاز باید تا نصفه همیشه فشار داده شده باشه و وقتی میخوای شروع کنی گازو تا ته فشار میدی در همین زمان کلاچو کمی ول میکنی و ترمز دستی رو میکشی بالا.
دگمه ترمز دستی رو همیشه باید با شست گرفته باشی و تا ته رفته باشه یعنی دسته باید برای بالا پایین رفتن آزاد باشه.
ظاهرا شاید مسخره به نظر برسه اما اگر خوب و هماهنگ عمل کنی عقب ماشین حسابی بالا پایین میره.
این کارو باید تکرار کنی.
بترتیبر اینا هم زمانن
اول شد پس:
گاز تا ته، کلاچ نصفه ول، ترمز دستی بالا
دوم:
گاز نصفه، کلاچ تا ته، ترمز دستی پایین
البته میشه همیشه ترمز دستی رو بالا نگه داشت باز این کارو کرد، اما چرا میگم ترمز دستی بالا پایین؟
چون این کارو که خوب یاد گرفتی و خبره شدی اونوقت میتونی ماشینو تو حرکت باهاش این کارو بکنی اما با سرعت خیلی خیلی پایین.
همون دنده یک با سرعت حدود بیست تا و کمتر.
پس جریان دست رو فرمون چیه؟
خوب، اگر واقعا خبره شده باشی و هماهنگی کامل داشته باشی میتونی در زمان حرکت فرمون هم بدی.
به این صورت که تو حرکت فرمونو میدی یک طرف بعد ترمز دستی و گاز بعد کلاچو میگیری ماشین آروم راه میره دوباره فرمونو میدی یطرف دیگه و باز ترمز دستی و گاز.
یعنی اگر خوب انجام بدی شاهکار میشه.
متوجه ای کلکش اینه که گاز فقط موقعی میخوره که ترمز دستی بالاست.
درست مثل الاکلنگ میشه و عمرا همه کف میکنن.
اون پمپا چیه؟ دگمه رو میزنی ماشین میره بالا پایین، نه هنری نه کاری.
هرکی چند میلیون پول بده اون کارو میتونه بکنه اما این هنره و اگر یاد بگیری ملت هم کف میکنن هم باید خودشونو بکشن تا بفهمن چیه بعد باز خودشونو بکشن تا یاد بگیرن.
موفق باشید
پ.ن. ما جوونیامون زیاد جو گیر شدیم سوالی چیزی داشتید در خدمتیم


اقا واقعا نوکرتم خیلی ممنون متشکرم واقعا
واقعا دمتون گرم انشالله یه روزی امتجان میکنم یعنی حتما امتحان میکنم
حالا اگه از اون پمپ ها و اون ماشینا اطلاعاتی داره دستش درد نکنه و در خدمت ما قرار بده
 

soroosh_mono

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2011
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
1
سلام
داداش اون سیستمی که میگی اسمش لوو رایدر (low rider) هست و فقط روی ماشینایی که شاسی کامل دارن نصب میشه. پس یعنی فقط آمریکایی ها و شاید بنز (بنز رو هم گفتم شاید چون من ندیدم کسی تاحالا رو بنز انجام بده)
سیستمش هم همونجور که دوستون گفت یه کمپرسور داره + جک های مخصوص بادی که بین شاسی و کمک ماشسن وصل میشن.
خیلی ریزه کاریهای دیکه هم داره مثل رینگ های مخصوص low rider که نوع خاصی از رینگ اسپاکی هستن که انعطاف زیادی دارن و تو ضربه کج نمیشن.. و این رینگا قفل مرکزی دارن مثل رینگار فرمول 1 که دیگه 4 یا 6 تا پیچ ندارن
پس یعنی کاسه چرخا و توپی شون هم باید عوض بشه.
در کل مهد این سیستم آمریکا هستش و جای دیگه ندیدم اجام بدن . بخای انجام بدی باید تجهیزاتشو شخصا وارد کنی اونم احتمالا قاچاق .. و با هزینه فظایی..
بهترین ماشین هم برا این کار chevrolet impala 1964 یا حول همون سال. و یا مونت کارلو
تو ایران این ماشین ها هم گیر میاد ولی کم اکثرن هم جنازه و در حدشون هم گرون ...
 

