برگزیده های پرشین تولز

دوره آموزش فروش رایگان (21 درس - رایگان)

Webfaplus

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 آپریل 2021
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
40
سن
33

آموزش فروش چیست و چه اهمیتی دارد؟​

تعریف آموزش فروش: به فرایند بهبود مهارت‌ها، دانش و رفتارهای فروشندگان با هدف افزایش حداکثری فروش، آموزش فروش می‌گویند. همانطور که می‌بینید، این تعریف بیشتر روی آموزش مهارت‌های فروشندگی متمرکز است.

اگر فکر می‌کنید آموزش فروش چیز پیش‌پا افتاده‌ای است و هر کسی می‌تواند – بدون هیچ آموزشی – فروشندگی را شروع کند، جالب است بدانید ارزش جهانی بازار آموزش فروش حدود ۴.۶ میلیارد دلار است.

نگاهی تازه به آموزش فروش با دوره آموزش فروشندگی دیدار​

بیشتر دوره‌های آموزش مهارت فروش، یک برنامه آموزشی دو الی سه روزه هستند. از فروشندگانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، توقع می‌رود که جدیدترین مهارت های فروشندگی را به همین سرعت یاد گرفته و سریعا در روند کاری‌شان پیاده‌سازی کنند. سایر چیزها – مانند شناخت موقعیت و به‌کارگیری مهارت فروش مناسب – به خود فروشنده واگذار شده و کسی در کنار فروشنده نخواهد بود تا بر عملکرد او نظارت کرده و نکات لازم را در عمل یاد دهد.

اما تحقیقات ثابت کرده که ۷۷٪‌ آموخته‌ها تنها در ۶ روز به طور کامل فراموش می‌شوند؛ مگر اینکه روی آن‌ها کار کرده و در عمل پیاده‌سازی شوند. به همین دلیل است که دوره‌های آموزش فروش، کارایی چندانی ندارند و در طولانی مدت شکست می‌خورند.

بهترین دوره آموزش رایگان فروش​

تیم مشاوره فروش دیدار همیشه می‌گویند که پس از نتایج منفی حاصل شده،‌ دوره‌های آموزش مهارت های فروشندگی، به سمت خودآموزی،‌ آموزش جامع و گیمیفیکیشن پیش رفتند. این دوره‌ها روی مهارت‌های فروش فردی تمرکز می‌کنند؛ با آموزش نکات پایه‌ای شروع شده و در نهایت به نحوه‌ی به‌کارگیری این نکات به صورت عملی می‌پردازند.

دوره‌های آموزشی فروش بسیاری به این روش ایجاد شده‌اند. پیدا کردن یک دوره آموزش فروش حرفه‌ای و کامل از میان انبوه سایت‌های مختلف چندان هم راحت نیست. به همین دلیل ما یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزش فروش حرفه‌ای در سطح جهانی را برایتان به فارسی ترجمه کرده‌ایم. دوره‌ی آموزش فروش کریس کرافت بر تغییر نگرش و رفتار،‌ آموزش اصول فروشندگی و پیاده‌سازی آن‌ها متمرکز است.

برایتان درسنامه‌ای برای آموزش فروش و فروشندگی در نظر گرفته‌ایم. ۲۱ مقاله در این درسنامه قرار گرفته‌اند تا با اصول فروشندگی به روش دیدار آشنا شوید و جدیدترین مهارت‌های فروشندگی حرفه‌ای را یاد بگیرید.

آیا با این درسنامه، مهارت فروش و فروشندگی را هم یاد می گیریم؟​

بله. با خواندن این درسنامه به بیش از ۲۰ مهارت فروش ۱۰۰٪ مسلط خواهید شد و می‌توانید آن‌ها را پیاده‌سازی کنید. با این دوره آموزشی هم به یک فروشنده حرفه‌ای و موفق تبدیل می‌شوید و درآمد خود را افزایش دهیم، هم در زندگی و ارتباطات خود هم موفق‌تر عمل خواهید کرد.
با گذراندن دوره مهارت‌های فروش دیدار می توانید به اصول اولیه فروش، توانایی تشخیص نیازهای مشتری، تجویز راهکار به جای فروش و مهارت های فروش موفق مسلط شوید. همینطور یاد می‌گیرید چطور با مخالفت‌های مشتری برخورد کنید و چگونه از کلمات استفاده کرده و فروشتان را نهایی کنید.

لینک دوره آموزش فروش دیدار : https://didar.me/sales-training
 
بالا