siavasheghobadi
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 13 نوامبر 2012
- نوشتهها
- 18
- لایکها
- 0
BrandYourself ابزار جالبی برای مدیریت شهرت است. با استفاده از این ابزار میتوانید بفهمید که چه کسی یا چه کسانی در گوگل به دنبال شما بودهاند! این وب سایت بانک اطلاعاتی بزرگی از IP عمومی شرکتها را در اختیار دارد و می تواند به شما اعلام کند که کدام شرکتها یا مراکز تجاری، نام شما را سرچ کردهاند.
شما به صورت رایگان در این وب سایت عضو شده و پروفایل خود را تکمیل میکنید. این پروفایل به گوگل ارائه شده و هنگام جستجوی نام شما، تقریباً در صدر نتایج گوگل نمایش داده میشود و به این وسیله پروفایل شما در اختیار شرکت جستجو کننده قرار داده میشود.
پروفایل کاربرانBrandYourself اغلب از طریق گوگل، مورد دسترسی بازدیدکنندگان قرار میگیرد. اما این پیشبینی در آن انجام شده که در صورت استفاده بازدیدکنندگان از دیگر موتورهای جستجو نیز، مفید باشد.
البته اطلاعات ارایه شده را نمیتوان کاملاً دقیق دانست. چرا که آدرس IP شرکتهای بزرگ در آن لیست شدهاند اما شرکتهای کوچکتر معمولاً شناسایی نمیشوند. در حال حاضر BrandYourself تلاش میکند کاربران بیشتری را به ایدهای که در این ابزار وجود دارد، جلب کند و شاید در آینده توانایی شناسایی شرکتهای کوچکتر نیز در آن افزوده شود.
Patrick Ambron یکی از مؤسسین BrandYourself این گونه عنوان میکند که : "فهمیدن آدرس IP افرادی که به دنبال نامی خاص در گوگل میگردند، خیلی ارزشمند است. همین موضوع در کاربران ایجاد انگیزه میکند که اطلاعات شخصی خود در پروفایلهای مختلف را دائماً بهروزرسانی کرده و نتایج بهتری را پیش روی بازدیدکنندگان قرار دهند. "
این محصول رایگان، به کاربران کمک میکند که با طی کردن چند مرحله، سه لینک برتری که مایلند در صدر لیست نتایج جستجو قرار گیرند را انتخاب کنند. لینکهای ورودی و خروجی یک طراحی سایت فاکتورهای مهمی برای گوگل در تعیین رتبهی صفحات هستند. BrandYourself تلاش زیادی در استاندارد سازی این پروسه و بروز رسانی آن دارد.
پس از راه اندازی این وب سایت در ماه مارس، بیش از 25000 کاربر در آن ثبت نام کردهاند که 80% آنها نیز پروفایلهای اختصاصی خود را ایجاد و تکمیل کردهاند. در حدود 1000 نفر از کاربران، از محصول ویژه این وب سایت استفاده میکنند که برای آن باید 10 دلار در ماه بپردازند. محصول ویژه به آنها اجازه میدهد که بدون هیچ محدودیتی در تعداد لینکها، به بهینه سازی آنها بپردازند.
رقبای BrandYourself یعنی Ziggs و Naymz هم، این کار تعیین محل جغرافیایی بازدیدکنندگان را انجام میدهند اما آنها نام سازمانهایی که جستجو از طرف آن صورت گرفته را ارایه نمیکنند. البته سایتهای کاری و اجتماعی دیگری همچون LinkedIn وجود دارند که دقیقاً به شما نشان میدهند که چه کسانی از پروفایل شما دیدن کرده و چه کارهایی در آن انجام دادهاند.
Ambron کار BrandYourself را شبیه LinkedIn و MyLife میداند با این تفاوت که کاری که BrandYourself انجام میدهد به تمام فضای گسترده وب تعمیم داده شده است.
شما به صورت رایگان در این وب سایت عضو شده و پروفایل خود را تکمیل میکنید. این پروفایل به گوگل ارائه شده و هنگام جستجوی نام شما، تقریباً در صدر نتایج گوگل نمایش داده میشود و به این وسیله پروفایل شما در اختیار شرکت جستجو کننده قرار داده میشود.
پروفایل کاربرانBrandYourself اغلب از طریق گوگل، مورد دسترسی بازدیدکنندگان قرار میگیرد. اما این پیشبینی در آن انجام شده که در صورت استفاده بازدیدکنندگان از دیگر موتورهای جستجو نیز، مفید باشد.
البته اطلاعات ارایه شده را نمیتوان کاملاً دقیق دانست. چرا که آدرس IP شرکتهای بزرگ در آن لیست شدهاند اما شرکتهای کوچکتر معمولاً شناسایی نمیشوند. در حال حاضر BrandYourself تلاش میکند کاربران بیشتری را به ایدهای که در این ابزار وجود دارد، جلب کند و شاید در آینده توانایی شناسایی شرکتهای کوچکتر نیز در آن افزوده شود.
Patrick Ambron یکی از مؤسسین BrandYourself این گونه عنوان میکند که : "فهمیدن آدرس IP افرادی که به دنبال نامی خاص در گوگل میگردند، خیلی ارزشمند است. همین موضوع در کاربران ایجاد انگیزه میکند که اطلاعات شخصی خود در پروفایلهای مختلف را دائماً بهروزرسانی کرده و نتایج بهتری را پیش روی بازدیدکنندگان قرار دهند. "
این محصول رایگان، به کاربران کمک میکند که با طی کردن چند مرحله، سه لینک برتری که مایلند در صدر لیست نتایج جستجو قرار گیرند را انتخاب کنند. لینکهای ورودی و خروجی یک طراحی سایت فاکتورهای مهمی برای گوگل در تعیین رتبهی صفحات هستند. BrandYourself تلاش زیادی در استاندارد سازی این پروسه و بروز رسانی آن دارد.
پس از راه اندازی این وب سایت در ماه مارس، بیش از 25000 کاربر در آن ثبت نام کردهاند که 80% آنها نیز پروفایلهای اختصاصی خود را ایجاد و تکمیل کردهاند. در حدود 1000 نفر از کاربران، از محصول ویژه این وب سایت استفاده میکنند که برای آن باید 10 دلار در ماه بپردازند. محصول ویژه به آنها اجازه میدهد که بدون هیچ محدودیتی در تعداد لینکها، به بهینه سازی آنها بپردازند.
رقبای BrandYourself یعنی Ziggs و Naymz هم، این کار تعیین محل جغرافیایی بازدیدکنندگان را انجام میدهند اما آنها نام سازمانهایی که جستجو از طرف آن صورت گرفته را ارایه نمیکنند. البته سایتهای کاری و اجتماعی دیگری همچون LinkedIn وجود دارند که دقیقاً به شما نشان میدهند که چه کسانی از پروفایل شما دیدن کرده و چه کارهایی در آن انجام دادهاند.
Ambron کار BrandYourself را شبیه LinkedIn و MyLife میداند با این تفاوت که کاری که BrandYourself انجام میدهد به تمام فضای گسترده وب تعمیم داده شده است.
Last edited: