• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

دلیل عقب موندگی وب ایران رقابت ناسالم امثال زرین پال نیست؟

tiyam 01

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2009
نوشته‌ها
6,186
لایک‌ها
7,731
داشتم مطالبی درباره ارزهای الکترونیک و درگاه های پرداخت میخوندم، تازه فهمیدم حدود 2 ماهه درگاه های واسط پرداخت، بجز زرین پال فیل تر هستن. سایتا رو میخوندم از گوشه کنار گفته بودن بانی فیل تر بقیه درگاه ها زرین پال بوده برای از راه بدر کردن رقیبپ
تو این مدت بیشترین نفع رو هم زرین پال برده. رنگ الکسای زرین پال و پی لاین رو ببینید. زرین پال از 20 هزار رسیده به 7770. پی لاین هم با شیب زیادی داره سقوط میکنه.
به جای تبریک زرین پال باید چی گفت؟
امیدوارم سرشون بیاد

84cbvk1iduiipw8pnuo.png
 

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
توجه شما رو به بلاگی از زرين پال جلب ميکنم: منبع

تا بوده، بالا و پایین بوده میان هم‌صنفان و شرکت‌های فعال در یک حوزه، اما چیزی که مهم هست بالا ماندن در این بالا و پایین‌هاست.

هفته‌ی پیش زرین‌پال هم فیلتر شد تا کسانی که منتطر این اتفاق و پایین آمدن زرین‌پال بودند، خوشحال شوند. اما تیم زرین‌پال جنگید و دست روی دست نگذاشت و حرف نزد. مثل هر فرد عادی دیگر پله‌های ادارات را بالا و پایین شد، گاهی نگاه‌ها و برخوردهای منفی را به جان خرید تا با مساعدت مسئولان امر و همراهی دوستان وفادارش، به راه خود ادامه دهد.

بد نیست حالا بیان کنیم هرآنچه را که باید.




چرا درگاه‌های واسط فیلتر شدند، اما زرین‌پال نه؟
پرسشی که برای آن هزار و یک پاسخ درست و نادرست بیان شد. قضاوت‌ها صورت گرفت و احکام گوناگونی صادر شد.

زمانی که درگاه‌های واسط فیلتر شدند و این اتفاق برای زرین‌پال رخ نداد، همه انگشت اتهام را به سوی زرین‌پال نشانه رفتند که همه چیز زیر سر خود زرین‌پال است. اینکه قصد دارد با حذف ناجوانمردانه رقبای خود، یکه‌تاز این میدان شود.

در این مدت، عدم فیلتر نشدن زرین‌پال را دقت و سخت‌گیری در ارائه‌ی درگاه به پذیرندگان اعلام کرده بودیم. همینطور هم بود. چرا که زرین‌پال فیلتر شد فقط به خاطر استفاده‌ی یکی دو پذیرنده از درگاه زرین‌پال برای فروش محصولاتی که از دید قانون و خود زرین‌پال مجاز نبوده و نیستند، مثل فروش فیلم و سریال که به صورت غیرمستقیم صورت گرفته و باعث شده است شناسایی آن برای ما سخت شود.

همین اتفاق سبب شد تا زرین‌پال هم فیلتر شود و حالا بگویند دودِ این آتشی که به جان رقبا انداختیم در آخر به چشمان خودمان نیز رفت. داستان جالبیست، چه فیلتر شوید و چه فیلتر نشوید و در کل چه هر جور باشید،‌ مورد قضاوت قرار می‌گیرید.

علت فیلترینگ زرین‌پال این بود، پس احتمالا دیگر درگاه‌های واسط هم به این علت فیلتر شده‌اند و باید به حکم حذف ناجوانمردانه‌ی رقبا توسط زرین‌پال، فقط خندید.



حقیقت خودش وجود دارد، دروغ است که ساخته می‌شود.

ـ ژرژ براک



گذر از فیلترینگ، سخت اما شدنی!
هیچ کسب و کار اینترنتی و هیچ مدیر وبسایتی اصلاً دوست ندارند با صفحه‌ی پیوند‌های سایت و کسب و کار اینترنتی خود و حتی دیگران مواجه شود. اما گاهی پیش می‌آید صبح که از خواب بیدار می‌شوید، دیدن صفحه‌ی رنگارنگ پیوندها، حال شما را هم رنگی می‌کند!

