doctor.sniff
Registered User
- تاریخ عضویت
- 20 سپتامبر 2013
- نوشتهها
- 233
- لایکها
- 111
در سال ۲۰۱۳ ما شاهد تغییرات شدید در بازار، الگوریتمهای جستجو و نتایج موتورهای جستجو بودهایم. اما محتوای با کیفیت و لینکهای ورودی هنوز نقش اصلی را در رتبه اصلی سایت ایفا میکنند. حال به 6 عاملی که در سال 2013 ارائه شد، نگاهی میاندازیم.
عاملهایی که در زیر مطرح میشود بر روند آیندهنگری روشهای سئو ۲۰۱۳ تاکید دارد.
مطالب با کیفیت
در سال ۲۰۱۳ کیفیت و ارزش محتوای وب سایت خیلی مهم بود. مطالب بیشتر ولی دارای ارزش کمتر رتبه شما را در گوگل بالا نمیبرد. در الگوریتم جدید گوگل، سایتهایی که دارای محتویات عالی و ارزشمند هستند در موتورهای جستجو نشان داده میشوند.
موضوعات مطالب بهتر است منحصر به فرد باشند و اطلاعات عالی را به نمایش بگذارند. لینک های خروجی که در محتوا به کار میروند به غیر لینک ورودی،بهتر دارای کیفیت باشند یعنی کامل باشند.
رتبه نویسنده
در سال۲۰۱۳، رتبه نویسنده نقش مهمی را برای همه مدیران سایتهاداشت. رتبه نویسنده ارزش و اعتبار محتوای نویسنده را میرساند. این موضوع همچنین به افزایش ارزش و اعتبار سایتها کمک میکند.
طراحی واکنش گرا
این نوع طراحی اثری برروی رتبه وب سایت شما ندارد اما نقش مهمی را در آخرین تاکتیکهای بهینه سازی موتور جستجو ایفا میکنند. بر طبق آمارها، تقریبا ۱۶ درصد جستجوی وب از طریق ابزار موبایل انجام میگیرد.
افزایش جستجوهای موبایلی به این مطلب اشاره دارد که مالکان وبسایتها باید صفحات خود را به صورت موبایلی تغییر دهند. این بیشتر بدین معناست که کسب و کارهای محلی در اینترنت حضور پیدا کنند.
بازاریابی محتوا
امروزه بازاریابی محتوا یک فعالیت "سئو نوین" تلقی میشود. معمولا بازاریابی محتوا به این صورت بیان میشود: تولید محتوا برای جذب لینک و ارزش اعتبار که بتواند خوانندهی بیشتری را جذب کند. این چالش کیفیت بالای محتوا را با سیگنالهای مناسب اجتماعی رواج میدهد تا یک ارزش سئو قابل توجه را ایجاد کند. درسال ۲۰۱۳ ارزش محتوا به علاوه کیفیت بالای آن، اساس بهینه سازی موتورهای جستجو بودند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/338_روشهایی-که-سئو-کارهای-حرفهای-استفاده-میکنند
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/روشهایی که سئو کارهای حرفهای استفاده میکنند.pdf
عاملهایی که در زیر مطرح میشود بر روند آیندهنگری روشهای سئو ۲۰۱۳ تاکید دارد.
مطالب با کیفیت
در سال ۲۰۱۳ کیفیت و ارزش محتوای وب سایت خیلی مهم بود. مطالب بیشتر ولی دارای ارزش کمتر رتبه شما را در گوگل بالا نمیبرد. در الگوریتم جدید گوگل، سایتهایی که دارای محتویات عالی و ارزشمند هستند در موتورهای جستجو نشان داده میشوند.
موضوعات مطالب بهتر است منحصر به فرد باشند و اطلاعات عالی را به نمایش بگذارند. لینک های خروجی که در محتوا به کار میروند به غیر لینک ورودی،بهتر دارای کیفیت باشند یعنی کامل باشند.
رتبه نویسنده
در سال۲۰۱۳، رتبه نویسنده نقش مهمی را برای همه مدیران سایتهاداشت. رتبه نویسنده ارزش و اعتبار محتوای نویسنده را میرساند. این موضوع همچنین به افزایش ارزش و اعتبار سایتها کمک میکند.
طراحی واکنش گرا
این نوع طراحی اثری برروی رتبه وب سایت شما ندارد اما نقش مهمی را در آخرین تاکتیکهای بهینه سازی موتور جستجو ایفا میکنند. بر طبق آمارها، تقریبا ۱۶ درصد جستجوی وب از طریق ابزار موبایل انجام میگیرد.
افزایش جستجوهای موبایلی به این مطلب اشاره دارد که مالکان وبسایتها باید صفحات خود را به صورت موبایلی تغییر دهند. این بیشتر بدین معناست که کسب و کارهای محلی در اینترنت حضور پیدا کنند.
بازاریابی محتوا
امروزه بازاریابی محتوا یک فعالیت "سئو نوین" تلقی میشود. معمولا بازاریابی محتوا به این صورت بیان میشود: تولید محتوا برای جذب لینک و ارزش اعتبار که بتواند خوانندهی بیشتری را جذب کند. این چالش کیفیت بالای محتوا را با سیگنالهای مناسب اجتماعی رواج میدهد تا یک ارزش سئو قابل توجه را ایجاد کند. درسال ۲۰۱۳ ارزش محتوا به علاوه کیفیت بالای آن، اساس بهینه سازی موتورهای جستجو بودند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/338_روشهایی-که-سئو-کارهای-حرفهای-استفاده-میکنند
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/روشهایی که سئو کارهای حرفهای استفاده میکنند.pdf