• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

درخواست راهنمایی در مورد گارانتی

saeed-omnia

Registered User
تاریخ عضویت
5 نوامبر 2009
نوشته‌ها
542
لایک‌ها
103
سلام دوستان
مادربرد ASUS P8P67-Pro من حدودا سه هفته پیش خراب شد و من هم چون گارانتی داشت (گارانتی تعویض اون هم!!!!) اون رو به شرکت ویستا پخش فرستادم ولی هر بار که زنگ میزنم هیچکسی جواب درست و حسابی به من نمیده و الان هم که زنگ زدم میگن به خاطر تحریم و قیمت $ نمیتونن قطعه رو عوض کنن و الان سه هفتس که من هربار زنگ میزنم میگن هفته ی بعد زنگ بزن. طرز برخورد اپراتور هاشونم بسیار بد هست.
دقیقا یه هفته قبل از خرابی این مادربرد من هم دوستم یه مادربرد ECS (اگه اشتباه نکنم) با گارانتی سازگار داشت که اون رو 2 روزه شرکت عوض کرد.
چون من تهران نیستم نمیتونم برم به شرکتشون و به نظرم به این خاطر هم اینا اینجوری میکنن. این ها رو گفتم که ازتون راهنمایی بگیرم که من چیکار میتونم بکنم؟؟ :mad:

خواهشا راهنمایی بفرمایین.

ممنون

__________________________________________________ _________________________________________________
کسانی هم که میخوان از گارانتی این شرکت مسخره استفاده کنن بهتره یه جستجویی توی اینترنت درباره ی این شرکت بکنن چون من که هرجا رفتم از این شرکت ناراضی بودن.
 

hwt

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
11 آگوست 2004
نوشته‌ها
15,954
لایک‌ها
2,415
کلا شرکت خیلی قوی تو زمینه گارانتی نیست.من پیشنهاد میکنم یک مقدار تندتر صحبت کنی و اگر پیگیری نکردن با اتحادیه محل زندگیتون موضوع رو مطرح کنید .
 
بالا