cadusir

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2004
نوشته‌ها
1,087
لایک‌ها
89
محل سکونت
رشت
اقا واقعا نوکرتم خیلی ممنون متشکرم واقعا
واقعا دمتون گرم انشالله یه روزی امتجان میکنم یعنی حتما امتحان میکنم
حالا اگه از اون پمپ ها و اون ماشینا اطلاعاتی داره دستش درد نکنه و در خدمت ما قرار بده

خواهش میکنم
اما خداییش محشره اگر تونستی حتما آزمایش کن
دیدی موقع تاب خوردن بالا آدم خوشو شل میکنه پایین محکم؟ اینم تقریبا همونطوره.
سمت چپی محکمه و عقب ماشین پایینه بعد ماشین میاد بالا میره سمت راست پایین. خوب انجام بدی انگار ماشین خیز میگیره میپره اونور.
 

banned29

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
11
محل سکونت
TEHRAN
سلام
داداش اون سیستمی که میگی اسمش لوو رایدر (low rider) هست و فقط روی ماشینایی که شاسی کامل دارن نصب میشه. پس یعنی فقط آمریکایی ها و شاید بنز (بنز رو هم گفتم شاید چون من ندیدم کسی تاحالا رو بنز انجام بده)
سیستمش هم همونجور که دوستون گفت یه کمپرسور داره + جک های مخصوص بادی که بین شاسی و کمک ماشسن وصل میشن.
خیلی ریزه کاریهای دیکه هم داره مثل رینگ های مخصوص low rider که نوع خاصی از رینگ اسپاکی هستن که انعطاف زیادی دارن و تو ضربه کج نمیشن.. و این رینگا قفل مرکزی دارن مثل رینگار فرمول 1 که دیگه 4 یا 6 تا پیچ ندارن
پس یعنی کاسه چرخا و توپی شون هم باید عوض بشه.
در کل مهد این سیستم آمریکا هستش و جای دیگه ندیدم اجام بدن . بخای انجام بدی باید تجهیزاتشو شخصا وارد کنی اونم احتمالا قاچاق .. و با هزینه فظایی..
بهترین ماشین هم برا این کار chevrolet impala 1964 یا حول همون سال. و یا مونت کارلو
تو ایران این ماشین ها هم گیر میاد ولی کم اکثرن هم جنازه و در حدشون هم گرون ...


داداش خیلی ممنون از راهنماییتون یه قیمت حدودی ای نمیتونید بدید؟
یا لینکی چیزی
خواهش میکنم
اما خداییش محشره اگر تونستی حتما آزمایش کن
دیدی موقع تاب خوردن بالا آدم خوشو شل میکنه پایین محکم؟ اینم تقریبا همونطوره.
سمت چپی محکمه و عقب ماشین پایینه بعد ماشین میاد بالا میره سمت راست پایین. خوب انجام بدی انگار ماشین خیز میگیره میپره اونور.

از شما هم متشکرم انشالله یه روزی حتما تستش میکنم
 

Rahim Edison

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2013
نوشته‌ها
408
لایک‌ها
60
محل سکونت
الــبرز ــــ هشتگرد
سلام
من یه پمپ میخوام که ارتفاع ماشین رو کم و زیاد کنه
نه این که بپره
بعد ارتفاع ماشین هم بعد تنظیم ثابت باشه
از بس ارتفاع ماشین رو توی مسافرت بردم بالا و داخل شهر خودمون اوردم پایین خسته شدم

کسی همچین چیزی سراغ داره
ماشین هم پیکان 83 هست
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا