tirdadrad
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 10 اکتبر 2012
- نوشتهها
- 25
- لایکها
- 6
زمانی که شما یک محتوای مرتبط و با ارزش برای یکسری مخاطب هدف یا خاص تهیه و پخش می کنین دارین از بهترین تکنیک بازاریابی استفاده می کنین. به این شیوه میگیم بازاریابی محتوا. این روش، مردم رو به سمت بازار خاص هدایت می کنه و در نهایت باعث واکنش و عمل مشتری میشه. برقرای ارتباط با مشتریان و مخاطب ها خیلی مهمه و انجام اینکار بدون خرید آنها کلیدی برای یک کمپین بازاریابیه محتواست. مشتریان امروزی خیلی زرنگ و دانا هستن و به چیزهایی که آنلاین فروخته میشن کاملا آگاهن. محتوای خوب باعث فروش و افزایش بازدید شما میشه حتی اگه هیچ فروش فیزیکی هم وجود نداشته باشه. ارائه محتوای مداوم، سازگار و ارزشمند در کمپین شما باعث میشه تا کسب و کارتون توسعه پیدا کنه و وفاداری مشتری ها به شما افزایش پیدا کنه و این یعنی همه چی!
نایک، سیستم های سیسکو و مایکروسافت در این زمینه بازاریابان محتوای زرنگ و دانایی دارند. این روش حتی برای کسب و کارهای کوچک هم استفاده میشه و مفیده چون منطقیه این روش مقرون به صرفست و شاید اصلا هیچ هزینه ای نخواد و تنها چیزی که لازم داشته باشه هوش و خلاقیت در تولیده محتواست.
رایج ترین ابزارهای بازاریابی محتوا
در این زمینه چند ابزر بازاریابی وجود داره که شما باید راجع به اونها بیشتر بدونین. یکی از ساده ترین و پر مخاطب ترین اونها وبلاگه.وبلاگ محبوب و موثره چون:
1
. استفاده از وبلاگ ها آسونه و بدون هیچ پولی میتونین یه وبلاگ راه اندازی و کارتون رو شروع کنین.2
. مطالب وبلاگها رو به آسونی میشه ادامه داد، از نوشتن روزانه مطالب یا چند بار در هفته، و یا اگه بخواین خیلی موثر باشه وبلاگتون در یک موضوع حتما چند ساعت در هر هفته رو براش وقت بگذارین.3
. مشتریان از وبلاگ های ما استفاده می کنند برای اینکه متوجه بشن وبلاگ یا سایت ما پویایی لازم رو داره یا نه و اونها وبلاگ رو به راحتی مرور می کنن و نظر میگذارن، این نظرها و پاسخ متقابل شما به این نظرها خیلی مهمه و می تونه یه مطلب ساده رو تبدیل به یک پست خیلی ارزشمند کنه، و در آخر هم اجازه بدین به خوانندگان خودتون که اگه مطلبی دارن برای شما بفرستن و به نام خودشون درج کنین، اینکار باعثه ارتباط بیشتر شما با خواننده ها و مشتریانتون میشه.متنش یکم زیاده، ادامش رو توو لینک زیر بخونین
ادامه متن در
پرسیژ | بازاریابی محتوا چیه؟