در نگاه اول همه چیز تمام است، اما وقتی یک گام که بر‌ می‌دارید هرچند کوچک، گام‌های بعدی را محکم‌تر و سرجای خودش بر می‌دارید که این یعنی گذر از فیلترینگ، سخت اما شدنی!

تیم زرین‌پال بلافاصله بعد از فیلترینگ، انجام اقدامات لازم را شروع کرد، چندین روز پیگیری، تماس پشت تماس، فکس و نامه‌نگاری فقط برای پایبندی به اصول و قوانین، برای ادامه‌ی بهتر مسیر، برای دور نزدن و مقابله نکردن با فیلترینگ.

فیلترینگ موضوعی است که مخالفان زیادی دارد، وجود دارد و ممکن هست روزی برای هر کسب و کاری اتفاق بیافتد، آن هم ناخواسته و برای تخلف کسانی دیگر نه خود شما، اما آن روی دیگر سکه این است که می‌شود با حوصله کردن و پیگیری مداوم، برای بقاء کسب و کار اینترنتی خود جنگید.



انتقاد یا توهین!
متاسفانه باب شده بدگویی و توهین را جای انتقاد قالب کردن! بهتر است ابتدا تعریف نقد و انتقاد را در ویکیپدیا مطالعه کنیم!

توهین قابل پذیرش نیست اما انتقاد چرا. مطمئناً رفع ابهام و پاسخ به انتقادات می‌تواند روشن‌کننده‌ی مسیر تاریک ساخته شده از نام زرین‌پال در ذهن‌ها باشد.

در این مدت بیشترین نارضایتی و انتقاد حول دو موضوع زیر بود که امیدواریم پاسخ‌های زیر رافعِ سوء‌تفاهم‌ها و نارضایتی‌های موجود باشد.



تسویه حسابِ دیر
زرین‌پال با شعار ضمانت پرداخت فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان بر این اساس نیز استوار هست اما متاسفانه برای پذیرندگان عزیز این مورد جا نیافتاده است، چرا که پذیرندگان عزیز فقط در پی تسویه حساب سریع هستند در صورتی که زرین‌پال قصد دارد با تسویه‌ی دیرتر و بعد از ۴ روز، خرید کسانی که از پذیرندگان محصولی خریداری می‌کنند را ضمانت کند.

اگر زرین‌پال را انتخاب می‌کنید، تسویه‌ی دیرهنگام را ضعف ندانید، چرا که این مدت زمان برای تسویه، برای ضمانت خرید مشتریان شماست. با وجود این رویه‌ی صحیح که نه تنها ضعف نیست و یک ویژگی مثبت می‌باشد، ما برای تسویه‌ی زودتر امکانات دیگری را فراهم آورده‌ایم، مثل زرین‌کارت.



پشتیبانی ضعیف
طبق معیار جهانی، میانگین زمانِ اولین پاسخگویی به درخواست‌ها ۲۲ ساعت ذکر شده است، در صورتی که تا قبل از اتفاقات اخیر یعنی فیلتر شدن درگاه‌های واسط و اضافه شدن حجم زیادی از کاربران و درخواست‌ها به زرین‌پال، ما کمتر از ۱۲ ساعت پاسخگوی درخواست‌ها و تیکت‌ها به کاربران خود بودیم.

اتفاقات اخیر باعث ۱۰ برابر شدن تعداد تیکت‌ها و پاسخگویی دیر به درخواست کاربران عزیز شد که این حجم از درخواست، تا به حال در زرین‌پال بی‌سابقه بوده است.

ما برای حل این مشکل تیم پشتیبانی خود را هم تقویت کردیم تا نارضایتی کاربران به کمترین میزان خود برسد اما حل این مشکل کمی زمان‌بر هست.

خوشبختانه در حال حاضر حجم درخواست‌ها و تیکت‌ها از نصف هم گذشته و تقریباً به حالت عادی برگشته‌ایم تا رضایت کاربران خستگی را از تن ما بیرون کند.

اما قبول کنیم که این اتفاق برای هر شرکتی زمینه‌ساز بروز مشکلات این چنینی هست که صبوری کاربران می‌تواند به مدیریت و بهبود آن کمک شایانی کند.

از همین‌جا دوباره از تمام کسانی که به خاطر پشتیبانی ضعیف متضرر و ناراحت شده‌اند، عذرخواهی می‌کنیم.



مطلب را طولانی نمی‌کنیم و وقت شما و خودمان را برای پاسخ گفتن به سیاه‌نمایی‌های اخیر و توهین‌هایی که در پوست انتقاد بیان می‌شدند، هدر نمی‌دهیم. از نگاه ما عملکرد بهتر و پاسخگویی محترمانه و درست، حق یک انتقاد منصفانه است. منصفانه انتقاد کنیم برای بهتر شدن.



اگر می‌خواهید از شما انتقاد نکنند، کاری نکنید، چیزی نگویی، چیزی نباشید.

ـ اِلبرت هابارد



مروری بر اخبار و اتفاقات اخیر
در انتها بد نیست مروری داشته باشیم بر اخبار و مطالب منتشر شده پیرامون فیلترینگ درگاه‌های واسط پرداخت و زرین‌پال، همچنین نظرات منصفانه و غیرمنصفانه عزیزان ذیل این مطالب:

امیری از فیلتر شدن درگاه‌ها سخن می‌گوید | ۱۰ اردیبهشت ۹۵

فیلتر درگاه‌های واسطه پرداخت در پر ترافیک‌ترین روزهای پولی سال | ۲۷ اسفند ۹۴

موضوع داغ فیلتر شدن پی لاین و سایر درگاه های واسط! چرا؟ | ۲۵ فروردین ۹۵

زرین پال: خوش شانس بودیم یا از قلم افتادیم که فیلتر نشدیم. | ۲۷ اسفند ۹۴

درگاه های واسط پرداخت الکترونیکی چرا فیلتر می شوند ؟ تجزیه و تحلیل ماهیت وجودی درگاه واسط پرداخت | ۱۴ اردیبهشت ۹۵

چرا برخی درگاه‌های واسط مسدود شدند؟ | ۱۶ فروردین ۹۵

درگاه پرداخت زرین پال هم فیلتر شد! | ۱۴ اردیبهشت ۹۵

سالی که نکوست / در باب فیلترینگ وب‌سایت‌های واسطه پرداخت | ۷ فروردین ۹۵

ماجرای فیلتر شدن تمام درگاه‌های پرداخت از زبان زرین‌پال | ۱۷ اردیبهشت ۹۵

و بالاخره فیلتر شدن زرین‌پال | ۲۰ اردیبهشت ۹۵
 

tiyam 01

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2009
نوشته‌ها
6,186
لایک‌ها
7,731
توجه شما رو به بلاگی از زرين پال جلب ميکنم: منبع

تا بوده، بالا و پایین بوده میان هم‌صنفان و شرکت‌های فعال در یک حوزه، اما چیزی که مهم هست بالا ماندن در این بالا و پایین‌هاست.

هفته‌ی پیش زرین‌پال هم فیلتر شد تا کسانی که منتطر این اتفاق و پایین آمدن زرین‌پال بودند، خوشحال شوند. اما تیم زرین‌پال جنگید و دست روی دست نگذاشت و حرف نزد. مثل هر فرد عادی دیگر پله‌های ادارات را بالا و پایین شد، گاهی نگاه‌ها و برخوردهای منفی را به جان خرید تا با مساعدت مسئولان امر و همراهی دوستان وفادارش، به راه خود ادامه دهد.

بد نیست حالا بیان کنیم هرآنچه را که باید.




چرا درگاه‌های واسط فیلتر شدند، اما زرین‌پال نه؟
پرسشی که برای آن هزار و یک پاسخ درست و نادرست بیان شد. قضاوت‌ها صورت گرفت و احکام گوناگونی صادر شد.

