ms mirzaei
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 23 آپریل 2017
- نوشتهها
- 11
- لایکها
- 1
- سن
- 37
دکوراسیون اداری و نقش آن در کسب و کار
دکوراسیون اداری و نقش آن در کسب و کار
دکوراسیون اداری از دوجنبه برای شرکت یا دفتر کار ما تاثیر گذار میباشد اول روی خودمان و نیروی انسانی و پرسنل محل کار و بعد روی مشتریان و مراجعه کنندگان ما. اولین تاثیر یک محل کار با دکوراسیون ایدآل میتواند بر ایجاد نظم و ترتیب باشد همچنین باعث آرامش و نشاط روحی گردد که منجر به بالا رفتن راندمان کاری میشود . از این رو بهتر است دکوراسیون و پیدمان بر اساس نوع فعالیت باشد و با آن متناسب بوده و سازگاری داشته باشد. برای مراجعه کنندگان و ارباب رجوع نیز این مسئله اثر بخش است و به دنبال یک احساس خوب میتوان با مشتری یک رابطه کاری خیلی خوب برقرار کرد .برای مثال نوع چیدمان مبلمان اداری در جانمایی پرسنل تاثیر دارد توجه به جا و مکان پرسنل نیز مهم است برای مثال مراجعه کننده دفتر کار شما باید بلافاصله پس از ورود متوجه حضور منشی شرکت یا محل کار شود تا بتواند توسط وی راهنمایی شود یا اتاق مدیریت یا جلسات نباید به درب ورودی نزدیک باشد .توجه به نور محیطی و روشنایی هم نقش به سزایی در این رابطه دارد و بسیار موثر است . در ضمن اهمیت دادن به دکوراسیون محل کار ارج نهادن به پرستیژ و شخصیت کاری خود شماست همانگونه که همه ما سعی بر آن داریم تا به پوشش و لباس خود اهمیت دهیم تا ظاهر مناسبی داشته باشیم در مورد محل کار هم این پوشش همان دکوراسیون اداری محل کار ما میباشد . ارباب رجوع وقتی وارد محیطی جذاب شود احساس بهتری داشته و حس اعتماد بیشتری را به شما دارد و شما هم با اعتماد به نفس بیشتری به کارهای مشتری و مراجعه کننده خود می پردازید و این قضیه برد برد می باشد . حالا نگاهی به دفتر کار خود بیندازید ، فرض کنید در دفتر خود مهمان هستید آنگاه چه حسی دارید ؟ آیا از وضعیت دکوراسیون خود راضی هستید ؟ اگر جواب شما مثبت است خوب این برای شما بسیار عالی می باشد ولی اگر فکر میکنید دکوراسیون اداری شما مناسب و برازنده شما نیست چه باید کرد ؟ از کجا شروع کنیم و مطمئن باشید اگر برنامه ای برای ایجاد محیط بهتر و زیباتر و رفع نواقص محل خود نداشته باشید هیچ وقت به اصلاح آن نمی پردازید در اینجا سعی میکنیم به شما برنامه ای ارائه دهیم تا راحت تر دکوراسیون داخلی تصمیم گیری نمایید .
بهتر است یک روز که به محل کار خود مراجعه میکنید از خیابان و یا کوچه نگاهی به ساختمان بیندازید وضع آن چطور است ؟ آیا نمای قابل قبولی دارد؟ پنجره ها و درب ورودی را با ساختمانهای امروزی مقایسه کنید . نه اشتباه نکنید منظور این نیست که اگر از ظاهر ساختمان خوشتان نیامد اقدام به تخریب ساختمان و احداث بنای جدید بفرمایید . شاید بتوان بعضی از نقصها را با یک هزینه اندک و با مطرح کردن آن با مدیر ساختمان و ساکنین برطرف نمود . هدف بعدی را باذکر مثال بیان خواهم نمود وقتی ما برای خرید لباس نو می رویم آنرا پروو کرده و یک با میپوشیم که علاوه بر سایز ببینیم اصطلاحا آن لباس به ما می آید یا نه ؟ در مورد دکور اداری هم همینطور است باید دکوراسیون داخلی اداری ما با کل مجموعه و ساختمان اصلی هم خوانی داشته و متناسب باشد . در برخی موارد خرید و یا اجاره محل اداری و واحد اداری جدید مقرون به صرفه تر می باشد . مسیر ورود ارباب رجوع را نگاهی بیندازید ایشان در طی مسیر تا اتاق جلسه شما با چه صحنه هایی رو یرو میشود ؟ اشکالات را تا حد ممکن و با صرف بودجه عقلانی بر طرف نمایید . خوب رسیدیم به واحد اداری شما درب را باز کنید ! معمولا انتظار میرود براحتی منشی و یا مسئول دفتر کار خود را ببینید تا توسط او راهنمایی شوید . آیا از وضع میز منشی و نظم و ظاهر آن راضی هستید ؟ اگر از صحنه ای که میبینید راضی نیستید و یا میز و محل منشی مناسب نیست نسبت به اصلاح آن اقدام کنید . این ورودیه کارت ویزیت کاری شماست به آن اهمیت دهید.
