• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سئو سایت و تگ ها

mkhbamas

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2016
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
34
سئو سایت و تگ ها
تگ ها از جمله مواردی است که در سئو سایت باید انجام شوند. در پروسه سئو سایت تگ ها و متاتگ های مختلفی وجود دارد که به عنوان آیتم های ضروری در سئو سایت مطرح می شود. تگ هدینگ که از h1 تا h10 است ، تگ توضیحات که به عنوان توضیحی از سایت در موتورهای جستجو برای لینک های سایت نشان داده می شود ، تگ alt که توضیحی از تصویر را بیان می کند مواردی هستند که با عنوان متاتگ و تگ ها در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت مطرح می شود.
optimise-headings-h1-h2-blogger5.png


تگ H1، H2 … در سئو سایت

تگ h1 تا h10 با عنوان هدینگ ها در سئو سایت مطرح می شود. H1 هدینگ و تیتر اصلی هر صفحه از سایت است و هر صفحه از سایت شما باید h1 و هدینگ یکتا داشته باشد. اینکه هدینگ یا همان کلمه کلیدی اصلی را در تمامی صفحات عینا تکرار می کنید اشتباهی در پروسه سئو سایت است. بلکه در حالت درست و صحیح باید کلمه کلیدی اصلی را برای h1 صفحه اصلی انتخاب کنید و برای عنوان و تیتر دیگر صفحات h1 را مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت انتخاب کنید و عینا همان کلمه کلیدی را تکرار نکنید. یعنی برای مثال اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است h1 در صفحه اصلی سایت سئو سایت است و h1 برای دگیر صفحات می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت خبری و غیره باشد.
سئو ٫ سئو سایت ٫ بهینه سازی سایت ٫ طراحی سایت ٫ طراحی وب سایت ٫ طراحی وب

متا تگ DESCRIPTION در سئو سایت

متاتگ توضیحات و description توضیحی از صفحه را در لینک در موتور جستجو نشان می دهد. در سیستم وردپرس خط اول محتوا را به طور پیش فرض به عنوان متاتگ توضیحات و description می شناسد پس باید پاراگراف اول محتوای خود را با دقت تنظیم کنید و کلمات کلیدی و نیز تیتر صفحه را عینا تکرار کنید.

تگ ALT در سئو تصاویر

تگ alt توضیحی را از تصویر به گوگل معرفی می کند. گوگل تصاویر شما را نمی بیند و این تگ alt است که کمک می کند تا هدف و مقصود خود را از تصویر به گوگل بشناسانید.
 

mkhbamas

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2016
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
34
سئو سایت: بهینه سازی URL یو آر ال
بهینه سازی URL یو آر ال یا همان آدرس صفحات آیتم دیگری است که در سئو سایت مطرح می شود. چگونه می بایست URL صفحات را بهینه نمود تا اثرگذاری مثبت را در سئو سایت شما داشته باشد. اگر بهینه سازی URL را انجام نداده اید پس به دنبال ادیت URL نباشید زیرا که با حجم بالایی از ارر 404 روبه رو می شوید و این اثرگذاری منفی در بهینه سازی سایت شما خواهد داشت. بلکه سعی نمایید از حال به بعد به بهینه سازی URL خود توجه کنید. در این مقاله متریک های بهینه سازی یو آر ال URL را عنوان می کنیم.

seo-services-300x192.png


کوتاه بودن یو آر ال URL در سئو

URL یو آر ال صفحات خود را کوتاه انتخاب نمایید. این جمله یعنی اینکه هرچه صفحه ایجاد شده شما به روت اصلی نزدیک تر باشد یعنی اهمیت بیشتری دارد و به طبع آن رنکینگ بالاتری را در سئو سایت آن صفحه خواهید گرفت. برای مثال دو آدرس زیر را برای کلمه کلیدی سئو سایت در نظر بگیرید.
٫
دو آدرس بالا یکی کلمه کلیدی سئو سایت را برای دامنه اصلی و روت اصلی سایت در نظر گرفته است و دیگری سئو را در صفحه داخلی و در بخش مقالات. این دو URL از رنکینگ یکسانی برخوردار نیستند زیرا که نشان می دهد ولی دامنه اصلی در خصوص سئو سایت باشد پس کل سایت در حول محور سئو سایت است اما وقتی مقاله ای را با عنوان سئو سایت می نویسید نشان می دهد که تمرکز سایت شما به موضوع سئو سایت نیست.

کلمه کلیدی در URL صفحات در سئو

کلمه کلیدی سایت و نیز کلمه کلیدی صفحه را در URL قرار دهید. انتخاب عنوان صفحه برای URL نیز انتخاب مناسبی می باشد. سعی کنید کلمه کلیدی اصلی سایت را در تمامی صفحات و نیز تمامی URL یو آر ال صفحات تکرار کنید