زمانی که درگاه‌های واسط فیلتر شدند و این اتفاق برای زرین‌پال رخ نداد، همه انگشت اتهام را به سوی زرین‌پال نشانه رفتند که همه چیز زیر سر خود زرین‌پال است. اینکه قصد دارد با حذف ناجوانمردانه رقبای خود، یکه‌تاز این میدان شود.

در این مدت، عدم فیلتر نشدن زرین‌پال را دقت و سخت‌گیری در ارائه‌ی درگاه به پذیرندگان اعلام کرده بودیم. همینطور هم بود. چرا که زرین‌پال فیلتر شد فقط به خاطر استفاده‌ی یکی دو پذیرنده از درگاه زرین‌پال برای فروش محصولاتی که از دید قانون و خود زرین‌پال مجاز نبوده و نیستند، مثل فروش فیلم و سریال که به صورت غیرمستقیم صورت گرفته و باعث شده است شناسایی آن برای ما سخت شود.

همین اتفاق سبب شد تا زرین‌پال هم فیلتر شود و حالا بگویند دودِ این آتشی که به جان رقبا انداختیم در آخر به چشمان خودمان نیز رفت. داستان جالبیست، چه فیلتر شوید و چه فیلتر نشوید و در کل چه هر جور باشید،‌ مورد قضاوت قرار می‌گیرید.

علت فیلترینگ زرین‌پال این بود، پس احتمالا دیگر درگاه‌های واسط هم به این علت فیلتر شده‌اند و باید به حکم حذف ناجوانمردانه‌ی رقبا توسط زرین‌پال، فقط خندید.



حقیقت خودش وجود دارد، دروغ است که ساخته می‌شود.

ـ ژرژ براک



گذر از فیلترینگ، سخت اما شدنی!
هیچ کسب و کار اینترنتی و هیچ مدیر وبسایتی اصلاً دوست ندارند با صفحه‌ی پیوند‌های سایت و کسب و کار اینترنتی خود و حتی دیگران مواجه شود. اما گاهی پیش می‌آید صبح که از خواب بیدار می‌شوید، دیدن صفحه‌ی رنگارنگ پیوندها، حال شما را هم رنگی می‌کند!

در نگاه اول همه چیز تمام است، اما وقتی یک گام که بر‌ می‌دارید هرچند کوچک، گام‌های بعدی را محکم‌تر و سرجای خودش بر می‌دارید که این یعنی گذر از فیلترینگ، سخت اما شدنی!

تیم زرین‌پال بلافاصله بعد از فیلترینگ، انجام اقدامات لازم را شروع کرد، چندین روز پیگیری، تماس پشت تماس، فکس و نامه‌نگاری فقط برای پایبندی به اصول و قوانین، برای ادامه‌ی بهتر مسیر، برای دور نزدن و مقابله نکردن با فیلترینگ.

فیلترینگ موضوعی است که مخالفان زیادی دارد، وجود دارد و ممکن هست روزی برای هر کسب و کاری اتفاق بیافتد، آن هم ناخواسته و برای تخلف کسانی دیگر نه خود شما، اما آن روی دیگر سکه این است که می‌شود با حوصله کردن و پیگیری مداوم، برای بقاء کسب و کار اینترنتی خود جنگید.



انتقاد یا توهین!
متاسفانه باب شده بدگویی و توهین را جای انتقاد قالب کردن! بهتر است ابتدا تعریف نقد و انتقاد را در ویکیپدیا مطالعه کنیم!

توهین قابل پذیرش نیست اما انتقاد چرا. مطمئناً رفع ابهام و پاسخ به انتقادات می‌تواند روشن‌کننده‌ی مسیر تاریک ساخته شده از نام زرین‌پال در ذهن‌ها باشد.

در این مدت بیشترین نارضایتی و انتقاد حول دو موضوع زیر بود که امیدواریم پاسخ‌های زیر رافعِ سوء‌تفاهم‌ها و نارضایتی‌های موجود باشد.



