mrali1234
Registered User
- تاریخ عضویت
- 15 سپتامبر 2012
- نوشتهها
- 2,200
- لایکها
- 796
یه خط اعتباری رایتل بهمن ماه خریدم اینترنتی
از اون موقع تا حالا هفته ای یکبار زنگ زدم 2920 و گفتم که سیم کارت مشکل داره و انتن نمیده
روی چهارتا گوشی 3g تست کردم.
جای اتنتن دهی بالا در شیراز رفتم تست کردم
سیم کارت رفیقم رو گوشیم راحت کار میکنه
خلاصه هر دفعه رایتل یه بهانه اورده که باز مجبور شدم یک هفته صبر کنم تا امروز...
اخر سر میگه نمایندگی ما در شیراز برید تعویض کنید ،میگم 7000 تومن هزینه داره ،چرا باید من ضرر کنم؟از اول خراب بوده.
میگه تشریف بیارید تهران تعویض مجانی کنید،
اینم زورگویی تو ایران.شاید خیلیا 7000 تومن براشون مهم نباشه،ولی اینجوری واسه من زور داره
خدایی واسه این اپراتور زشت نیست؟یه سیم کارت نمیفرسته؟
شما میگید حق با کیه؟
از اون موقع تا حالا هفته ای یکبار زنگ زدم 2920 و گفتم که سیم کارت مشکل داره و انتن نمیده
روی چهارتا گوشی 3g تست کردم.
جای اتنتن دهی بالا در شیراز رفتم تست کردم
سیم کارت رفیقم رو گوشیم راحت کار میکنه
خلاصه هر دفعه رایتل یه بهانه اورده که باز مجبور شدم یک هفته صبر کنم تا امروز...
اخر سر میگه نمایندگی ما در شیراز برید تعویض کنید ،میگم 7000 تومن هزینه داره ،چرا باید من ضرر کنم؟از اول خراب بوده.
میگه تشریف بیارید تهران تعویض مجانی کنید،
اینم زورگویی تو ایران.شاید خیلیا 7000 تومن براشون مهم نباشه،ولی اینجوری واسه من زور داره
خدایی واسه این اپراتور زشت نیست؟یه سیم کارت نمیفرسته؟
شما میگید حق با کیه؟