rayabook
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 16 فوریه 2015
- نوشتهها
- 3
- لایکها
- 0
بازاریابی مهمترین کاری است که امروز ممکن است در تجارت انجام دهید، حتی اگر در نام شغل شما کلمهی بازاریابی وجود نداشته باشد. همهی انواع بازاریابی متمرکز است بر جلب مشتریان و ترغیب آنها به خرید و اطمینان از اینکه آنقدر از خرید خود راضی باشند که بخواهند باز هم خرید کنند.
بازاریابی به زبان آدمیزاد به شما کمک میکند تا در کار حیاتی بازاریابی تا حد امکان موفق شوید. در این کتاب انواع مختلف بازاریابی در نظر گرفته شده؛ از جمله صاحبان کارهای کوچک تجاری که علاوه بر سرمایهگذاری، کارهای بازاریابی و فروش را همراه با چندین کار دیگر بر عهده دارند. درضمن این کتاب برای مدیران و کارمندان سازمانهای بزرگتر هم نوشته شده که روی طرحها، برنامه ها، حمل ونقل محصولات، فعالیتهای تبلیغاتی، محصولات چاپی، وبسایتها و سایر عناصری کار میکنند که به مشتریان و متقاضیان کمک میکند. انواع مختلف کارهای تجاری تفاوتهای مهمی با هم دارند، اما روشهای خوب بازاریابی در هر جایی معجزه میکند.
بازاریابی ممکن است بسیار سرگرم کننده باشد؛ گذشته از این خلاقانهترین قسمت تجارت، بازاریابی است. در دراز مدت بازاریابی مهمترین اصل تجارت است. کتاب بازاریابی به زبان آدمیزاد حاوی نکات، ایدههای عملی و تجربیات بسیاری است که به شما در پیدا کردن راهحلها و اقداماتی کمک میکند که به سرعت روی فروش و سود تأثیر بگذارد.
در این کتاب میخوانیم:
ده روش برای کم کردن هزینه در بازاریابی
http://www.rayabook.net/general/dummies-series/1411-بازاریابی-به-زبان-آدمیزاد
بازاریابی به زبان آدمیزاد به شما کمک میکند تا در کار حیاتی بازاریابی تا حد امکان موفق شوید. در این کتاب انواع مختلف بازاریابی در نظر گرفته شده؛ از جمله صاحبان کارهای کوچک تجاری که علاوه بر سرمایهگذاری، کارهای بازاریابی و فروش را همراه با چندین کار دیگر بر عهده دارند. درضمن این کتاب برای مدیران و کارمندان سازمانهای بزرگتر هم نوشته شده که روی طرحها، برنامه ها، حمل ونقل محصولات، فعالیتهای تبلیغاتی، محصولات چاپی، وبسایتها و سایر عناصری کار میکنند که به مشتریان و متقاضیان کمک میکند. انواع مختلف کارهای تجاری تفاوتهای مهمی با هم دارند، اما روشهای خوب بازاریابی در هر جایی معجزه میکند.
بازاریابی ممکن است بسیار سرگرم کننده باشد؛ گذشته از این خلاقانهترین قسمت تجارت، بازاریابی است. در دراز مدت بازاریابی مهمترین اصل تجارت است. کتاب بازاریابی به زبان آدمیزاد حاوی نکات، ایدههای عملی و تجربیات بسیاری است که به شما در پیدا کردن راهحلها و اقداماتی کمک میکند که به سرعت روی فروش و سود تأثیر بگذارد.
در این کتاب میخوانیم:
ده روش برای کم کردن هزینه در بازاریابی
- ده روش برای کم کردن هزینه در بازاریابی
- ارتباطاتتان را از لحاظ بصری چشمگیرتر کنید.
- ظاهر لوگویتان را ارتقا دهید.
- دیده شدن خود را در موتورهای جستجوی یاهو و گوگل بخرید
- محلی را اجاره کنید، با میزبانی اتفاق مهمی را بر عهده بگیرید تا از این طریق در میان عموم شناخته شوید.
- چیزی ارزان و ساده را پیدا کنید تا هدیه بدهید.
- کوپن هایی را ارائه بدهید تا مشتریان بالقوه را تهییج کنید سراغ خدمات یا محصولات شما بیایند.
- ضمانت نامه بدهید یا گارانتی فعلی را توسغه بدهید که چندان هم جمع و جور نباشد.
- سوگند بخورید که هیچ مشتری را از دست ندهید.
- بفهمید که در چه جاهایی بیشترین بالقوه را از دست می دهید.
- هیچ گاه فرصتی را برای معرفی خودتان از دست ندهید.
- هر روز دست کم ده دقیقه را صرف بازاریابی شرکت تان کنید.
- قبل از اینکه اولین چک را بنویسید بدانید از بازارتان چه میخواهید.
- بدانید چه چیزهایی شما را برای مشتریان حتمی و بالقوه خاص میکند.
- کسانی را که محصولات شما را نمیخواهند فهرست کنید و بلافاصله از جریان بازاریابیتان کنار بگذارید.
- اگر طرحهایتان بغرنج به نظر میآید، هنوز کارتان را درست انجام ندادهاید.
http://www.rayabook.net/general/dummies-series/1411-بازاریابی-به-زبان-آدمیزاد