9zar
Registered User
- تاریخ عضویت
- 22 اکتبر 2011
- نوشتهها
- 159
- لایکها
- 3
به نقل از سایت سئو :
بخش چهارم جشن روز ولنتاین و سئو
_انتخاب کلمه کلیدی صحیح و مناسب :
انتخاب کلمات به جامعه هدف شما بستگی دارد و باید متناسب با آن انتخاب شود. همان طور که در اینفوگرافی مشاهده می کنید بیشترین کلمه کلیدی استفاده شده ابتدا شوهر (husband) با میزان 22 % و سپس دوست (friend) با میزان 20 % بوده است.
آمار جالب دیگر تفاوت بین دو مورد (boyfriend) با میزان 17 % و (girlfriend) با میزان 4 % است که باعث تعجب است.
آمار بدست آمده از تحقیق درباره جشن روز ولنتاین درباره جستجو کلمات کلیدی :
شوهر : 22 %
دوست : 20 درصد
دوست پسر : 17 %
همسر (wife) : 16 درصد
فرزند : 7 %
معلم و استاد : 7 درصد
دختر : 4 %
دوست دختر : 4 درصد
همکار : 2 %
مادر : 1 درصد
همکلاسی : 1 %
پدر : 1 درصد
حیوانات خانگی : 1 %
_ چگونگی بهینه سازی جستجوها برای جشن روز ولنتاین :
میزان جستجوهای انجام شده در نسخه های دسکتاپ و موبایلی در روز ولنتاین تقریبا برابر بوده است پس این موضوع نشان می دهد که بهینه سازی ورژن موبایل به چه اندازه تاثیرگذار است.
با توجه به آمارها هر سال به درصد استفاده از نسخه موبایل برای جستجوها ویژه روز ولنتاین افزوده می شود هم چنین میزان آمار اشتراک کلیک در نسخه موبایلی رشد داشته و نمودار این شاخص هم صعودی بوده است.
توجه به هدایای روز ولنتاین که بیشترین میزان فروش و تقاضا را داشته اند هم به هدایت کمپین ها کمک می کند. در ایالات متحده آمریکا باز هم شکلات و گل آمار فروش بالایی را ثبت کرده اند.
در جستجوهای موبایلی موردهای جواهرات ، حلقه نامزدی ، کارت هدیه و ... بیشترین میزان جستجو را داشته اند.
به طور کلی 30.5 % کاربران از موبایل به عنوان جستجو محصول و یا مقایسه قیمت ها استفاده می کنند.
بخش آخر این نکات منتشر خواهد شد.
منتظر سئو باشید.