معرفی دپارتمان دکوراسیون اداری دکومد
گروه دکومد یکی از فعالان در حوزه دکوراسیون اداری می باشد ، از خدمات این گروه می توان به طراحی دکوراسیون اداری ، اجرای دکوراسیون اداری ارائه انواع مبلمان اداری اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. سعی برآن داریم تا بتوانیم خدمتی در جهت کمک به دستیابی اهداف شما انجام دهیم لطفا ما را با نظرات خود در این امر یاری بفرمایید . صنعت دکوراسیون و مبلمان اداری ایران طی سالهای اخیر روند رو به رشدی را به لحاظ کمی و کیفی و همچنین استقبال طرفداران خود به همراه داشته است . علاوه برآن با توجه به وجود یک بازار بکر و مستعد در داخل کشور زمینه ارتقای این صنعت بیش از پیش فراهم گردیده است همزمان با رشد و شکوفایی و توسعه این صنعت در داخل و خارج کشور ما هم به نوبه خود تلاش نموده ایم تا در این راستا به نوبه خود سهمی داشته باشیم و در این راستا سعی بر اطلاع رسانی دقیق و معرفی و آشنایی شما عزیزان با این حرفه و تولیدات مربوط به آن را داریم هدف از ایجاد این قسمت در سایت نیز ارتقاء سطح آگاهی خریداران و مصرف کنندگان و ایجاد ترغیب همکاران برای رقابت سالم و روند پیشرفت در جهت کیفیت محصولات می باشد و تلاش میشود تا با بهره گیری از دانش و اطلاعات روز حرکت جدیدی را درعرصه دکوراسیون اداری آغاز کنیم . البته این را هم بگوییم که مجموعه دکوراسیون اداری دکومد به لحاظ صنعتی بزرگ نیست و دوست نداریم تا از خود تعریف کرده باشیم و لی اهداف بزرگی در سر داریم و با عنایت خدائند و کمک و حمایت شما عزیزان و صبر و شکیبایی مشتریان وفا دار خود روند رو به رشد خود را ادامه دهیم تا به اهداف خود برسیم و این طبیعت انسان می باشد که به تکامل برسد پس این آرزو بر ما عیب نیست .