تسویه حسابِ دیر
زرین‌پال با شعار ضمانت پرداخت فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان بر این اساس نیز استوار هست اما متاسفانه برای پذیرندگان عزیز این مورد جا نیافتاده است، چرا که پذیرندگان عزیز فقط در پی تسویه حساب سریع هستند در صورتی که زرین‌پال قصد دارد با تسویه‌ی دیرتر و بعد از ۴ روز، خرید کسانی که از پذیرندگان محصولی خریداری می‌کنند را ضمانت کند.

اگر زرین‌پال را انتخاب می‌کنید، تسویه‌ی دیرهنگام را ضعف ندانید، چرا که این مدت زمان برای تسویه، برای ضمانت خرید مشتریان شماست. با وجود این رویه‌ی صحیح که نه تنها ضعف نیست و یک ویژگی مثبت می‌باشد، ما برای تسویه‌ی زودتر امکانات دیگری را فراهم آورده‌ایم، مثل زرین‌کارت.



پشتیبانی ضعیف
طبق معیار جهانی، میانگین زمانِ اولین پاسخگویی به درخواست‌ها ۲۲ ساعت ذکر شده است، در صورتی که تا قبل از اتفاقات اخیر یعنی فیلتر شدن درگاه‌های واسط و اضافه شدن حجم زیادی از کاربران و درخواست‌ها به زرین‌پال، ما کمتر از ۱۲ ساعت پاسخگوی درخواست‌ها و تیکت‌ها به کاربران خود بودیم.

اتفاقات اخیر باعث ۱۰ برابر شدن تعداد تیکت‌ها و پاسخگویی دیر به درخواست کاربران عزیز شد که این حجم از درخواست، تا به حال در زرین‌پال بی‌سابقه بوده است.

ما برای حل این مشکل تیم پشتیبانی خود را هم تقویت کردیم تا نارضایتی کاربران به کمترین میزان خود برسد اما حل این مشکل کمی زمان‌بر هست.

خوشبختانه در حال حاضر حجم درخواست‌ها و تیکت‌ها از نصف هم گذشته و تقریباً به حالت عادی برگشته‌ایم تا رضایت کاربران خستگی را از تن ما بیرون کند.

اما قبول کنیم که این اتفاق برای هر شرکتی زمینه‌ساز بروز مشکلات این چنینی هست که صبوری کاربران می‌تواند به مدیریت و بهبود آن کمک شایانی کند.

از همین‌جا دوباره از تمام کسانی که به خاطر پشتیبانی ضعیف متضرر و ناراحت شده‌اند، عذرخواهی می‌کنیم.



مطلب را طولانی نمی‌کنیم و وقت شما و خودمان را برای پاسخ گفتن به سیاه‌نمایی‌های اخیر و توهین‌هایی که در پوست انتقاد بیان می‌شدند، هدر نمی‌دهیم. از نگاه ما عملکرد بهتر و پاسخگویی محترمانه و درست، حق یک انتقاد منصفانه است. منصفانه انتقاد کنیم برای بهتر شدن.



اگر می‌خواهید از شما انتقاد نکنند، کاری نکنید، چیزی نگویی، چیزی نباشید.

ـ اِلبرت هابارد



مروری بر اخبار و اتفاقات اخیر
در انتها بد نیست مروری داشته باشیم بر اخبار و مطالب منتشر شده پیرامون فیلترینگ درگاه‌های واسط پرداخت و زرین‌پال، همچنین نظرات منصفانه و غیرمنصفانه عزیزان ذیل این مطالب:

امیری از فیلتر شدن درگاه‌ها سخن می‌گوید | ۱۰ اردیبهشت ۹۵

فیلتر درگاه‌های واسطه پرداخت در پر ترافیک‌ترین روزهای پولی سال | ۲۷ اسفند ۹۴

موضوع داغ فیلتر شدن پی لاین و سایر درگاه های واسط! چرا؟ | ۲۵ فروردین ۹۵

زرین پال: خوش شانس بودیم یا از قلم افتادیم که فیلتر نشدیم. | ۲۷ اسفند ۹۴

درگاه های واسط پرداخت الکترونیکی چرا فیلتر می شوند ؟ تجزیه و تحلیل ماهیت وجودی درگاه واسط پرداخت | ۱۴ اردیبهشت ۹۵

چرا برخی درگاه‌های واسط مسدود شدند؟ | ۱۶ فروردین ۹۵

درگاه پرداخت زرین پال هم فیلتر شد! | ۱۴ اردیبهشت ۹۵

سالی که نکوست / در باب فیلترینگ وب‌سایت‌های واسطه پرداخت | ۷ فروردین ۹۵

ماجرای فیلتر شدن تمام درگاه‌های پرداخت از زبان زرین‌پال | ۱۷ اردیبهشت ۹۵

و بالاخره فیلتر شدن زرین‌پال | ۲۰ اردیبهشت ۹۵

چرا بقیه درگاه های پرداخت قبل عید فیل تر شدن و زرین پال یه ماه بعد؟ چرا با بقیه فیل تر نشد؟

هفته‌ی پیش زرین‌پال هم فیلتر شد تا کسانی که منتطر این اتفاق و پایین آمدن زرین‌پال بودند، خوشحال شوند. اما تیم زرین‌پال جنگید و دست روی دست نگذاشت و حرف نزد. مثل هر فرد عادی دیگر پله‌های ادارات را بالا و پایین شد، گاهی نگاه‌ها و برخوردهای منفی را به جان خرید تا با مساعدت مسئولان امر و همراهی دوستان وفادارش، به راه خود ادامه دهد.
در نگاه اول همه چیز تمام است، اما وقتی یک گام که بر‌ می‌دارید هرچند کوچک، گام‌های بعدی را محکم‌تر و سرجای خودش بر می‌دارید که این یعنی گذر از فیلترینگ، سخت اما شدنی!
بقیه دست رو دست هم گذاشتن؟ فقط زرین پال پیگیری کرد؟
پی لاینی ها گفتن: با تمام وجود پیگیر رفع مشکل هستیم
جهان پی هم گفته: «هنوز ماجرا ادامه دارد و وکلای شرکت در حال پیگیری ماجرا هستند. مراجعه‌های حضوری ما نیز تاثیری در روند پیگیری ماجرا نداشته و تنها موضوعی که به ما اعلام کرده‌اند این است که فرآیند بررسی درخواست ما حداقل یک هفته دیگر زمان می‌برد و ما از این موضوع ناراحت هستیم که چرا باید در این مورد تبعیض قائل شوند.»
 

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
چرا بقیه درگاه های پرداخت قبل عید فیل تر شدن و زرین پال یه ماه بعد؟ چرا با بقیه فیل تر نشد؟

دليل اصلی اين موضوع برای ما هم مشخص نيست و بايد از مرجع فيلتر کننده پيگيری کرد. ولی به طور کلی زرين پال به بسياری از سايت های غير مجاز خدمات ارائه نميداده و نميده.
برعکس برخی همکاران که قبل از عيد فيلتر شدن، سايت های فروش *** و متاسفانه قمار و شرط بندی و بدتر از همه فيلم های .... رو تو پذيرنده های خودشون و خدمات گيرندگانشون داشتند.

بقیه دست رو دست هم گذاشتن؟ فقط زرین پال پیگیری کرد؟
پی لاینی ها گفتن: با تمام وجود پیگیر رفع مشکل هستیم
جهان پی هم گفته: «هنوز ماجرا ادامه دارد و وکلای شرکت در حال پیگیری ماجرا هستند. مراجعه‌های حضوری ما نیز تاثیری در روند پیگیری ماجرا نداشته و تنها موضوعی که به ما اعلام کرده‌اند این است که فرآیند بررسی درخواست ما حداقل یک هفته دیگر زمان می‌برد و ما از این موضوع ناراحت هستیم که چرا باید در این مورد تبعیض قائل شوند.»

خوب خيلی خوب هست ازشون پيگيری کنيد با تمام وجود مشکل رو از کجا و چطور پيگيری کردند.
دوستان پيگيری صحيحی نداشتند و هر زمان هم ازشون سوال شده چطور پيگيری ميکنيد، گفتند وکلای ما در حال پيگيری هستند. احتمالا وکلا کار خودشون رو درست بلد نبودن.
ضمن اينکه هر دو سايت مذکور اقدام به تغيير مديران خودشون هم کردند. شايد مديران جديد، هيچ شناختی نسبت به روند اداری ندارند. ما با دوستان در ارتباطیم و ميدونيم اين پيگيری انجام نشده ولی شما محق هستيد سوال کنيد دقيقا چه پيگيری ای کردند و از کجا و چطور پيگيری کردند ؟
من فکر ميکنم بزرگترين کار دوستان تو اون دو ماه صدور بيانيه و اطلاعيه در تلگرام و متهم کردن ديگران و البته ديداس کردن همکاران توسط يکی از دوستان بوده و هست.
در نهايت زرين پال راهکاری رو به انجمن صنفی کسب و کار های اينترنتی ارائه داد تا ان شاء الله مشکل دوستان هم در سريعترين زمان رفع بشه.

باز پيشنهاد ميکنم حتما ويدئو زير رو مشاهده کنيد. توضيحاتی رو ارائه داديم که ديدنی هست:
ماجرای فیلتر شدن تمام درگاه‌های پرداخت از زبان زرین‌پال | ۱۷ اردیبهشت ۹۵
 

radair

Registered User
تاریخ عضویت
7 مارس 2015
نوشته‌ها
409
لایک‌ها
82
محل سکونت
تهران
این مساعدت مسئولین که شامل حال زرین پال شد

شامل حال ما بقی سیستم ها چرا نمیشه ؟
 

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
این مساعدت مسئولین که شامل حال زرین پال شد
شامل حال ما بقی سیستم ها چرا نمیشه ؟

چند دليل ميتونه داشته باشه ولی همگی احتما هست و بهتر هست دليل اصلی رو از خود دوستان پيگيری کنيد:
1. شايد ميزان خدمات ارائه شده به سايت های متخلف به حدی بوده که نشه روی اون مساعدت حساب کرد. مثلا فرض کنيد به سايت شرط بندی و قمار آگاهانه خدمات ميداديد.
2. وقتی شما وکيل خودتون رو ميفرستيد و وکيل شما هم هيچ شناختی نسبت به کسب و کار آنلاين و اين حوزه نداره و هر پيام و درخواست بايد چند دست بچرخه، نميشه انتظار داشت کار سريع پيش بره.
3. تا جائی که اطلاع داريم دو تا از سايت های مورد نظر مديران خودشون رو تو اين چند ماه تغيير دادن. شايد دليل تغيير اين مديريت ها نگرانی از پيگيری های قضائی به خاطر تخلفات انجام شده باشه. وقتی شفافيت در کار وجود نداشته باشه نميشه انتظار مساعدت داشت.


ولی در کل توصيه ميشه اين موارد رو از مديران سايت های مذکور هم پيگيری کنيد.
 

pbx9798

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژوئن 2014
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
150
محل سکونت
tinymovie
داشتم مطالبی درباره ارزهای الکترونیک و درگاه های پرداخت میخوندم، تازه فهمیدم حدود 2 ماهه درگاه های واسط پرداخت، بجز زرین پال فیل تر هستن. سایتا رو میخوندم از گوشه کنار گفته بودن بانی فیل تر بقیه درگاه ها زرین پال بوده برای از راه بدر کردن رقیبپ
تو این مدت بیشترین نفع رو هم زرین پال برده. رنگ الکسای زرین پال و پی لاین رو ببینید. زرین پال از 20 هزار رسیده به 7770. پی لاین هم با شیب زیادی داره سقوط میکنه.
به جای تبریک زرین پال باید چی گفت؟
امیدوارم سرشون بیاد

84cbvk1iduiipw8pnuo.png


روز به روز رتبشون داره بهتر میشه :general404::general404: درگاه های پرداخت باز بشن به این روال صد در صد صعودی نمیتونی طی کنه o_O:general711:
 

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
روز به روز رتبشون داره بهتر میشه :general404::general404: درگاه های پرداخت باز بشن به این روال صد در صد صعودی نمیتونی طی کنه o_O:general711:

ان شاء الله که مشکل دوستان هم زودتر حل بشه و بتونيم رقابت سالمیی رو بدور از دروغ و تهمت شکل بديم.
 
بالا