برگزیده های پرشین تولز

دفتر کار مجازی بدون نیاز به اینترنت در ایران ویژه کسب و کارها

daftareshoma_com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
37
محل سکونت
تهران
تلفن مجازی دفتر شما نیازی به استفاده دائم از اینترنت نداره.

اگر شما یک تولیدی و یا کارگاه فعال دارید و حسابی سرتان شلوغ است! فرصت نمی‌کنید پیام‌های مشتریان را پاسخ دهید، اگر خدمتی عرضه می‌کنید که حجم تماس‌ها و سوالات بسیار بالا می‌رود، شاید یک شماره تلگرام یا آدرس اینستاگرام برای ارتباط با متقاضیان داشته باشید، ولی این روش مطلوبی برای ارتباط با مشتریان نیست.

چقدر خوب می‌شد که یک شماره ثابت در تهران داشتید، ترجیحا با سرشماره 2 که مربوط به مناطق تجاری بالای شهر است. چقدر خوب می‌شد که یک فرد منشی استخدام می‌کردید تا به تماس‌های شما پاسخ می‌داد و مدیریت تماس‌ها را بر عهده می‌گرفت و در صورت نیاز تماس‌ها را به شما و یا کارشناسان سایت انتقال می‌داد. با دفتر شما این امکان برایتان فراهم است.

تلفن گویا چه مزایایی برای تولیدکنندگان دارد؟

تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

این سرویس خدمات زیاد دیگری نیز با خود دارد، مانند فکس اینترنتی، صندوق صوتی، برنامه ریزی زمانی برای پخش پیامهای گوناگون در ساعات مختلف روز، تعریف داخلی ها و شماره هایی که مایلید به آنها دایورت شود، که همگی بصورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است.

پس در واقع با این سیستم شما صاحب یک سانترال مجازی با کمترین سخت افزار برای تولیدی یا کارگاه خود می‌شویدو

با کمتر از 100 هزار تومان در ماه یک منشی داشته باشید

منشی مجازی دفتر شما یک شخص واقعی است. اپراتوری است که بدون اینکه در کارگاه یا محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

منشی حرفه‌ای دفتر شما با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده و صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

با سرویس منشی مجازی «دفتر شما»، هم از استخدام منشی بی نیاز می شوید و هم یک منشی حرفه‌ای و با تجربه خواهید داشت.

هزینه استفاده از منشی مجازی از ماهی 85 هزار تومان آغاز می‌شود و بسته به میزان دقیقا تماس این هزینه متفاوت است.
 

فایل های ضمیمه

  • photo_2020-01-01_13-21-09.jpg
    photo_2020-01-01_13-21-09.jpg
    45.1 KB · نمایش ها: 0
بالا