حذف حروف اضافه در یو آر ال صفحات

حروف اضافه مانند و تا با ها های در از بر و غیره را از یو آر ال صفحات خود حذف نمایید تا URL کوتاه تر که در آن تنها کلمات کلیدی و اصلی وجود دارد را داشته باشید
 

mkhbamas

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2016
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
34
سئو سایت و تراست رنک
تراست رنک در واقع اعتباری است که سایت شما دارد و به عنوان متریک اساسی در سئو سایت مطرح می شود. گوگل برای اینکه سایت شما را در صفحه اول و در نتایج بالا نشان دهد نیاز به تراس و اعتماد دارد که در واقع یعنی به سایت شما اعتماد کند. هر چه اعتماد و تراست گوگل به سایت شما بیشتر باشد جایگاه بالاتری را در سئو سایت خواهید داشت. اما اینکه چگونه تراست رنک خود را در سئو سایت بالا ببرید را در این مقاله بیان می کنیم.
160511-seo-balloons-lg-300x200.jpg


اثر تراست رنک در سئو سایت چیست

تراست رنک به واسط عمکرد و رزومه کاری که سایت شما در گذر زمان داشته است تعیین می گردد. فعالیتی که سایت شما در پروسه بهینه سازی سایت داشته است مواردی همچون محتوا گذاری ، اینکه محتوای با کیفیت درج نموه اید ، اینکه ترافیک سایت شما در چه میزانی است ، فعالیت شما در شبکه های اجتماعی ، لینک سازی و پروفایل بک لینکی شما تمامی مواردی هستند که مورد آنالیز گوگل قرار می گیرد و در گذر زمان به عنوان روند کاری شما در سئو سایت مطرح می شود و اعتبار و تراست را به شما می بخشد.

متریک های تراست رنک در سئو چیست

متریک های سئو به صورت آیتم های داخلی و خارجی سئو دسته بندی می گردد. آیتم های سئو داخلی سایت لیستی از موارد مانند محتوا ، لینک سازی داخلی ، بهینه سازی تصاویر ، هدینگ ها را شامل می شود. علاوه بر این لینک سازی خارجی و بک لینک سازی نیز آیتم دیگری در اعتبارسازی می باشد

چگونه تراست رنک خود را در سئو بیفزایید؟

به منظور افزایش تراست رنک می بایست آیتم های داخلی و نیز خارجی را با دقت و اهمیت بیشتری اجرا نمایید و آیتم های داخلی و خارجی سئو را با اهمیت بیشتری به انجام رسانید. پروسه سئو سایت خورا به طور مداوم انجام دهید و بدانید گوگل پروفایل کاری شما را مانیتور می کند.
 

mkhbamas

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2016
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
34
سئو سایت و محتوا گذاری
محتواگذاری و انتشار محتوا و مطالب در درون سایت با رعایت متریک های سئو می باشد. این جمله که محتوا پادشاه است در مطالب آموزش سئو دیده می شود. اما در حقیقت باید گفت که هر محتوایی پادشاه نیست و به عبارتی محتواهای تولید شده در سایت های مختلف بسته به میزانی که اصول سئو سایت را رعایت نموده اند با اثرگذاری متفاوتی همراه هستند. سئو سایت و مبحث بهینه سازی محتوای سایت در خود المان های متعددی را شامل می گردد که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.
f-1-e1471078556370-300x158.jpg


سئو محتوای سایت

اگر بخواهیم سئو محتوای سایت را بیان نماییم باید لیستی از موارد را عنوان کنیم که با رعایت این متریک ها شما اثرگذاری بسیار مثبت را در روند سئو سایت خود مشاهده می کنید. لینک های خارجی و بک لینک ها هرچقدر هم معتبر و با کیفیت باشد تا زمانی که شما داخل سایت و محتوای براساس اصول بهینه سازی سایت نداشته باشید نمی توانید در رنکینگ مناسبی قرار بگیرید و یا حتی ممکن است در نتایج هم قرار نگیرید. در ادامه اصول سئو محتوای سایت را خواهیم گفت.
سئو محتوای سایت و هدینگ ها

تگ هدینگ که از h1 تا h10 است عنوان های سایت یا همان تیترها را شامل می شود. H1 تیتر و هدینگ اصلی می باشد. در واقع باید گفت که هر صفجه از سایت شما یک هدینگ داد که باید یونیک باشد و تکرار هدینگ در تمامی صفحات اثرگذاری منفی خواهد داشت. هر صفحه از سایت شما یک هدف برای ایجاد دارد و هدینگ یا همان h1 تیتر اصلی هر صفحه را شامل می شود. سعی کنید تیتر و هدینگ اصلی هر صفحه را متناسب با کلمه کلیدی اصلی سایت خود تنظیم کنید. یعنی اگر کلمه کلیدی اصلی سایت شما سئو سایت است پس هدینگ مناسب برای دیگر صفحات سایت می تواند سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت شخصی و غیره باشد که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی سایت یعنی سئو سایت است.

سئو سایت و چگالی کلمه کلیدی

یکی دیگر از متریک های اثرگذار در سئو محتوای سایت چگالی کلمه کلیدی می باشد. به این معنا که اگر کلمه کلیدی سایت شما سئو سایت است پس این کلمه را در محتوای خود تکرار کنید. در واقع گوگل محتوای سایت شما را می خواند و هر چه تکرار بیشتری از کلمه کلیدی کنید می توانید ارتباط خود را به آن موضوع و کلمه کلیدی بیشتر نشان دهید. البته معنی و بار محتوایی محتوا را نیز در نظر بگیرید زیرا در در غیر اینصورت محتوای شما کاربرپسند نخواهد بود و این اثرگذاری منفی در سئو سایت شما خواهد داشت.
 
بالا