• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

liositesaz.com

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2016
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
29
سئو محلی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟
سئو محلی در حال تبدیل شدن به یک ضرورت برای هر تجارت و برندی که خواهان یک موفقیت طولانی مدت در موتورهای جستجوگر است می باشد.

سئو محلی چیست؟
در واقع یک نوعی از بازاریابی آنلاین محلی می باشد. واین امکان رابه صاحبان مشاغل می دهد که خدمات خود در زمینه سرویس هایی را که ارائه می دهند بهبود ببخشند.

سئو محلی از موتورهای جستجوگری مانند گوگل و دایرکتوری های مشاغلی مانند Yelp, superPage, Qype استفاده می کند. میلیون ها نفر از مشتریان محلی از این سرویس ها به صورت روزانه استفاده می کنند تا بتوانند بهترین تجارت محلی خود را پیدا کنند.

سئو محلی مانند بازاریابی محلی نیست که از یک سری روش های منسوخ برای نمایش تبلیغات خود استفاده کند و به این امید منتظر بمانند که آیا کسی به مکان تبلیغاتی آنها می آید ویا سر میزند که بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند یا خیر.

سئو محلی به دست آورنده مشتریان محلی درست در زمانی است که آنها دارند به دنبال خرید خدمات می گردند. آنها سرویس های شما را نیاز دارند پس آنها را خواهند خرید. و این مشتریان جدید تنها مشتریان اینترنتی نیستند بلکه مشتریان واقعی هستند. بازاریابی آنلاین محلی تجارت شما را ارتقاء می دهد اما برای وب سایت شما کاری انجام نمی دهند . بنابراین مشتریان جدید شما می توانند با شما تماس بگیرند و یا به مغازه شما سر بزنند اما هرگز نمی توانند سایت شما را مشاهده کنند.

در اینجا به نه دلیل مهم در مورد اینکه سئو محلی می تواند به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند را بیان می کنیم.

  1. مشتریان محلی در حال منتقل شدن به اینترنت برای پیدا کردن تجارت های محلی هستند.
64 درصد از مشتریان محلی از موتورهای جستجوگر آنلاین و دایرکتوری های مشاغل برای پیدا کردن تجارت خود استفاده می کنند و تنها 28 درصد از مردم از دایرکتورهای قدیمی کاغذی به عنوان گزینه نخست برای پیدا کردن مشاغل جدید بهره می برند.

  1. تعداد جستجوهای آنلاین برای کسب و کارهای محلی در حدود بیش از 58درصد می باشد.


در سال های 2008 تا 2009 تعداد جستجوهای محلی (جستجویی که نام یک محل در آن باشد) با رشد 58 در صدی مواجه شده است. و این میزان رشد در حدود دوبار میزان جستجوهای عمومی می باشد. و این بدان معناست که مردم بیشتر وبیشتر به دنبال اطلاعات محلی و کسب و کار محلی از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل هستند.

  1. بازاریابی جستجوی محلی به صورت گسترده ای مورد هدف قرار گرفته است.
استفاده از موتور جستجوی محلی و دایرکتوری های آنلاین باعث ارتقاء کسب و کار شما در نقطه ای که دقیقا مشتری شما به دنبال کسب و کار است می باشد. و هیچ زمان مناسب بهتری برای ارتباط با مشتریان بالقوه این چنینی وجود ندارد.

  1. درجه تبدیل بالا برای تمامی کانال تبلیغات محلی
بازاریابی از طریق فهرست های راهنمای محلی دارای نرخ تبدیل بالاتری نسبت به دیگر ابزارهای بازاریابی می باشد.

  1. استفاده اینترنتی توسط موبایل در حال افزایش است.
امروزه بیشتر مشتریان محلی در حال استفاده از گوشی های هوشمند در اینترنت گردی های خود هستند. و در این بین ممکن است که از نرم افزارهای مختلفی نیز بهره ببرند. و سئو محلی پوشش دهنده هر دو نوع این کاربران چه آنهایی که از طریق موبایل و چه از طریق دسک تاپ در جستجوی کسب و کار هستند .

  1. بازگشت سرمایه
بر خلاف دیگر روش های تبلیغاتی شما اگراز سئو محلی استفاده کنید آنگاه اتلاف سرمایه کمی خواهید داشت. شما مشتریان بالقوه خود را زمانی که به شما نیاز دارند به دست خواهید آورد نه زمانی که به شما نیاز ندارند . و به همین دلیل است که این نوع سئو کارآمدو هدفمند می باشد. زیرا شما سرمایه خود را دقیقا در راه درستی به جریان انداخته اید که بیشترین بازگشت ممکن را برای شما خواهد داشت.

  1. بسیاری از موقعیت های سئو محلی به صورت رایگان می باشد
شما می توانید مکان دقیق کسب و کار خود را در ابزارهایی مانند نقشه گوگل قرار دهید. تا بدین وسیله شما در لیست بسیاری از فهرست های راهنما قرار گیرید. این یک ابزار رایگان می باشد که در مدت محدود می توان مورد استفاده قرار داد و اگر شما بخواهید از این ابزار به صورت دائم استفاده کنید نیازمند این است که شما مبلغی را برای در اختیار گرفتن کامل آن هزینه نمایید.

  1. خواندن روزنامه های محلی با کاهش 40 تا 80 درصدی مواجه شده است.
علاقه مردم به خواندن روزنامه های محلی روز به روز در حال کاهش است. آمارها نشان می دهد که بیشتر روزنامه های محلی با کاهش 80 درصدی تعداد خوانندگان روبه رو شده اند. واین به خاطر این است که مردم محلی در حال حرکت به سوی اینترنت هستند تا بتوانند نیازهای اطلاعاتی خود را از این شبکه به دست آورند و دیگر امروزه کسی بابت روزنامه ها مبلغی را پرداخت نخواهد کرد.

  1. بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان محلی به مطالب نشریات اینترنتی کسب و کار اعتماد دارند.
کلمه ماه یک فاکتور مهم در موفقیت کسب و کار می باشد. به مشتریان قابل اعتماد خود این اجازه را بدهید که به شما نظر دهند تا بدین صورت آنها بتوانند برای سایت شما مشتریان جدید بیشتری رابه دست آورند.
 
بالا