liositesaz.com
Registered User
- تاریخ عضویت
- 4 ژانویه 2016
- نوشتهها
- 159
- لایکها
- 29
سئو محلی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟
سئو محلی در حال تبدیل شدن به یک ضرورت برای هر تجارت و برندی که خواهان یک موفقیت طولانی مدت در موتورهای جستجوگر است می باشد.
سئو محلی چیست؟
در واقع یک نوعی از بازاریابی آنلاین محلی می باشد. واین امکان رابه صاحبان مشاغل می دهد که خدمات خود در زمینه سرویس هایی را که ارائه می دهند بهبود ببخشند.
سئو محلی از موتورهای جستجوگری مانند گوگل و دایرکتوری های مشاغلی مانند Yelp, superPage, Qype استفاده می کند. میلیون ها نفر از مشتریان محلی از این سرویس ها به صورت روزانه استفاده می کنند تا بتوانند بهترین تجارت محلی خود را پیدا کنند.
سئو محلی مانند بازاریابی محلی نیست که از یک سری روش های منسوخ برای نمایش تبلیغات خود استفاده کند و به این امید منتظر بمانند که آیا کسی به مکان تبلیغاتی آنها می آید ویا سر میزند که بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند یا خیر.
سئو محلی به دست آورنده مشتریان محلی درست در زمانی است که آنها دارند به دنبال خرید خدمات می گردند. آنها سرویس های شما را نیاز دارند پس آنها را خواهند خرید. و این مشتریان جدید تنها مشتریان اینترنتی نیستند بلکه مشتریان واقعی هستند. بازاریابی آنلاین محلی تجارت شما را ارتقاء می دهد اما برای وب سایت شما کاری انجام نمی دهند . بنابراین مشتریان جدید شما می توانند با شما تماس بگیرند و یا به مغازه شما سر بزنند اما هرگز نمی توانند سایت شما را مشاهده کنند.
در اینجا به نه دلیل مهم در مورد اینکه سئو محلی می تواند به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند را بیان می کنیم.
در سال های 2008 تا 2009 تعداد جستجوهای محلی (جستجویی که نام یک محل در آن باشد) با رشد 58 در صدی مواجه شده است. و این میزان رشد در حدود دوبار میزان جستجوهای عمومی می باشد. و این بدان معناست که مردم بیشتر وبیشتر به دنبال اطلاعات محلی و کسب و کار محلی از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل هستند.
سئو محلی در حال تبدیل شدن به یک ضرورت برای هر تجارت و برندی که خواهان یک موفقیت طولانی مدت در موتورهای جستجوگر است می باشد.
سئو محلی چیست؟
در واقع یک نوعی از بازاریابی آنلاین محلی می باشد. واین امکان رابه صاحبان مشاغل می دهد که خدمات خود در زمینه سرویس هایی را که ارائه می دهند بهبود ببخشند.
سئو محلی از موتورهای جستجوگری مانند گوگل و دایرکتوری های مشاغلی مانند Yelp, superPage, Qype استفاده می کند. میلیون ها نفر از مشتریان محلی از این سرویس ها به صورت روزانه استفاده می کنند تا بتوانند بهترین تجارت محلی خود را پیدا کنند.
سئو محلی مانند بازاریابی محلی نیست که از یک سری روش های منسوخ برای نمایش تبلیغات خود استفاده کند و به این امید منتظر بمانند که آیا کسی به مکان تبلیغاتی آنها می آید ویا سر میزند که بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند یا خیر.
سئو محلی به دست آورنده مشتریان محلی درست در زمانی است که آنها دارند به دنبال خرید خدمات می گردند. آنها سرویس های شما را نیاز دارند پس آنها را خواهند خرید. و این مشتریان جدید تنها مشتریان اینترنتی نیستند بلکه مشتریان واقعی هستند. بازاریابی آنلاین محلی تجارت شما را ارتقاء می دهد اما برای وب سایت شما کاری انجام نمی دهند . بنابراین مشتریان جدید شما می توانند با شما تماس بگیرند و یا به مغازه شما سر بزنند اما هرگز نمی توانند سایت شما را مشاهده کنند.
در اینجا به نه دلیل مهم در مورد اینکه سئو محلی می تواند به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند را بیان می کنیم.
- مشتریان محلی در حال منتقل شدن به اینترنت برای پیدا کردن تجارت های محلی هستند.
- تعداد جستجوهای آنلاین برای کسب و کارهای محلی در حدود بیش از 58درصد می باشد.
![](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.liositesaz.com%2Fuploads%2Fimages%2F357e2-d0f1c-Local-SEO_9cc6cf9cecf5a6f77140e356cd26cd90.png&hash=704262723ec580903a2ebc97327d9061)
در سال های 2008 تا 2009 تعداد جستجوهای محلی (جستجویی که نام یک محل در آن باشد) با رشد 58 در صدی مواجه شده است. و این میزان رشد در حدود دوبار میزان جستجوهای عمومی می باشد. و این بدان معناست که مردم بیشتر وبیشتر به دنبال اطلاعات محلی و کسب و کار محلی از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل هستند.
- بازاریابی جستجوی محلی به صورت گسترده ای مورد هدف قرار گرفته است.
- درجه تبدیل بالا برای تمامی کانال تبلیغات محلی
- استفاده اینترنتی توسط موبایل در حال افزایش است.
- بازگشت سرمایه
- بسیاری از موقعیت های سئو محلی به صورت رایگان می باشد
- خواندن روزنامه های محلی با کاهش 40 تا 80 درصدی مواجه شده است.
- بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان محلی به مطالب نشریات اینترنتی کسب و کار اعتماد دارند.