دکوراسیون اداری چیست ؟
تمام کارهایی که جهت زیبا شدن و بالارفتن راندمان کاری شود به نوعی دکوراسیون اداری می باشد . پارتیشن اداری , پارتیشن دو جداره , مبلمان اداری , دیوارکوب , دیوارپوش , کاغذ دیواری , میز کارمندی , میز کارشناسی , میز مدیریت , صندلی مدیریتی , صندلی کارشناسی و کنفرانس , کمد , بوفه و قفسه همگی در تشکیل ساختار دکوراسیون یک محل اداری تاثیرگذار هستند و با ایجاد یک سیستم یکپارچه دکوراسیون اداری را شکل می دهند . تنها با فراهم نمودن این اجناس نمیتوان به یک دکوراسیون ایده آل در محل اداری دست یافت . ترکیب رنگ در دکوراسیون اداری و نوع چیدمان یا استفاده بهینه از فضا با استفاده از جداکننده اداری یا پارتیشن اداری در خلق یک دکوراسیون اداری زیبا نقش بسیار مهمی دارند
دکوراسیون اداری و نقش آن در کسب و کار
دکوراسیون اداری از دوجنبه برای شرکت یا دفتر کار ما تاثیر گذار میباشد اول روی خودمان و نیروی انسانی و پرسنل محل کار و بعد روی مشتریان و مراجعه کنندگان ما. اولین تاثیر یک محل کار با دکوراسیون ایدآل میتواند بر ایجاد نظم و ترتیب باشد همچنین باعث آرامش و نشاط روحی گردد که منجر به بالا رفتن راندمان کاری میشود . از این رو بهتر است دکوراسیون و پیدمان بر اساس نوع فعالیت باشد و با آن متناسب بوده و سازگاری داشته باشد. برای مراجعه کنندگان و ارباب رجوع نیز این مسئله اثر بخش است و به دنبال یک احساس خوب میتوان با مشتری یک رابطه کاری خیلی خوب برقرار کرد .برای مثال نوع چیدمان مبلمان اداری در جانمایی پرسنل تاثیر دارد توجه به جا و مکان پرسنل نیز مهم است برای مثال مراجعه کننده دفتر کار شما باید بلافاصله پس از ورود متوجه حضور منشی شرکت یا محل کار شود تا بتواند توسط وی راهنمایی شود یا اتاق مدیریت یا جلسات نباید به درب ورودی نزدیک باشد .توجه به نور محیطی و روشنایی هم نقش به سزایی در این رابطه دارد و بسیار موثر است . در ضمن اهمیت دادن به دکوراسیون محل کار ارج نهادن به پرستیژ و شخصیت کاری خود شماست همانگونه که همه ما سعی بر آن داریم تا به پوشش و لباس خود اهمیت دهیم تا ظاهر مناسبی داشته باشیم در مورد محل کار هم این پوشش همان دکوراسیون اداری محل کار ما میباشد . ارباب رجوع وقتی وارد محیطی جذاب شود احساس بهتری داشته و حس اعتماد بیشتری را به شما دارد و شما هم با اعتماد به نفس بیشتری به کارهای مشتری و مراجعه کننده خود می پردازید و این قضیه برد برد می باشد . حالا نگاهی به دفتر کار خود بیندازید ، فرض کنید در دفتر خود مهمان هستید آنگاه چه حسی دارید ؟ آیا از وضعیت دکوراسیون خود راضی هستید ؟ اگر جواب شما مثبت است خوب این برای شما بسیار عالی می باشد ولی اگر فکر میکنید دکوراسیون اداری شما مناسب و برازنده شما نیست چه باید کرد ؟ از کجا شروع کنیم و مطمئن باشید اگر برنامه ای برای ایجاد محیط بهتر و زیباتر و رفع نواقص محل خود نداشته باشید هیچ وقت به اصلاح آن نمی پردازید در اینجا سعی میکنیم به شما برنامه ای ارائه دهیم تا راحت تر دکوراسیون داخلی تصمیم گیری نمایید .
بهتر است یک روز که به محل کار خود مراجعه میکنید از خیابان و یا کوچه نگاهی به ساختمان بیندازید وضع آن چطور است ؟ آیا نمای قابل قبولی دارد؟ پنجره ها و درب ورودی را با ساختمانهای امروزی مقایسه کنید . نه اشتباه نکنید منظور این نیست که اگر از ظاهر ساختمان خوشتان نیامد اقدام به تخریب ساختمان و احداث بنای جدید بفرمایید . شاید بتوان بعضی از نقصها را با یک هزینه اندک و با مطرح کردن آن با مدیر ساختمان و ساکنین برطرف نمود . هدف بعدی را باذکر مثال بیان خواهم نمود وقتی ما برای خرید لباس نو می رویم آنرا پروو کرده و یک با میپوشیم که علاوه بر سایز ببینیم اصطلاحا آن لباس به ما می آید یا نه ؟ در مورد دکور اداری هم همینطور است باید دکوراسیون داخلی اداری ما با کل مجموعه و ساختمان اصلی هم خوانی داشته و متناسب باشد . در برخی موارد خرید و یا اجاره محل اداری و واحد اداری جدید مقرون به صرفه تر می باشد . مسیر ورود ارباب رجوع را نگاهی بیندازید ایشان در طی مسیر تا اتاق جلسه شما با چه صحنه هایی رو یرو میشود ؟ اشکالات را تا حد ممکن و با صرف بودجه عقلانی بر طرف نمایید . خوب رسیدیم به واحد اداری شما درب را باز کنید ! معمولا انتظار میرود براحتی منشی و یا مسئول دفتر کار خود را ببینید تا توسط او راهنمایی شوید . آیا از وضع میز منشی و نظم و ظاهر آن راضی هستید ؟ اگر از صحنه ای که میبینید راضی نیستید و یا میز و محل منشی مناسب نیست نسبت به اصلاح آن اقدام کنید . این ورودیه کارت ویزیت کاری شماست به آن اهمیت دهید.
