جالبه شکایت یار 70 درصد شکایت هاش در مورد دی جی کالاس و تبلیغ بلوک سمت راستش هم دیجی کالاس
من یه نگاه کوتاه به صفحه اول شکایتیار انداختم و سه تا از شکایتهای مربوط به دیجیکالا رو دیدم. به نظرم دو مورد از این سه مورد شکایت، مربوط به کم اطلاعی مشتریه.
مثلا یکی میگه باربری نیاورده جنس منو بده و گفته ما تحویل در محل نداریم (اجاق گاز). خب طبیعیه دیگه. باربری رو من تا حالا نشنیدم بیارن دم در تحویل بدن. باید بری خودت بگیری یا زنگ بزنی پسکرایه بفرستند دم در (نیاز به هماهنگی داره بالاخره، نه منتظر شدن)
یکی دیگه هم میگه گوشی خریدم تو سایت زده حافظه داخلی 8 گیگ ولی این 4 و خورده ای گیگ هست. خب آخه برادر من خواهر من خود سیستم عامل اندروید مقداری از حافظه داخلی رو اشغال میکنه و تقریبا همینقدر میمونه دیگه از حافظه.
بیشتر شکایتهای مشتریها باور کنید به خاطر کم اطلاعیه. من خیلی از این موارد در دنیای خارج از نت دیدم.
اینها نظر من بودند و الزاما به عنوان مطلب درست نیست.