برگزیده های پرشین تولز

روغن ماهی مصرف کنید تا بیشتر کات شوید

nikelhamsh

همکار نویسنده
همکار نویسنده [؟]
تاریخ عضویت
8 آگوست 2017
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
27
سن
29
vv67_download.jpg


اگر شما در دوره ای هستید که میخواهید عضلات خود را بیشتر به نمایش بگذارید یا اینکه میخواهید از چربی های بدنتیان بکاهید این مطلب برای شما گردآوری شده است.بسیاری از ورزشکاران با وجود اینکه تمام موارد را رعایت می کنند و تغذیه ی مناسبی دارند باز هم نمی توانند آنطور که میخواهند به نظر بیایند. به بیان دیگر لایه آخرین چری را نمی توانند از روی عضلاتشان از بین ببرند. یکی از مواد خوراکی که می توانید از آن استفاده کنید روغن ماهی می باشد.

در مورد محقق بدانید

جان آلوینو که سابقه 20 سال مربیگری را در رده حرفه ای دارد و تخصص زیادی در استفاده از مواد خوراکی و مغذی مورد استفاده در تمرین دارد و می تواند شما را مواردی آشنا کند که شما از نتایج انها حیرت زده شوید.

در کنار وعده های غذایی یکنواختی که دارید تنوع ایجاد کنید.

اگر شما هم از سینه مرغ و کلم بروکلی هر روز استفاده می کنید تا بتوانید مقدار کالری خود را اندازه نگه دارید و پروتئین کافی دریافت کنید، باید تنوع را هم در برنامه غذایی خود بگنجانید. ماده ای که آلوینو به شما پیشنهاد میکند روغن ماهی در رژِیم غذایی شما می باشد. استفاده از روغن ماهی در سوزانده شدن چربی ها در روش های مختلفی به بدن شما کمک خواهد کرد.اولین روش استاندارد کردن حساسیت بدن شما به انسولین می باشد. شاید مهمترین مزیت روغن ماهی هم همین باشد که برعکس جانک فود ها و فست فود ها عمل خواهد کرد. پخش کردن گلوکز در عضلات شما یکی دیگر از کارهای روغن ماهی می باشد. وقتی عضلات شما گلوکز بیشتری در اختیار داشته باشند یعنی اینکه گلوکز کمتری در اختیار بدن شما قرار می گیرد تا به عنوان چربی انها را ذخیره کند. به علاوه روغن ماهی خاصیت ضد تورمی دارد.هرچه تورم کمتر باشد سطح کورتیزول خون پایین تر می آید و هرپه کورتیزول کمتر در بدن ترشح شودعضلات کمتری تخریب می شود. وقتی که هورمون کورتیزول در بدن ترشح می شود بخاطر تنش های ایجاد شده بدن از عضلات به عنوان سوخت استفاده میکند و آنها را تخریب میکند. اینگونه هست که عضلاتی را که شما سالها برای آن زحمت کشیده اید به باد خواهند رفت.

دوز استفاده از روغن ماهی

بهترین دوز مصرفی این روغن 1 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن شما می باشد. به طور مثال اگر شما 100 کیلوگرم وزن داشته باشید، 10 گرم روغن ماهی می تواند بهترین نتایج را برای شما فراهم آورد. میتوانید با تقسیم آن بر روی وعدهای غذایی مطمئن شوید که تمام روغن ماهی مورد استفاده را کسب کرده اید.
 
بالا