برگزیده های پرشین تولز

راهنمایی راه اندازی پیج فروش شال و روسری در اینستاگرام

erfanbarz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 اکتبر 2019
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
10
سن
53
سلام دوستان. بنده میخوام یه پیج فروش شال و روسری بندازم. حدود یک ماهی میشه تحقیق کردم تو سطح اینترنت و نظر بعضی از دوستان تو این فروم رو هم خوندم. برای شروع این نکات رو رعایت خواهم کرد:

١- فالور فیک نباید بگیرم
٢- تولید محتوا باید در کنار فروش محصولات باشه ( منظور از تولید محتوا تولید مطالب اموزشی و جالب مربوط به شال و روسری هستش که شامل عکس و متن میشه فعلا توانایی ساخت ویدیو با کیفیت رو ندارم)
٣- حداقل حدود ۶٠ ٧٠ تا پست با کپشن مختصر و مفید خواهم ساخت که عکس محصولات رو از ژورنال خود فروشنده ی عمده میگیرم که خودش شامل عکس و فیلم تن مانکن میشه.
۴- ایدی پیج و لوگوی ساده ای براش میخوام بسازم
۵- برای ارسال محصولات به مشتری بسته بندی مناسب درنظر گرفتم.
۶- اگر امکانش باشه از تگ قیمت محصول روی پست ها میخوام استفاده کنم ( فعلا قطعی نیستش با توجه به اینکه این قابلیت برای ایران نیستش)
٧ - کیفیت کارها خوبه و قیمتش به نسبت رقبا پایین تره.
٨- تبلیغ تو پیج هایی که بیشتر مخاطب ها زنان هستن و تا حد امکان سعی میکنم بازدهی تبلیغاتشون رو متوجه شم. ( مثلا به پیج هایی که تبلیغات دادن پیام بدم)

بودجه ای که در اختیار دارم برای این کار به قدری نیست که تو کلان شهری مثه تهران بشه مکان خوبی رو اجاره کرد. بخاطر همین خواستم پیج اینستاگرامی رو راه اندازی کنم و برای استارت حدود ١٠ ١۵ میلیون برای تبلیغات کنار گذاشتم.

حالا سوالم اینه که اصلن توجیه اقتصادی داره این کار؟
ایا تبلیغ منجر به فروش بیشتر میشه؟ اگر نمیشه پس چه چیزی میشه؟
برای شروع که فالور ها صفر هستن. چه روشی برای جذب فالور و گرفتن اولین مشتری بالقوه خوبه؟
 
بالا