معرفی دپارتمان دکوراسیون اداری دکومد
گروه دکومد یکی از فعالان در حوزه دکوراسیون اداری می باشد ، از خدمات این گروه می توان به طراحی دکوراسیون اداری ، اجرای دکوراسیون اداری ارائه انواع مبلمان اداری اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. سعی برآن داریم تا بتوانیم خدمتی در جهت کمک به دستیابی اهداف شما انجام دهیم لطفا ما را با نظرات خود در این امر یاری بفرمایید . صنعت دکوراسیون و مبلمان اداری ایران طی سالهای اخیر روند رو به رشدی را به لحاظ کمی و کیفی و همچنین استقبال طرفداران خود به همراه داشته است . علاوه برآن با توجه به وجود یک بازار بکر و مستعد در داخل کشور زمینه ارتقای این صنعت بیش از پیش فراهم گردیده است همزمان با رشد و شکوفایی و توسعه این صنعت در داخل و خارج کشور ما هم به نوبه خود تلاش نموده ایم تا در این راستا به نوبه خود سهمی داشته باشیم و در این راستا سعی بر اطلاع رسانی دقیق و معرفی و آشنایی شما عزیزان با این حرفه و تولیدات مربوط به آن را داریم هدف از ایجاد این قسمت در سایت نیز ارتقاء سطح آگاهی خریداران و مصرف کنندگان و ایجاد ترغیب همکاران برای رقابت سالم و روند پیشرفت در جهت کیفیت محصولات می باشد و تلاش میشود تا با بهره گیری از دانش و اطلاعات روز حرکت جدیدی را درعرصه دکوراسیون اداری آغاز کنیم . البته این را هم بگوییم که مجموعه دکوراسیون اداری دکومد به لحاظ صنعتی بزرگ نیست و دوست نداریم تا از خود تعریف کرده باشیم و لی اهداف بزرگی در سر داریم و با عنایت خدائند و کمک و حمایت شما عزیزان و صبر و شکیبایی مشتریان وفا دار خود روند رو به رشد خود را ادامه دهیم تا به اهداف خود برسیم و این طبیعت انسان می باشد که به تکامل برسد پس این آرزو بر ما عیب نیست .
دکوراسیون اداری چیست ؟
تمام کارهایی که جهت زیبا شدن و بالارفتن راندمان کاری شود به نوعی دکوراسیون اداری می باشد . پارتیشن اداری , پارتیشن دو جداره , مبلمان اداری , دیوارکوب , دیوارپوش , کاغذ دیواری , میز کارمندی , میز کارشناسی , میز مدیریت , صندلی مدیریتی , صندلی کارشناسی و کنفرانس , کمد , بوفه و قفسه همگی در تشکیل ساختار دکوراسیون یک محل اداری تاثیرگذار هستند و با ایجاد یک سیستم یکپارچه دکوراسیون اداری را شکل می دهند . تنها با فراهم نمودن این اجناس نمیتوان به یک دکوراسیون ایده آل در محل اداری دست یافت . ترکیب رنگ در دکوراسیون اداری و نوع چیدمان یا استفاده بهینه از فضا با استفاده از جداکننده اداری یا پارتیشن اداری در خلق یک دکوراسیون اداری زیبا نقش بسیار مهمی دارند