برگزیده های پرشین تولز

خرید و فروش علم

majid_rahmani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 مارس 2016
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
5
سن
31
پوشه سایتی است جهت خرید و فروش مشارکتی انواع فایلهای پروژه و گزارش کارآموزی، طرح کارآفرینی، جزوات درسی، تحقیقات، کتب، آموزشی، فرمها و مستندات، وب و برنامه نویسی، نرم افزار، قالب وبسایت، فایلهای قابل اجرا در کامپیوتر و موبایل، طرح های گرافیکی، طرح های لایه باز، سورس کد برنامه های اجرایی، اسکریپتهای طراحی سایت و بطور کلی هر فایلی که قابل دانلود باشد.

✍دارایی شما چیست؟؟؟

در دنیای امروز دارایی های افراد تنها دارایی های فیزیکی نیستند. همه ما به ویژه نسل جوان دارای فایل هایی الکترونیکی هستیم که در دورانهای مختلف تحصیلی و پژوهشی پس از انجام تحقیقات لازم تهیه و به منظور خاصی ارائه می دهیم، ولی پس از مدتی حتی فراموش می کنیم که این فایل ها را در کدام درایو یا فولدر کامپیوتر ذخیره کرده ایم. این فایل ها دارایی های ارزشمندی هستند که حاصل ساعتها و روزها تلاش و پیگیری است و نباید به سادگی از آن ها غافل شد. این فایل ها می توانند از موارد ساده ای قبیل یک پروژه کارآموزی، یک تحقیق، یک رزومه کاری. ♻️پوشه دات آی آر (poshe.ir) این امکان را بطور رایگان به شما می دهد که فایل هایتان را جهت استفاده دیگران به اشتراک بگذارید که با این کار علاوه بر انجام یک کار خدا پسندانه، برای خود درآمدزایی هم خواهید نمود (البته امکان درج رایگان فایل نیز وجود دارد که سبب افزایش بیش از پیش ارزش معنوی کار شما خواهد شد).

از این طریق هم کسب درآمد می کنید که نتیجه آن کمک به نشر علم، دانش و و تجربیات ارزشمند شما است و از طرفی کمک به رفع نیازهای هموطنان علاقه مند، چرا که مطمئنا فرد یا افراد دیگری هستند که به فایل های شما نیاز دارند.

در این سایت می توانید به چند روش بطور رایگان و براحتی کسب درآمد نمایید و محصولات قابل دانلود خود را به برای فروش قرار دهید. همچنین با بازاریابی محصولات در سایت یا وبلاگ خود از پورسانت فروش فایلها و یا با زیر مجموعه گیری، براحتی درآمد زایی نمایید. و یا اینکه محصولات مورد نیاز خود را به راحتی از طریق درگاه امن بانک ملت خرید و سپس دانلود نمایید. پس از هر خرید یک نسخه از فایل همزمان به ایمیل شما ارسال میگردد.
channel: @poshe_ir
فرایند ثبت نام در سایت بسیار ساده و کوتاه می باشد. پس از کلیک بر روی عضویت با وارد کردن اطلاعات اولیه و ایمیل خود، و سپس تایید لینک ثبت نام که به ایمیل شما ارسال میشود، در سایت ثبت نام می شوید و کنترل پنل کاربری شما بلافاصله ایجاد خواهد شد. ثبت نام در سایت به فروشندگان و بازاریابان توصیه می شود. برای هر عضو سایت، امکانات کاملی جهت فروش فایل، بازاریابی و زیرمجموعه گیری در کنترل پنل پیش بینی شده است.

لینک ثبت نام در ♻️پوشه دات آی آر (poshe.ir) :

http://poshe.ir/signup.aspx
 
بالا