• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

رنگ کارت ویزیت شما چه پیامی برای مخاطبتان ارسال می کند؟

2amir22

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 مارس 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
تهران
business-card-color.jpg روانشناسی رنگ کارت ویزیت یکی از مسائل تاثیر گذار برای متفاوت کردن کسب و کار شما با دیگران، استفاده درست رنگ در کارت ویزیت است.لوگو و کارت ویزیت، اولین معرفی از شما به یک مشتری باالقوه می باشد.بنابراین باید به صورت ناخودآگاه، الهام بخش پیام های درستی به آن ها باشد.در نظر داشته باشید که کلیه اقلام تبلیغاتی شما، باید از یک تصویر و رنگ واحد بهره مند باشند که بتوانند همسو با هم، رسالت تبلیغاتی خود را به جا آورند.پیش از آن که بخواهید کارت خود را طراحی کنید، بهتر است روانشناسی رنگ کارت ویزیت را بشناسید.البته برای انتخاب رنگ کارت ویزیت، علاوه بر فرم لوگو و همسویی آن با دیگر تبلیغاتتان، باید شخصیت خود را نیز در نظر داشته بگیرید.یکی از اشتباهات رایج و آسیب زننده این است که رنگ مورد علاقه خودتان را، بدون در نظر گرفتن تاثیر ناخودآگاه آن رنگ، برای کارت ویزیت انتخاب کنید.چرا که امکان دارد آن رنگ، مناسب تصویر تجاری شما نباشد هرچند رنگ بسیار زیبایی باشد.
روانشناسی رنگ کارت ویزیت سفید
یک انتخاب استاندارد، مطمئن و حتی شاید کاملا محافظه کارانه است به طوری که در اکثر تجارت ها، قابل استفاده می شود. در بسیاری از کارت ها، سفید به عنوان رنگ پایه استفاده می شود.
بنابراین اگر شما تمایل دارید که در بین رقبا برجستگی و تمایز خاصی داشته باشید، سفید به هیچ عنوان انتخاب مناسبی نیست؛ مگر اینکه شما یک لوگو و ترکیب رنگی مناسبی داشته باشید که واقعا شما را متمایز کرده باشد.
یک کارت ویزیت سفید، مانند یک بوم نقاشی است و شما هر آنچه که در تصور دارید، می توانید خلق کنید. فقط در نظر داشته باشید که این کارت باید شما را از دیگر رقبا متمایز کند.
هر قدر شما از رنگ های بیشتری روی کارت ویزیت سفید استفاده کنید، از جدیت تصویر خود می کاهید.
سفید تقریبا رنگ مناسبی برای تمام تجارت ها و بازارهای هدف است اما لزوما مناسب ترین انتخاب برای ایجاد تمایز بین شما و رقبا نیست.


برای درک بهتر و بیشتر به سایت الوبنر بروید تا بهتر درمورد این موضوع متوجه شود
 
بالا