• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

راهنمایی بسیار مهم از کسایی که با سایت resello آشنایی دارند یا در آن دامنه ثبت کردند

شرکت راهنماسرا

Registered User
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2010
نوشته‌ها
1,055
لایک‌ها
148
محل سکونت
تهران / Tehran
سلام
چند تا سوال مهم در مورد سایت resello دارم :


1- وقتی وارد پنل میشیم صفحه Dashboard باز میشه این صفحه برای چی هست؟ امکاناتش چیه

2- در صفحه کاستومر که برید می بینید که لیست مشتری ها هستند همه با یک لیبل پیش فرض هستند و با تغییر اون لیبل همه لیبل های همه custumer ها تغییر می کنه ؟

3- چطوری میشه یک مشتری حذف کرد ؟

4- هر مشتری برای ورود به اکانتش باید بیاد تو پنل نمایندگی ؟ ورود کاستومر به پنلش چطوریه ؟

5- قسمت اوردر برای چیه ؟

6- قسمت Export , Settings , Support هر قسمت دقیقا برای چیه ؟؟؟

7-آتو این سای همه باید اکانت ریسیلری ایجاد کنند نمیشه از اون اول اکانت کاستومری ایجاد می کردم که این دردسر ها وجود نداشت ؟ اگر می شد چطوری ؟ الان می تونم اکانت ریسیلریمو کلا ببندم و تبدیلش کنم به اکانت کاستمری ؟ اگر آره چطوری؟



منتظر راهنمایی شما هستم.
ممنون.
 

kashaneh

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2006
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
261
سلام

Dashboard یعنی پیش خوان ... اگر با وردپرس کار کرده باشید بعد از ورود به سایت صفحه پیش خوان براتون میاد که جزئیات مختصری در مورد حساب کاربری شما میده، در پیش خوان "Resello" اطلاعاتی مثل : تعداد دامنه ها/ مشتری ها / نمایندگی ها / میزان اعتبار پولی / اطلاعات حساب کاربری مثل صفحه ورود مدیریت / کاربران ... شناسه اکانت شما و در آخر اطلاعات تماس با ریسلو وجود دارد.

2- بله ، لیبل یا نشان ها از قسمت تنظیمات قابل تغییر هستند.

3- فکر کنم این امکان رو فعلا نداشته باشه (میتونید در این مورد یک تیکت ارسال کنید.)

4- خیر در همون "Dashboard" سمت چپ نوشته با چه آدرسی !
Reseller login URL
Customer login URL

5- "Order" یعنی "سفارش" ... در همون صفحه اول مدیریت "Dashboard" سمت چپ پایین روی لینک Label URL کلیک کنید، صفحه ایی که باز میشه فروشگاه شماست که از طریق این سایت میتونید سفارش دریافت کنید.

6- از قسمت "Export" میتونید از اطلاعات پرداخت ها و صورتحساب ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.
از قسمت "Settings" تنظیمات مربوط به لیبل ، ساعت ، تاریخ ... کلا همه چیزی رو شخصی سازی کنید.
از قسمت "Support" هم میتونید پشتیبانی کاربرانتون ، ساخت اطلاعات تماس برای کاربرانتون و و درخواست کمک از ریسلو داشته باشید و همینطور قالب ایمیل درست کنید.
 
بالا