در ابتدا اینکه امیدوارم تاپیک تو بخش مناسبی میزنم اگر اشتباست پیشاپیش از مدیر محترم عذرخواهی میکنم
من پارسال برای یکی از بستگان گوشی موبایل سامسونگ اس 8 با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه خریدم - اس ام اس پیگیری گارانتی رو هم تو گوشی خودم دارم - قبل از اینکه طرح رجستیر اجرا بشه.
ایشون چند روز بعد به مسافرت خارجه رفتند من هم نگران که فراموش کردم توش سیم کارت بندازم و تازه برگشتند و بعد از انداختن سیم کارت همون پیغام یک ماه مهلت استفاده رو دریافت کردند
با همتا تماس گرفتم منتهی موفق نشدم با کسی صحبت کنم.
کسی به همچی مشکلی برخورد کرده و راه حل مناسب رو میدونه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
من پارسال برای یکی از بستگان گوشی موبایل سامسونگ اس 8 با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه خریدم - اس ام اس پیگیری گارانتی رو هم تو گوشی خودم دارم - قبل از اینکه طرح رجستیر اجرا بشه.
ایشون چند روز بعد به مسافرت خارجه رفتند من هم نگران که فراموش کردم توش سیم کارت بندازم و تازه برگشتند و بعد از انداختن سیم کارت همون پیغام یک ماه مهلت استفاده رو دریافت کردند
با همتا تماس گرفتم منتهی موفق نشدم با کسی صحبت کنم.
کسی به همچی مشکلی برخورد کرده و راه حل مناسب رو میدونه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید